Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
puna

 postitati 20.09.07 20:13
1,9 disla turbo kõige müüdavam ja sealgi see tüüpviga.
juks11

 postitati 20.09.07 10:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Kindlasti tuleb kontrollida turbo õlitustoru.Selle ummistumine tapab koheselt turbo.1,8t mootori tüüpviga.

Õlitoru tuleks ära vahetada nagunii, aga tüüpviga on see 1,9Diislil.


Õlitustoru ummistumine on tüüpviga kindlasti ka 1.8T mootoritel... See on peamine põhjus miks neil turbod peeti lähevad! Aga üldjuhul sellega midagi muud ära ei riku.


Just, tüüpviga on ta 1,8T mootoritel, diislitel lendavad need turbod ikka väga harva võrreldes bensukatega.

Meil peaks uus turbo maksma nii 10 tuhhi ringis ning vahetuseks oli seal vist u 2 tundi.
Dan

 postitati 20.09.07 09:59
Tsitaat:
Algselt postitas: puna
Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Kindlasti tuleb kontrollida turbo õlitustoru.Selle ummistumine tapab koheselt turbo.1,8t mootori tüüpviga.

Õlitoru tuleks ära vahetada nagunii, aga tüüpviga on see 1,9Diislil.


Õlitustoru ummistumine on tüüpviga kindlasti ka 1.8T mootoritel... See on peamine põhjus miks neil turbod peeti lähevad! Aga üldjuhul sellega midagi muud ära ei riku.
puna

 postitati 12.08.07 10:42
Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Kindlasti tuleb kontrollida turbo õlitustoru.Selle ummistumine tapab koheselt turbo.1,8t mootori tüüpviga.

Õlitoru tuleks ära vahetada nagunii, aga tüüpviga on see 1,9Diislil.
A4TQ

 postitati 12.08.07 08:59
Kindlasti tuleb kontrollida turbo õlitustoru.Selle ummistumine tapab koheselt turbo.1,8t mootori tüüpviga.
puna

 postitati 11.08.07 22:19
Need turbod lendavad üldjuhul kehva õli tõttu.
Pole õli vahetatud.
Lased õlid filtrid ära vahetada ja üldjuhul kestab veel pikalt.
Uue turbo saad minukaudu ~12000.-
Raigo22

 postitati 11.08.07 12:53
Tsitaat:
Algselt postitas: aifu
Mhh.. ühesõnaga peaks auto viima mingi turbomehe juurde, kes viskaks pilgu peale ja annaks oma hinnangu.


Täpselt.
aifu

 postitati 11.08.07 09:12
Mhh.. ühesõnaga peaks auto viima mingi turbomehe juurde, kes viskaks pilgu peale ja annaks oma hinnangu.
tarts

 postitati 11.08.07 09:04
Tsitaat:
Algselt postitas: aifu
Link Auto24.ee juurde.

Leidsin sellise isendi. Kuid asjal on Turbo katki.
Mis maksab Turbo vahetus ? Leidsin ühe inimese, kes müüks audi 1.8 pealt maha võetud turbot ( firma KKK] 4000.- eest. Ning huvitav palju raha röövivad kui ära vahetada ?

Kas oleks üldse mõtekas ost ?


turbovahetus ei ole sellel auto eriti aeganõudev ettevõtmine, seega see palju ei maksa. Kuid pigem tasuks mõelda, et miks eelmine turbo katki läks ja ilmselt on lisaks turbole veel midagi vaja vahetada vaja ja äkki on mingi asi veel kahjustunud...
aifu

 postitati 11.08.07 08:29
Link Auto24.ee juurde.

Leidsin sellise isendi. Kuid asjal on Turbo katki.
Mis maksab Turbo vahetus ? Leidsin ühe inimese, kes müüks audi 1.8 pealt maha võetud turbot ( firma KKK] 4000.- eest. Ning huvitav palju raha röövivad kui ära vahetada ?

Kas oleks üldse mõtekas ost ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.8% - SQL: 53.2%]