Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A8/S8 (4D2, 4D8, 1994–2002)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: Big[/i] Jääbki üle ainult küsida, kas 110kw`l isendil esineb ka anomaaliaid? [/quote] Milliseid anomaaliaid sina silmas pead? Nii palju, kui mina tean, siis mootori ülemine ots on neil sama. Seega 240k pealt on suur hooldus. Ma ei usu, et need anomaaliad jaotuvad nii, et 132kw on ja 110kw pole. Miks peaks 110kw olema töökindlam kui seda on 132kw? Loogiliselt võttes on ühel suurem turbo jms aga töökindlus neil sellega ei muutu. Kui sa tahad täpsemalt teada, siis helista audihooldus.ee Raulile ja küsi, mis ta arvab 110kw V6 dislast ja millised probleemid nendega on esinenud. :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A8/S8 (4D2, 4D8, 1994–2002)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.4%
- SQL:
74.6%
]