Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Sqad

 postitati 07.11.07 17:14
KGK Knuttson ,Forss, Reval ...
rohkem nagu hetkel pähe ei tule.
Rst

 postitati 07.11.07 17:13
http://www.autoosad.ee/

Eks soovitav oleks enamus asju ikka a-osa osta, sest b-osa ei kannata lihtsalt väänet välja. :P Vähemalt 2.2T puhul on küll asi nii enda kogemustest.
Goodlife

 postitati 07.11.07 16:55
See on väga tore, et nii aktiivselt vastama hakati :P
Kuid kust saaksin uurida varuosade hindu, kas ainult margiesindusest ?
JanariA4

 postitati 07.11.07 14:15
No suvajärgi ei pandud küll 5 või 4 kasti. See ikka aasta arvus ja isegi kuus kinni. Mõndadel autodel ongi aastaks 2002 aga vana sisu-kuna ju siis oli esinduses ja keegi ei tahtnud...Registreeriti alles 2002 aasta,kuigi auto ise valmis 2000/01 .
HannesT

 postitati 07.11.07 12:25
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Sillaosa kohta võib HannesT remondimees PIKALT käia


No mis ta nüüd pikalt, aga arvatavasti ta siis lihtsalt remontis oma C4 ükskord ära ja sõidab vähe nt, aga tööjuures näeb pidevalt erinevaid D2 autosid ja siis tekib ettekujutus, et kõik A8 sillad on sitad.
Sqad

 postitati 07.11.07 11:18
käigukasti pandi vist vastavalt äranägemise järgi...tean d2-tesid millel on 4 käiguline kast ja samas täpselt sama aasta jne autol 5-käiguline kast...võta siis kinni.
endal 5-e käiguline ja hea on küll jah.
JanariA4

 postitati 07.11.07 10:35
Vat selles osas mina ei oska kaasa rääkida;)
Maku

 postitati 07.11.07 09:54
Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4
Esisild ei ole nõrk. Olen vahetanud vaid rooliotsad ja tagumise diffri padja ja mingid puksid tagasillas.

Minu teada muutus facelift'iga A8 esisillas midagi (kuuldavasti paremuse poole).
JanariA4

 postitati 07.11.07 08:30
Nonii..Minul siis viimane selle kerega A8. 5-ne kast on tõesti jumalik. Vahetanud olen õli ja muud pudi padi. Kasutan reeglina alati originaal osasid- kindlapeale minek ja garantii.
Esisild ei ole nõrk. Olen vahetanud vaid rooliotsad ja tagumise diffri padja ja mingid puksid tagasillas. Kui suudad leida ajalooga ja hästi hooldatud auto siis ei tohiks probleeme olla. Väga vastupidav, vaikne ja nö. "öko" ikka ka:P
Aeg-ajalt imestan tegelikult A8 varuosade hindade üle. Minu arust on kallis vaid keredetail-muu on kõik üli normaalse hinnatasemega. Soovitan aga ainult korralikku aparaati.
Sqad

 postitati 07.11.07 07:00
ja nagu teema algataja kirjutas ,et hinnad odavaks läinud.minupoolne soovitus-vaata parem tsipa kallimat a8-t,saad vo korralikuma.
Mul ka üks ülikorras a8 pakkuda..kui huvi siis PS :P
kps

 postitati 06.11.07 23:25
:D Kole lõbus on seda teemat lugeda, kui ise olin ~aasta aega tagasi sama dilemma ees :) Õnneks lõppes minu dilemma selle kasuks, et c4'ja vaatasin manualkastiga ja d2'te automaadiga. Otsus kaldus ikkagi automaadi kasuks.
Kuna ka c4 on siiani alles ainult v6 mootori ja Q'ga, siis ei hakanud lihtsalt suurema mootoriga ja samasugust asja ostma ja otsustasin d2 kasuks. Siiani pole eriti kahetsema pidanud.
Hooldustel nüüd küll mingit vahet pole kumma ajastu v8'l pudinaid vahetada (hinnaklass langeb samasse auku varuosadel).
Sillaosa kohta võib HannesT remondimees PIKALT käia, ma olen selle a8'ga teinud juba sada imet (jäärada jne.) ja peale esmast üle käimist ~1.a. tagasi pole andnud järgi mitte ükski detail. Tõsi, mina ei kasutanud ka b varuosa vaid taastatud a detaile ja ma ei ütleks samuti, et mul oleks eriti üle ~6k läinud ja seda koos tööga. Tagasilla oli üle käinud eelmine omanik ja selle aastaga pole pidanud lillegi liigutama. Kinni jäänud käsipidurid ja lapsehaigused pidurites on neil mõlemal ühesugused.
Pisivigasid on kõigil isenditel. Võibolla d2 kerel on igasugu elektrivigasid ja liikuvates kohtades (uksed) juhtmeparandusi vähe tülikam teha ja konkreetset viga taga ajada, kui kogu kupatus (polstrid) maha kakkuda, aga eks sõidumõnu kompenseerib selle.
5-ne tiptronic on hoopis midagi muud kui vanem neljane automaat ja neljane tip. Seda siis eriti maantee kütusekulu poolest, ~100km/h ~1700rpm 5 käik on võlgu sõitmine v8'ga :) Korra olen saanud kastile täisremo teha, aga see pole hullu kui arvestada, et vääne on see, mis kasti tapab :)
D2 loomulikult vaiksem seest ja pagassi mahub rohkem panna kui c4 kere avanti :D.
poleoluline

 postitati 06.11.07 22:26
Olen enndaoma 1,5a meite teedel piinanud... ja kui aus olla siis peale esmast "ostuhooldust" õlid rihmad lasin korraga vahetada ka esimesed piduriklotsid... ja siiani pole peale "mahlavahetuse" olnud vaja miskit teha.:cool:
Sel sügisel lasin ka esisilla jubinad vahetada ja se läks maksma mingi 6k vist.
Tegelikult polnud erilist vajadust miskit vahetada,aga kui esmasel ülevaatusel käisin ( 1,5a tagasi) siis juba väideti et ühed munakad või puksid kumb enam ei mäletagi on "pehmed" ja vajavad varsti vahetamist.
sel aastal ülevaatusel oli sama jutt ja seega tuli se asi mulle meelde ning kuna aega oli lasingi vahetada... igaks juhuks.
Sõidumõnu on HEA :D
Kuid linnas - eriti tartus on kulu suht suur kui pead igal ristil paremat kätt vahtima....:mad: muidu kui korra vajutad ja hoog üleval tuksub mingi 1200p ja maanteel (suuuure "paadiga" katusel) mingi 9-10/100 le olenevalt kiirusest.
Siiski pikemaajaliselt võttes pole ma keskmist üle 11/100 saanud.
Puhkusel ilma katusepaadita vahest isegi alla 9/100 le sain keskmise :D
Siiani tiptronicu kastikohta ainult head võin rääkida - õpib kiiresti vastavalt sõidustiilile.
HannesT

 postitati 06.11.07 21:51
Pole kumbagi autot omanud, aga remonditöökojas üks lukksepp just parandas A8't ja kui ma juttu tegin, siis ütles, et temal on endal C4 ja see on ikka ehitatud igaveseks aga kõiki neid uusi peab ca iga kuu remontima. Sillaosa siis pidas silmas.
Goodlife

 postitati 06.11.07 21:39
Tervist, Audi klubi liikmed !
Kasutasin otsingut, kuid eriti palju just ei leidnud...

Sellepärast pöördungi te poole, et nõu saada.
Nimelt oli meil peres Audi S6 4.2 quattro 1995. See oli meil väga ustav ja töökindel auto. Küttekulu oli muidugi mehine, kuid samas pakkus ta kogu raha eest sõidmõnu ka :P
Nüüd oleme perega vaadanud Audi A8 4.2 quattro poole.
Mäletan, kui mitu aastat tagasi käisime isaga A8-d vaatamas, tatt ripakil ning unistasime sellest aparaadist. Nüüd on hinnad nii palju kukkunud...

Tahaksin teada, et kui suured on ülalpidamiskulude vahed, et milleks peaksime ette valmistuma ? Tüüpvigadest olen kuulnud tiptronicu lolliks minekut, kui linnas palju sõita ning veovõllide kiiret kulumist, loomulikult kuluvad ka pidurikettad/klotsid sellise autoga keskmisest kiiremini. Kui neid on veel, siis äkki ütleksite ?
Otsisin ladu24.ee-st, kuid seal on A8 juppide hindade kohta väga vähe kirjas. Oleksin tänulik, kui te annaksite enam kuluvate osade hindu või ütleksite lingi, kust ma neid leida saaksin.
Kuidas on A8 vastupidavus võrreldes S6-ga ?
Ma ei ole mingi naljatilk, vaid tõesti oleks vaja teie abi. Kindlasti on teil olnud kokkupuudet A8-ga või isegi mõlemaga ;)

Ootan teie vastuseid.
Ette tänades,
Uku

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.8% - SQL: 28.2%]