Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
hgTafka

 postitati 28.07.07 21:44
Sai seda juba pikemalt planeeritud ja raha ka kogutud. Nüüd tuleb lihtsalt natuke oodata. Kuna juba konkreetne huvi, siis küsisin kah, mida asjatundjad arvavad :P
ferdinand

 postitati 28.07.07 20:45
Ratsionaalse inimese valik on kindlasti 2,5:D. Väga õnnestunud mootor kuigi ka sellel on väikeseid puudusi. Suurimaks veaks on muidugi see, et sellise mootoriga automaatkastiga autosid ei ole neliveolisena tehtud.;) Hooldus on analoogne teiste R5 mootoritega (tõsi, üks rihm on küll rohkem), võrreldes bensumootoritega on kindlasti kõvasti pommikindlam. Pöördemoment on küll s'i omast kõvasti väiksem, samas kõigist vabalthingavatest bensukatest (välja arvatud v8 muidugi) oluliselt suurem, seetõttu on ka sõita ülimalt mugav.;)

Muidugi vahva on see, et praegu juba kevadeks autot vaadatakse:D.
hgTafka

 postitati 28.07.07 16:04
Tore, et keegi viitsis vastata. Kas siis s4 varuosad - pidurid ja veermiku jupid ühtivad tavalise audi 100 omaga või on kallimad?
Darkdog

 postitati 28.07.07 12:59
Tsitaat:
Algselt postitas: quattromees
Tsitaat:
Algselt postitas: hgTafka
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.

Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.

Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.

Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.

Ette tänades.


Sellest valikust mina võtaksin esimesena S4. Kui soetad korraliku isendi, ei ole vastupidamine probleemiks. Teisena diisli, siis 2,3, eelviimasena 2,8, ja viimasena 2,6.

2,3 on vaba õlilekke jms probleemidest. Torupritse pole tehnika viimane sõna, aga üldiselt lihtne ja pommikindel mootor ja ökom kui V6 ja minek peaaegu sama.
V6 minekult suht surmad, eriti 2,6, samas küllaltki janused. V6 enamasti võtavad õli (võis siis lekivad kuskilt).
Karta pole neid ühtegi vaja, aga S4 minu arvates parim valik, seda nii ökonoomsuse, varustuse kui ka töökindluse koha pealt.


Samad sõnad. Olen omanud ka 2,6 motot ja 4,2 motot, aga 2,2TQ on minuarust kõige muretum pidada võrreldes V mootoritega. (muidugi kui 2,2T tuunima hakkad,siis läeb küll pappi:P). Aga muidu nobe ja töökindel mootor. Soovitan parem natuke rohkem maksta ja korralik isend vaadata. Läbiaetud isendiga on muret rohkem kui küll.

;)
quattromees

 postitati 28.07.07 12:48
Tsitaat:
Algselt postitas: hgTafka
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.

Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.

Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.

Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.

Ette tänades.


Sellest valikust mina võtaksin esimesena S4. Kui soetad korraliku isendi, ei ole vastupidamine probleemiks. Teisena diisli, siis 2,3, eelviimasena 2,8, ja viimasena 2,6.

2,3 on vaba õlilekke jms probleemidest. Torupritse pole tehnika viimane sõna, aga üldiselt lihtne ja pommikindel mootor ja ökom kui V6 ja minek peaaegu sama.
V6 minekult suht surmad, eriti 2,6, samas küllaltki janused. V6 enamasti võtavad õli (võis siis lekivad kuskilt).
Karta pole neid ühtegi vaja, aga S4 minu arvates parim valik, seda nii ökonoomsuse, varustuse kui ka töökindluse koha pealt.
laurz

 postitati 28.07.07 12:10
Loe foorumit ja saad kõigile oma küsimustele vastused:P
hgTafka

 postitati 28.07.07 11:56
Olen autokuulutusi sirvinud ja hing alati audit vaadanud. Silma on hakanud C4 kerega masinad ja 80 Avant. Kevadel kui kõik hästi läheb siis teeks ostu ära. Mootoritest kas siis 2.5turbodiisel 85kw...toda üle 100kw varianti eriti ei liigu.
Siis 2.6 ja 2.8 ja 2.3. Ka 2.2t S4 mõtlesin.

Ja küsimus oleks selline, et missugused mootorid peavad kauem vastu(probleemivabamad) ja missugustel hooldus kõige odavam? Hea ökonoomne oleks too diisel võtta, aga turul on ta ca 15-20tuhat krooni kallim bensukatest ja ei tea kas nii vana diisel on veel korralik sellise raha eest?
Ning kas 2.2t hooldus ja vastupidavus on teistega võrreldav või matan selle mõtte üldse maha.

Kütusekuludega olen kursis ja kõikide autodega olen sõitnud va. s4 ja väga meeldisid.

Kui küsimus natuke ebaselgelt esitatud siis vabandan ja võin täpsustada üle.

Ette tänades.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.8% - SQL: 46.2%]