Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: audi_a4_v6[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: mtaudi[/i] Ja ei ole ka V6-el need hoolduskulud teab mis kõrged[/quote] Soovid sellest rohkem rääkida? Kuna sa viimati õlilekkeid, kaanetihendeid, rihmavahetust ja muud sellist lahedat V6-e peal tegid? Hinnavahe hoolduskuludes V6-l ja R4-l on pea kahekordne, kuna ülakorrusel on kõike topelt. 2.6 on veel eriline õnnetus ning seda just seepärast, et 2.8 on olemas, mitte mingil muul põhjusel. Kütusekulud, kw ja kiirendus (manuaalkast): 2.0 85kw - 9.1/100km, 12.9s 2.6 110kw - 10.4/100km, 10.2s 2.8 128kw - 10.8/100km, 9.8s Eks igaüks valib endale meelepärase. Minu arust ei ole eriti vahet, mis mootoriga cabrio on. Mingisugune kiirenduspüss ei ole ükski neist ning ei ole ka selleks loodud. Pigem jälgida konkreetse auto tehnilist seisukorda, kuna nad on juba suhteliselt vanad. [/quote] Kui nüüd võtame nende andmete järgi muutuste suhte, siis 2,0 on neist kõige nirum, 2,0 kiirendus peaks (2,6 ja 2,8 vahe võrreldes) olema 11,4, aga on 12,9. Huvitav, et mitte cabrio peal on 2,6 ja 2,8 kiirenduste erinevus palju suurem, selle kere peal tunduvad suht samad asjad, see muidugi ei tähenda, et mootorid nii sarnased tunduks (momendikõver jms). Rihmavahetus on sel vanal 2,6-sel ka ikka odav mis odav, alla 200eur täiesti tehtav, iga 120tuh km tagant, seega polegi nagu mainimist väärt, ainuke asi, mille üle ma kurdaks on see, et tühikäik on jamanud praktiliselt kõigil (b5, c4, coupe). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.9%
- SQL:
74.1%
]