Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Soovid sellest rohkem rääkida? Kuna sa viimati õlilekkeid, kaanetihendeid, rihmavahetust ja muud sellist lahedat V6-e peal tegid? Hinnavahe hoolduskuludes V6-l ja R4-l on pea kahekordne, kuna ülakorrusel on kõike topelt. 2.6 on veel eriline õnnetus ning seda just seepärast, et 2.8 on olemas, mitte mingil muul põhjusel. Kütusekulud, kw ja kiirendus (manuaalkast): 2.0 85kw - 9.1/100km, 12.9s 2.6 110kw - 10.4/100km, 10.2s 2.8 128kw - 10.8/100km, 9.8s Eks igaüks valib endale meelepärase. Minu arust ei ole eriti vahet, mis mootoriga cabrio on. Mingisugune kiirenduspüss ei ole ükski neist ning ei ole ka selleks loodud. Pigem jälgida konkreetse auto tehnilist seisukorda, kuna nad on juba suhteliselt vanad. [/quote] Võin rääkida küll - õlilekkeid ei ole ja tihendid on korras. Täiesti kuiv igast otsast. Cabrio puhul, mis üldjuhul talvel ei sõida, on ka see mootori vastupidavus vast natuke teistmoodi, kui sellisel autol, mis aastaringi sõidab. Raul ei vahetanud just seetõttu ise seda autot ostes rihma ära, kuna kartis ka neid samasid jamasid ja nende ilmnemisel tuleks niikuinii pead maha võtta ja seetõttu ei ole mõtet ennem rihma vahetada. Kui hilisemal vaatlusel selgus, et ei leki midagi ja tihendid on ka korras. See kaanetihendite teema on V6-tel natuke ülepaisutatud teema minuarust. Rihmavahetust olen teinud sellel kevadel ja mis seal hirmsat peaks olema - mu auto teemas kõik kirjas. 1.8T rihmavahetus veel kallim kui sellel V6-el. Cabrio saab ka Eesti oludes iga 5 kuni 8 tuhande tagant uue õli, kui omanik ikka soovituslikke hooldusreegleid järgib, ehk kas 10 000 või aasta. Millisel kiirusel ja mis oludes need kütusekulud Sul välja toodud on - täitsa huvitavad numbrid - pakun et 50/50 keskmine linn/maantee. Aga jah - igaüks valib meelepärast - minu arust on lihtsalt alla 100kW ja ilma turbota mootori selle raske auto jaoks liiga lahja - siis juba pigem diisel, et peale uimase mineku öko ka oleks. Tehniliselt on enamus suht käest ära lastud ja ruunatud - kahju lausa. On ka väga korralikke liikumas, kuid siis on ka hind hoopis teisest puust ja sellist mingi 1500 euriga kätte ei saa. Eelmine aasta oli vist kõige kallim, mis ma müügil nägin, pea 5000 euri lähedale, aga see oli ka igast otsast täielik mustikas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.1%
- SQL:
59.9%
]