Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: speeder[/i] Kuna plaan oleks ette võtta auto vahetus, siis ootaksin Audi 80 Cabriolet omanikelt erinevatele küsimustele vastuseid. Kuna sellist teemat ei leidnud foorumist siis otsustasin uue teema algatada. Hetkel oleks küsimused sellised: Kuidas käitub katus talvel? Kas talvel esiklaas seest pole härmas? Kuidas talvel soojaks läheb? Kui palju on erinevust tavalise Audi 80ga(veermik, mootor)? Kas el. katus on nõrk koht? Kui kallis oleks katuse taastamine/uue tegemine? Kuidas vihmaga on? Kas tihendid on vastupidavad? Millest võiks lähtuda mootori valikul? Kas sobib igapäeva elus kasutamiseks, ka talvel? Äkki on veel mõni pluss või miinus? Suured tänud ette. Ivar [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Cabriolet (Typ 8G – B3; 1991-2000)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.7%
- SQL:
73.3%
]