Teema ülevaade |
Kiro
|
postitati 06.03.07 20:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
aga äkki isegi jääb samasse kantti mis praegu mul 128kw
linnas 13 ja maanteel 9 vöi nii |
Enda kogemustest kinnitan ,et see on reaalne. Endal 2.8 (142kw) kulu kuskil 12 linnas! Keskmine tuleb kuskil 10-11 vahele. Mainin ära ka ,et ei talla
ja eelistan normaalset sõidustiili ning arvestan ka alati ette et vältida äkkipidurdudsi jne. (ei tõmble fooride taga jne). Samas ei takista ka
liiklust. Sõidan nagu seadus ette kirjutab. Minu jaoks on müstiline
kuulda jutte ,et mehed lihtsalt ei saa alla 17-18 liitri linnas hakkama jne.
Kui küttekulu pahviks lööb sõitke ökonoomsemalt Kui küttest jne savi siis
tallake aga ei maksa kurta suuri bensiini numbreid.
Loodan ,et ei pea nüüd nägema kommentaare stiilis "Mees sa tapad ju auto ära nii , sureb teine sul igavusse" Arvan ,et mu auto on minuga siiani
äärmiselt rahul olnud ning loodan edaspidisele konsensusele ka tulevikus.
|
Mario81
|
postitati 06.03.07 08:15 |
aga äkki isegi jääb samasse kantti mis praegu mul 128kw
linnas 13 ja maanteel 9 vöi nii
|
Kiro
|
postitati 05.03.07 23:06 |
2.8 Ainuõige valik minu meelest kui 4.2 ei sobi endal natuke kripeldab
aga olen ka 2.8-ga äärmiselt rahul (lihtsalt polnud sel hetkel vastavat 4.2
pakkuda mis mulle meelejärgi oleks olnud)! Küttekulu pole ka tappev kui mõistusega sõita
|
aifu
|
postitati 01.03.07 21:05 |
ikka bensiin..
|
reio
|
postitati 01.03.07 20:54 |
ikka bensiin
|
Mario81
|
postitati 01.03.07 20:44 |
et siis ikka bensukas mitte diisel?
ostuni jöuan ehk suve algul aga väike uurimus lihtsalt.
|
VIP
|
postitati 19.02.07 08:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mario81
...üritan arusaada 2,4-2,5d-2,8 nende ülalpidamis
kulud, kütte kulu erinevused... |
Bensiinikulu on 2.4 ja 2.8 puhul sama.
|
aifu
|
postitati 18.02.07 20:55 |
Kui on korralik siis valik hea.Edu
|
samru
|
postitati 18.02.07 19:16 |
2,8 on jupinduse poolepealt praktiliselt sama kulukas kui 2.4, kuid odavam pidada kui 2,5 tdi-d.
Quattrona 2,8 hea valik. Kindlasti enne ostu korralikult üle vaadata - õlilekked jms. tüüpvead.
|
Mario81
|
postitati 18.02.07 19:15 |
no mul hetkel 128kw aga ei tea kahjuks 142kw midagi.
ning samas ei tea ka 2,4 midagi. tean vaid et 1,8 turbo a6
keret ei vea hästi. üritan arusaada 2,4-2,5d-2,8 nende ülalpidamis
kulud, kütte kulu erinevused jne. tänud vastanuile!
edit; kindlasti quattro
|
VIP
|
postitati 18.02.07 19:09 |
Võrreldes 2.4-ga ja 2.5TDI-ga see küll kulukam pole. 2.4-ga sama kulukas ja 2.5TDI-ga võrreldes vist isegi odavam/muretum pidada (juttude põhjal).
|
pontu
|
postitati 18.02.07 18:25 |
Ma ei ütleks et kulukas oleks. Muidugi sõltub milleks teda kasutad, siis hiljem võib kulukaks minna. Mul on suurim kulu olnud rihma vahetus koos vaja
minevate osadega. Ülejäänud kulu on vaid kindlustus ja kütus. Paagitäiega saan hakkama 700 km, nii et suhteliselt rahulikult liigun , kuigi soomes jah
kiirteel 130 ja talvel 110 km/h. Kui järgmise auto ostan, siis kindlasti automaadi ja 4X. Konkreetsel isendil muidugi läbisõit äratab kahtlust ja siin
klubilised pakuvad ostu eelset ülevaatust, mis oleks kindlasti hädavajalik.
|
Mario81
|
postitati 18.02.07 18:13 |
levinud varjandid on a6 2,4 ja 2,5 diisel.
aga mis te sellest arvaksite?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=d5ea5a6622e5657beaa0bd4c924f905d
kas väga kulukas ülal pidada sellist isendit?
kuulutus on näide-ei midagi konkreetset. (vist)
|