Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kas Audi A4 1.8T või 1.8T Quattro 2001-...(ehk siis uuema kerega)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: V200[/i] Ainus põhjus, miks esiveolist B6-t eelistada, on minu arvates Multitronic käigukast. See on ikka väga mugav asi, mida kahjuks Quattrotel ei ole. Aga kui nagunii plaanid manuaalkastiga auto osta, siis ikka Quattro. Jutt, et Quattrot ainult talvel vaja võib minna, või üldse vaja ei ole, on BS. 1,8T mootori pöördemoment on juba madalatel pööretel piisav (pöördemomendi maksimum algab 1800 p/m juurest), et esirattad isegi kuival, aga veidi liivasel, asfaldil korraks libisema saada. Eriti siis, kui on vaja mõnda äkilisemat manöövrit sooritada, näiteks tiheda liiklusega peateele välja pöörata vms. Rattad hakkavad läbi libisema ka autol, millel ASR ja ESP töötavad. Kunagi Saksamaal tehtud uuring väitis, et raha, mille esiveoliste autode omanikud veidi väiksema kütusekulu arvelt kokku hoiavad, maksavad nad peaaegu täielikult tagasi rohkem kuluvate rehvide asemele uute ostmiseks. Esiveoliste rehvid libisevad veidi praktiliselt igal normaalsel paigaltvõtul. Enamasti seda juht ei märkagi, aga märkab näiteks siis, kui seista jalakäijana kuskil foori taga ja kuulata liiva krabinat, mis esiveoliste rataste alt kohalt minnes kostab. :) Samas nelikveolisel autol mõistlikult kiirendades pidamise piiri veel ei ületata ja ükski rehv teepinna suhtes libisema ei hakka, kuna veojõud jaotub rohkemate rehvide vahel ja enamik sellest läheb tagasillale, millel on kiirendades parem pidamine. Rehvide kulumine on aga väiksemagi libisemisega paigaltvõtu korral suurem, kui mitmekümne kilomeetri sujuva sõidu korral. Ja uuring oli siis tehtud kuiva ja märja asfaldi peal. Eestis, kus tänavad on pidevalt kas lumised, lörtsised või liivased ning autodel rattad rohkem libisevad, võib esiveoliste rehvide kulumine veelgi suurem olla. Enda kogemusest võin öelda, et rehvide kulumise erinevus esiveolisel ja Quattrol on ikka täiesti reaalselt märgatav. Quattrol ei taha rehvid kuidagi all ära kuluda, kuigi tahaks juba teised osta. Löö või sillad viltu, et rehvid kiiremini kuluma hakkaks. :P Tagavedrustus on esiveolisel B6-l jah multilink, seega sellest enam juhitavuse vahet sisse ei tule võrreldes Quattroga. Parem kaalujaotus sildade vahel on aga endiselt Quattrol, kuna tagasild ja kardaan on üsna rasked ja see ilmselt veidike mõjutab juhitavust. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kas Audi A4 1.8T või 1.8T Quattro 2001-...(ehk siis uuema kerega)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.4%
- SQL:
61.6%
]