Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
juks11

 postitati 24.05.07 16:37
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
esiteks: ma ei sõida allroadiga
teiseks: mina ei virise juppide hinna üle
kolmandaks: coilid on lihtsalt järjekordne "odav" lahendus neile, kes ei raatsi õigeid asju osta.


Ma ei pidanudki Sind silmas, üleüldiselt mõtlesin...

Kahjuks on jah mingi aja pärast paljude Allroad'ide saatus selline...
tarmo

 postitati 24.05.07 16:32
esiteks: ma ei sõida allroadiga
teiseks: mina ei virise juppide hinna üle
kolmandaks: coilid on lihtsalt järjekordne "odav" lahendus neile, kes ei raatsi õigeid asju osta.
juks11

 postitati 24.05.07 16:28
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
point on järgmine:
võta lahti http://etka.auto2.ru
otsi sealt allroadi õhkvedrustus üles, võta juppide koodid
siis ava http://www.audi.ee
sealt infopäring, varuosa otsing ja löö koodid sisse ;)

ahjaa, istu kindlal pinnal, miski tugevam tool või põrandal lausa


Siis ära sõida Allroad'iga kui ei jaksa juppe osta!

Point täiesti olemas, et ilma tõstetava õhkvedrustuseta pole Allroad enam Allroad vaid tegemist on A6'ega.

Tõstetav vedrustus ju teebki Allroad'ist Allroadi!

Nimigi juba ütleb seda ju - "kõikidele teeoludele vastav kõrgus"
tarmo

 postitati 24.05.07 16:26
point on järgmine:
võta lahti http://etka.auto2.ru
otsi sealt allroadi õhkvedrustus üles, võta juppide koodid
siis ava http://www.audi.ee
sealt infopäring, varuosa otsing ja löö koodid sisse ;)

ahjaa, istu kindlal pinnal, miski tugevam tool või põrandal lausa
Konrad

 postitati 24.05.07 16:15
Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
2,5 TDI head ja vead

Üldiselt asi nii, et diisel tahab kallimat hooldust ja võtab vähem kütet. Biturbo aga neelab normaalselt (endal 2,7T automaat ja praegu keskmine nii 13-14, linn ja maantee enamvähem pooleks ja seda Tartus). Biturbol 4 lambdat ja muid imelikke ja vähemimelikke andureid omajagu kuid mittemidagi katastroofilist. Kõik allroadid on õhkvedrustusega ja eks need ka omajagu jebivad teinekord.

Kuna eesti teedel normaalselt nagunii sõita ei lubata ja auto vahetab parkimise ja linnakõrguse nivoolt end madalamale alles 85 km/h pealt siis lahendus totaalse õhkpatjade ja elektroonika jebi puhul on selline ja reaalselt selline



Seleta lollile, mis point allroadil on kui sa talle coilid alla paned? Siis võiks ju lihtsalt suure mootoriga A6-ega sama teha? Välimus välimuseks...
juks11

 postitati 24.05.07 05:19
Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
2,5 TDI head ja vead

Üldiselt asi nii, et diisel tahab kallimat hooldust ja võtab vähem kütet. Biturbo aga neelab normaalselt (endal 2,7T automaat ja praegu keskmine nii 13-14, linn ja maantee enamvähem pooleks ja seda Tartus). Biturbol 4 lambdat ja muid imelikke ja vähemimelikke andureid omajagu kuid mittemidagi katastroofilist. Kõik allroadid on õhkvedrustusega ja eks need ka omajagu jebivad teinekord.

Kuna eesti teedel normaalselt nagunii sõita ei lubata ja auto vahetab parkimise ja linnakõrguse nivoolt end madalamale alles 85 km/h pealt siis lahendus totaalse õhkpatjade ja elektroonika jebi puhul on selline ja reaalselt selline



Mina sõidan oma Allroadiga linnas II kõrgusastmel ja pole mingit probleemi, maanteel lasen käsitsi alla ning maal lasen käsitsi üles või siis panen automaatsele reziimile tagasi.

Ja seda, et minu oma laseb automaatsel reziimil ennast III tasemelt II tasemele 70km/h pealt.
lukas

 postitati 23.05.07 21:13
2,5 TDI head ja vead

Üldiselt asi nii, et diisel tahab kallimat hooldust ja võtab vähem kütet. Biturbo aga neelab normaalselt (endal 2,7T automaat ja praegu keskmine nii 13-14, linn ja maantee enamvähem pooleks ja seda Tartus). Biturbol 4 lambdat ja muid imelikke ja vähemimelikke andureid omajagu kuid mittemidagi katastroofilist. Kõik allroadid on õhkvedrustusega ja eks need ka omajagu jebivad teinekord.

Kuna eesti teedel normaalselt nagunii sõita ei lubata ja auto vahetab parkimise ja linnakõrguse nivoolt end madalamale alles 85 km/h pealt siis lahendus totaalse õhkpatjade ja elektroonika jebi puhul on selline ja reaalselt selline
riio

 postitati 23.05.07 19:12
Kasuta otsingut....siin mõned kuudki tagasi oli pikk arutelu allroadi teemal jne. Infot oli seal meeletult palju:cool:
windbroker

 postitati 23.05.07 15:46
Kes ja mida keegi mainida oskab nii 2,7 bi turbo kohta kui ka 2,5 tdi. nii kütte kulu kui ka tehnilise osa poolt et kuidas vastu peab ja mis lagunema kipub! Kas kõikidel allroadi mudelitel on õhk vedrustus?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 57.8% - SQL: 42.2%]