Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
villu157

 postitati 05.12.07 18:25
Kui valikus on C4 kerega audi, siis mina valiks kindlalt 2.5 TDI 103 kw. Kuna ise sõitsin sellisega pea aegu kolm aastat, on mul ainult kiidu sõnad vastupidavuse kohta. C5 kerega audi aga 2.8. Kuna reeglina on enamus V6 diislitel see 240000 km hooldus tegemata ja auto ise maksab ka rohkem kui bensiin. Siis selle remondi raha ja hinna vahe raha eest rahulikult bensiini osta. Kui on vähe sõitmist. See on puhtalt minu arvamus, nii et mõistvat suhtumist.
Big

 postitati 05.12.07 14:54
Tsitaat:
Algselt postitas: vx_105
2,5 TDI-del pidavat ju olema palju probleeme nukkvõllide ja pumba kulumisega? Või ei käinud see C4 kohta?



Täiesti lõpp, aitab äkki sellest teemast juba?
See, et ühel mootoril(v6 tdi) kallim hooldus on, ei tähenda seda, et kõik Audi TDi`d sellised oleks!
Rõhutan, v6 Tdi ei ole s... mootor vaid lihtsalt 240 000km hooldus kallim kui teistel.
Unustaks nüüd selle diisli kära ja siin teemas käib jutt siiski R5 Tdi`st, millel pole häda midagi.
vx_105

 postitati 05.12.07 14:19
2,5 TDI-del pidavat ju olema palju probleeme nukkvõllide ja pumba kulumisega? Või ei käinud see C4 kohta?
uunox

 postitati 05.12.07 13:07
Mina soovitaks R5 - küttekulu on üliväike, edasi läheb ilusti ja käib päris mahedalt. Küttekulus on väga suur vahe - kas diisel või bens
jõuvanker

 postitati 05.12.07 09:03
Tsitaat:
Algselt postitas: ML
ses suhtes asi paigas,et A6 C4 ja AVANT, ainult mootoris veel mõtleks . point selles ,et see jääks rohkem naisele sõiduks ja endale nö. pühapäeva autoks,siis võiks ta ju kobedama mootoriga olla ju, 2.8i(142kw) ja 2.5 TDI(103kw) mõlemad nagu head!?


Nagu ennem mainisin, siis odavama hooldada regulaarselt naftapressi, kuid kui laiali lendab, siis on kallim remontida naftapressi. Vali ise, kas väga regulaarsed ja kvaliteetsed hooldused naftapressile või vabavalik hoolduse kohapealt, ( ahh, küll jõuab stiilis ) siis V6 vabvalthingav.
ML

 postitati 05.12.07 08:28
ses suhtes asi paigas,et A6 C4 ja AVANT, ainult mootoris veel mõtleks . point selles ,et see jääks rohkem naisele sõiduks ja endale nö. pühapäeva autoks,siis võiks ta ju kobedama mootoriga olla ju, 2.8i(142kw) ja 2.5 TDI(103kw) mõlemad nagu head!?
Rockkk

 postitati 04.12.07 20:02
Võta rahakoti paksuse järgi. Kui tahad igapäev tankida, siis V6 idüll auto. R5't on kindlasti odavam üleval pildada.Kahe otsaga asi, pane ise paika, mida autolt soovid.
jõuvanker

 postitati 04.12.07 16:16
Regulaarhooldusete kohapealt kindlasti R5 TDI odavam.
Remondi kohapealt kindlasti vabalthingav V6 odavam.

Vali ise.
ylo.21

 postitati 04.12.07 14:41
Arvan,et R5.
ML

 postitati 04.12.07 13:16
Ei leidnud konkreetset teemat,huvitav kumba on odavam/soodsam pidada ,kas vana pommikindlat 2,5 R5 TDI -d või 2,8i V6-t ,eeldades ,et aastane läbisõit on u15000 km

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 48.5% - SQL: 51.5%]