Teema ülevaade |
syo
|
postitati 21.04.07 22:07 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
Tsitaat: | Algselt postitas: krimix
aga mis te arvata 4,2 js manual või on mõtekam at otsida |
Aga mis Sina arvad, kas tasub brünetiga suhtlema hakata või oleks targem ikka keegi punapea otsida?
Kass või koer, mersu või bemm, PC või Mac, vein või õlu, trance või jazz, roos või nelk, ema või tütar... |
Minu poolt võib teema arhiivi lükata auto olemas! Tänud kõigile kes aitasid!
|
Joel
|
postitati 17.04.07 19:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: krimix
aga mis te arvata 4,2 js manual või on mõtekam at otsida |
Aga mis Sina arvad, kas tasub brünetiga suhtlema hakata või oleks targem ikka keegi punapea otsida?
Kass või koer, mersu või bemm, PC või Mac, vein või õlu, trance või jazz, roos või nelk, ema või tütar...
|
krimix
|
postitati 17.04.07 19:20 |
aga mis te arvata 4,2 js manual või on mõtekam at otsida
|
aixx
|
postitati 17.04.07 14:06 |
Omalajal oli endal 200 134Kw manuaal ja sõbral 200 134kw 3k automaat. Ülejäänud varustus oli praktiliselt identne kaasaarvatud värv. Mulle meeldis
tema autoga rohkem sõita(loe juhtida).
|
Maku
|
postitati 17.04.07 13:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Ootasid seepärast, et tegelikult olid Sa oma valiku juba teinud. Maku ei öelnud oma postiga tegelikult midagi, keerutas, mis ta keerutas.
|
Kui kogemustest rääkimist nimetada keerutamiseks, siis vb tõesti on see keerutamine. Eks igaüks saab asjadest omamoodi aru.
|
syo
|
postitati 17.04.07 13:35 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Black
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
VOT sellist posti ma ootasin. Sellest loen mina välja seda ikkagi et pole selles 2.2tq aut. il ka midagi viga ja enda asi proovida kas meeldib või ei.
|
Ootasid seepärast, et tegelikult olid Sa oma valiku juba teinud. Maku ei öelnud oma postiga tegelikult midagi, keerutas, mis ta keerutas.
Osta ja sõida. Omad kogemused loevad. Võibolla hakkad kunagi jälle V-mootoreid ka hindama. |
Ma kartsin et hakkab kohe tulema:" mida sa loll teed 2,2 ja automaat jummal jummal"
V mootor jah.. nu elame näeme
|
Black
|
postitati 17.04.07 12:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: syo
VOT sellist posti ma ootasin. Sellest loen mina välja seda ikkagi et pole selles 2.2tq aut. il ka midagi viga ja enda asi proovida kas meeldib või ei.
|
Ootasid seepärast, et tegelikult olid Sa oma valiku juba teinud. Maku ei öelnud oma postiga tegelikult midagi, keerutas, mis ta keerutas.
Osta ja sõida. Omad kogemused loevad. Võibolla hakkad kunagi jälle V-mootoreid ka hindama.
|
syo
|
postitati 17.04.07 12:12 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Maku
Ei taha küll see vastuväitleja pool kogu aeg olla aga ma olen omanud nii V8 automaati, kui ka 2.2t automaati ja minu seisukohalt on V8 mootoriga Audi,
millel on automaatkast, üpriski janune masin. Eks see ole tõsiasi, et Audi V mootorid on janusemad, kui enamus teised baierlasi.
Omasin ise 2.2t automaati ja sai seal ühtteist tehtud. Mineku üle küll ei kurtnud, edasi käis ta täitsa OK. See nö madala väände tundmine sõltub väga
palju ka käigukastist. Kui see on ikka eriti uimane ja pikk, siis võib ta ka V10 otsas istuda aga ikkagi ei tunne sa seal erilist väänet.
Samas sai siin proovitud ühte V6 142kw A6 C5-e ja üldse ei kurtnud. Väga bro oli sõita. Kahjuks ma ei oska midagi täpsemat selle masina kohta
rääkida.
Momendil sõidan ise BMW E39 535 V8 automaadiga ja olen rahul. Trassi ja linna keskmine kütusekulu on 10.5l (sajani kiirendab ca poolteist sek
kiiremini, kui A8 3.7 V8) ja ikka sigamugav masin on. Kuigi kui ma ausalt ütlen, siis mind enam suurt ei huvita see liiter ees või taga, sest olen
hakanud mugavust ja töökindlust rohkem hindama. Selles suhtes oleks võib olla tõesti lollikindlam valik V8, kui kindlasti ihkad automaatkastiga autot.
Samas mina ei pelgaks ka kohe ära turbokat. See valik on väga subjektiivne. Mine ja proovi, siis saad öelda, mis sulle rohkem meeldib.
|
VOT sellist posti ma ootasin. Sellest loen mina välja seda ikkagi et pole selles 2.2tq aut. il ka midagi viga ja enda asi proovida kas meeldib või ei.
Peale eelmis V6 ga madistamist lubasin et ei osta enam ühtegi v mootorit jah ja ta ka jõi päris ohtralt. rida mootor on ergem ja miks mitte ka juba
turbokas. loodame et leian ka mitte ära hooratud turboka ja ka kast võiks ok olla. nii et elame näeme. nüüd ei jää muud kui praktika oma pee on kuningas!
Tänud Maku!
|
Maku
|
postitati 17.04.07 11:38 |
Ei taha küll see vastuväitleja pool kogu aeg olla aga ma olen omanud nii V8 automaati, kui ka 2.2t automaati ja minu seisukohalt on V8 mootoriga Audi,
millel on automaatkast, üpriski janune masin. Eks see ole tõsiasi, et Audi V mootorid on janusemad, kui enamus teised baierlasi.
Omasin ise 2.2t automaati ja sai seal ühtteist tehtud. Mineku üle küll ei kurtnud, edasi käis ta täitsa OK. See nö madala väände tundmine sõltub väga
palju ka käigukastist. Kui see on ikka eriti uimane ja pikk, siis võib ta ka V10 otsas istuda aga ikkagi ei tunne sa seal erilist väänet.
Samas sai siin proovitud ühte V6 142kw A6 C5-e ja üldse ei kurtnud. Väga bro oli sõita. Kahjuks ma ei oska midagi täpsemat selle masina kohta
rääkida.
Momendil sõidan ise BMW E39 535 V8 automaadiga ja olen rahul. Trassi ja linna keskmine kütusekulu on 10.5l (sajani kiirendab ca poolteist sek
kiiremini, kui A8 3.7 V8) ja ikka sigamugav masin on. Kuigi kui ma ausalt ütlen, siis mind enam suurt ei huvita see liiter ees või taga, sest olen
hakanud mugavust ja töökindlust rohkem hindama. Selles suhtes oleks võib olla tõesti lollikindlam valik V8, kui kindlasti ihkad automaatkastiga autot.
Samas mina ei pelgaks ka kohe ära turbokat. See valik on väga subjektiivne. Mine ja proovi, siis saad öelda, mis sulle rohkem meeldib.
|
syo
|
postitati 17.04.07 11:20 |
eks vast kõige parem jah provida oma peega ära mis on mis sis saab aimdust. Tänud vastamast igatahes!
|
aixx
|
postitati 17.04.07 10:44 |
Rahulikuks mugavaks sõiduks soovitaks hoopis 1,8 automaat- 4,2 automaat on küll mugav, kuid rahumäe teel tuleb tihti käia.
|
margus
|
postitati 17.04.07 10:22 |
Eks ole tõesti nii, et turbo+automaat ei ole päris hea lahendus. Muidugi kui sulle üldse ei lähe korda pikem viivitus ja suur osa mootori võimete
mitte kasutamine ja veel mõned nüanssid, siis võid vabalt võtta ka 2,2T+AT.
Ise olen küll jõudnud veendumusele, et AT sobib ainult V-mootorile, millel on hea madal moment.
|
Jaks
|
postitati 17.04.07 10:06 |
Mina kaldun ka sinna inimeste leeri kus pooldatakse 2,2t manuaali ja 4,2 automaati.
Ise nagu valiks selliste vahel.
Ja muidugi kui tahad autot paugutamiseks siis pigem 2,2t ja kui niisama mugavaks sõidusk siis 4,2 või mis iganes V8 mootoga masin koos automaat
kastiga.
|
stk
|
postitati 17.04.07 09:50 |
Ise pooldan ka suuremat mootorit ja automaati.
äkki pakub sulle huvi?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=39019
|
RadioActive
|
postitati 17.04.07 09:14 |
2,2 automaadina hirmus uimane pill. Kui tahad ennast inimesena tunda, siis suur mootor ja automaat kast.
|
syo
|
postitati 17.04.07 07:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: vvv
kui sa nüüd vastupidi paneks:
4,2 automaat ja 2,2 T manual siis oleks ehk isegi mõeldav variant.
Ise pooldan ainult manual kaste, |
nu vot selles asi ongi et tegelikult koguaeg ihkanud automaati ja kui päev otsa manuaaliga sõidad(tööautoga) siis nv-l või õhtuti tahaks inimesena
tunda Ise mõtlen nagu ka seda et 2,2 saab äkki mingi ok variandi sest at
pole nagu eriti võimalik peedistada.
|
vvv
|
postitati 17.04.07 07:49 |
kui sa nüüd vastupidi paneks:
4,2 automaat ja 2,2 T manual siis oleks ehk isegi mõeldav variant.
Ise pooldan ainult manual kaste,
|
Rst
|
postitati 17.04.07 07:29 |
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33326
|
syo
|
postitati 17.04.07 07:21 |
Et siis teema suhteliselt aktuaalne ja küsin ka targemate käest mis siis teha ja mida teie arvate kumba valida?
midagi kindlat vaadanud välja ei ole.
Kumba remondi kulud oleks mõistlikumad?
Kütusekulu võiks omanikud ära mainida(mitte need kes ütlevad et kõik võtab ära jne) Kütusekulu teemast leidsin ühe s6 at kes oli ka sina
kirjutanud.
Tänan ette MÕISTLIKE postide eest!
|
|