Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Caliper

 postitati 06.05.07 18:50
oli endalgi 90 quattro ja midagi halba ei saa küll öelda, 100kw mootoriga. juppe saab küll ja vastupidav on ka. öötshoova pukse läks mul samuti aastas kaks ringi aga siin juba süüdi rohkem meie ''korras'' teed. soovitan soojalt ikka 90.:D
rebane22

 postitati 06.05.07 18:07
TSAU!
Oli enne80quattro,praegu 90 ja 100 quattrod-ei vahetaks küll mõne muu auto vastu.. Talvel ei oskaks ega tahakski sõita esi vöi tagaveolisega.. quattro on super!!
tarmo

 postitati 06.05.07 11:48
Tsitaat:
Algselt postitas: Quattro-Karel
Ainuke viga oli see, et esisild oli nõrk. Võimalik, et see oli minu auto eripära, kuid kaks korda aastas tuli vahetada õõtshoovapukse, muid jublakaid vahetasin vähem. Veidike olenes ka sellest kust jupid ostsin.


sa kas tegelesid autoga kaugushüppamisega või ostsid mingisuguseid hiina pukse sinna! 90 b3-e sillad on kõike muud kui nõrgad

aga teemasse kah
kui, siis ikka 90 quattro :)
tavaliselt on 90 R5 mootoriga, ja kipub olema ka vähe parema lisavarustusega.
vastupidavuse ja hoolduskulude poolest 80 ja 90 ei erine
Karel

 postitati 06.05.07 11:38
Audi 90 Quattro kohta oskan ma põhiliselt ainult head rääkida. Mul oli kolm aastat 1989. aasta 2,3 l 98 kW NG mootoriga selline. Ainuke viga oli see, et esisild oli nõrk. Võimalik, et see oli minu auto eripära, kuid kaks korda aastas tuli vahetada õõtshoovapukse, muid jublakaid vahetasin vähem. Veidike olenes ka sellest kust jupid ostsin. Ma ei mäleta, et varuosade leidmine väga keeruline oleks olnud.
Kolme aasta jooksul sõitsin kuskil nelikümmend tuhat kilomeetrit. Lisaks algsele ja tavapärasele hooldusele ning esisilla remontimisele põhimõtteliselt raha ei läinudki. ABS läks vist millegipärast rikki, kuid ma ei viitsinudki uurida milles viga on, sest see olekski olnud väljalülitatud. Tüüpviga on ka muidugi tagumistel pidurisupportitel, kus käsipidurivärk kinni jääb. Tegelikult on lisaks kuskil kahele korrale aastas kuskil mäel Quattrol käsipidurit ainult ülevaatusel vaja. Kui radikapurunemine välja arvata, ei jätnud auto kunagi teele. Tegelikult sai ka see probleem esialgu nii likvideeritud, et radikavahetuseni sõitsin kuskil kakssada kilomeetrit. Mootor on täiesti kuulikindel. Igaks juhuks kunagi vahetasin ainult jagajarootori ja kaane.
Väike puudus on muidugi pakiruumisuurus ja kuna bensiinipaak jääb ette, ei saa istmeid alla lasta. Väga hea on muidugi tsingitud kere, kuid seegi roostetab kohtadest, mis on kulunud.
Kui arvestada seda, et autol on jõudu piisavalt, et lõbus oleks, on kütusekulu täiesti normaalne. Mul võttis maanteel kuskil 7,1 l/100 km ja linnas vaikselt sõites kuskil 12 l/100 km. Paak oli vist 70 l või 80 l, mis on piisav, et pidevalt tankimas ei oleks vaja käia. Kiirendus 0-100 km/t on vist 8,9 s. Lisaks sellele on autol väga ilus hääl. Mootori puhul on väike puudus see, et madalatel pööretel ei ole eriti tõmmet. Kui pöörded juba üle 3000 või 4000 on, tuleb jõud ka. Ma ütleks, et linnas sõitmiseks on kindlasti paremaid autosid, kuid kui kuhugi metsavaheteele keerata, siis paremat ei oskagi tahta.
Mina sellise raha eest paremat autot soovitada ei oska.
arturASE

 postitati 06.05.07 10:53
no siis ikka 90 ja quattro ;)
KEME

 postitati 06.05.07 08:05
et kumb auto osta? kas 90 või 80? ja siis et audi 90 varuosasid on saada veel? ja plaan quattro osta

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.7% - SQL: 46.3%]