Teema ülevaade |
hgTafka
|
postitati 28.07.07 21:44 |
Sai seda juba pikemalt planeeritud ja raha ka kogutud. Nüüd tuleb lihtsalt natuke oodata. Kuna juba konkreetne huvi, siis küsisin kah, mida
asjatundjad arvavad
|
ferdinand
|
postitati 28.07.07 20:45 |
Ratsionaalse inimese valik on kindlasti 2,5. Väga õnnestunud mootor kuigi
ka sellel on väikeseid puudusi. Suurimaks veaks on muidugi see, et sellise mootoriga automaatkastiga autosid ei ole neliveolisena tehtud. Hooldus on analoogne teiste R5 mootoritega (tõsi, üks rihm on küll rohkem),
võrreldes bensumootoritega on kindlasti kõvasti pommikindlam. Pöördemoment on küll s'i omast kõvasti väiksem, samas kõigist vabalthingavatest
bensukatest (välja arvatud v8 muidugi) oluliselt suurem, seetõttu on ka sõita ülimalt mugav.
Muidugi vahva on see, et praegu juba kevadeks autot vaadatakse.
|
hgTafka
|
postitati 28.07.07 16:04 |
Tore, et keegi viitsis vastata. Kas siis s4 varuosad - pidurid ja veermiku jupid ühtivad tavalise audi 100 omaga või on kallimad?
|
Darkdog
|
postitati 28.07.07 12:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: quattromees
Tsitaat: | Algselt postitas: hgTafka
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu
ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.
Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too
diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.
Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.
Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.
Ette tänades. |
Sellest valikust mina võtaksin esimesena S4. Kui soetad korraliku isendi, ei ole vastupidamine probleemiks. Teisena diisli, siis 2,3, eelviimasena
2,8, ja viimasena 2,6.
2,3 on vaba õlilekke jms probleemidest. Torupritse pole tehnika viimane sõna, aga üldiselt lihtne ja pommikindel mootor ja ökom kui V6 ja minek
peaaegu sama.
V6 minekult suht surmad, eriti 2,6, samas küllaltki janused. V6 enamasti võtavad õli (võis siis lekivad kuskilt).
Karta pole neid ühtegi vaja, aga S4 minu arvates parim valik, seda nii ökonoomsuse, varustuse kui ka töökindluse koha pealt. |
Samad sõnad. Olen omanud ka 2,6 motot ja 4,2 motot, aga 2,2TQ on minuarust kõige muretum pidada võrreldes V mootoritega. (muidugi kui 2,2T tuunima
hakkad,siis läeb küll pappi). Aga muidu nobe ja töökindel mootor.
Soovitan parem natuke rohkem maksta ja korralik isend vaadata. Läbiaetud isendiga on muret rohkem kui küll.
|
quattromees
|
postitati 28.07.07 12:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: hgTafka
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu
ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.
Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too
diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.
Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.
Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.
Ette tänades. |
Sellest valikust mina võtaksin esimesena S4. Kui soetad korraliku isendi, ei ole vastupidamine probleemiks. Teisena diisli, siis 2,3, eelviimasena
2,8, ja viimasena 2,6.
2,3 on vaba õlilekke jms probleemidest. Torupritse pole tehnika viimane sõna, aga üldiselt lihtne ja pommikindel mootor ja ökom kui V6 ja minek
peaaegu sama.
V6 minekult suht surmad, eriti 2,6, samas küllaltki janused. V6 enamasti võtavad õli (võis siis lekivad kuskilt).
Karta pole neid ühtegi vaja, aga S4 minu arvates parim valik, seda nii ökonoomsuse, varustuse kui ka töökindluse koha pealt.
|
laurz
|
postitati 28.07.07 12:10 |
Loe foorumit ja saad kõigile oma küsimustele vastused
|
hgTafka
|
postitati 28.07.07 11:56 |
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu
ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.
Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too
diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.
Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.
Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.
Ette tänades.
|
|