Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Matu27[/i] [quote][i]Algselt postitas: Kuits[/i] 2 viimast lingitud masinat peaksid olema Vilumaa toodud. Kes soetanud on kajastanud positiivset infot üldjuhul ... eks masinatel omad kiiksud on, kuid üldiselt vöib ehk siiski rahule jääda. Arvan, et ega Vilumaa pole huvitatud oma maine lägastamisest jne, siis üritab tegeleda [b]korras[/b] isenditega, küll aga hinnad on 15 aasta masina kohta körged (ei käi otseselt Raimo pihta). Vötke kodanikuga kontakti ja saate täpsemalt teada, mis, kus ja mismoodi. [/quote] Ka minagi ostsin herr Vilumaalt auto. Autoks oli hõbedane A6 C4 2.5TDI Avant quattro. Kuulutuses oli kirjas et on kärukonks. Kohale jõude seda ei olnud. Sain hinnast alla, see OK. Aga mida ta ei maininud müües oli see, et üks silinder kipub vahest järelt ära minema. Sai siis helistatud ja küsitud ning siis talle meenus, et oli vist jah sellega probleeme. Lasin vahetada rihmad, rullid, õlid, filtrid, pihustiotsad ning lasin pumba paika panna kuid probleem püsis. Kahtlustati plokikaant. Võtsin siis kaane ja nuka maha ning oh imet - esimese silindri ühed klapivedrud olid katki ning kolmandast oli väiksem vedru sootuks puudu - Kaane kapremont! Kui siis juba, võtsin ka karteripõhja alt ära, et vaataks saaled ja kolvid/rõngad üle kui kaas juba maas on... Sealt selgus, et osad raamsaaled kokku jooksnud(plokk kõver ja vändaliin paigast) ning kunagi kepsud laiali käinud ning kolbidele taha pannud(mahakandmisele - ilmselt Leedu meistrite kokku pandud mootor) :mad: . Tõin uue mootori, mis ka ei olnud ideaalses seisus kuid oluliselt parem kui see räbal, millega Härra mulle auto müüs. Vändaliin sai kohendatud natuke, silindrid hoonitud, kõik puhtaks, uued saaled, rõngad, tihendid sisse ja käib. Küll aga kahtlustan, et sinna on lastud paigaldada ka miskine odav Chip, et kompenseerida perses mootori tööd ja vähekenegi minekut anda. Starteri vahetas ta ka oma juttude järgi enne müüki mingi lammari oma vastu. See sai samuti kapremondi kohe varsti, sest paar päeva hiljem ei jõudnud enam vedada(uue aku ostsin ka eelnevalt) :mad: Mina selle tüübi käest midagi osta enam ei julgeks. Ta kas ei saa ise ka aru, mis sitta ta maale toob või ongi lihtsalt niivõrd pohhuist tänu oma ametikohale(enne müüki lehvitas oma ametimärki, mis äratas usaldust muidugi)! Jõudu ja jaksu autode valimisel. Ise olen edaspidi eraisikutelt ostes kindlasti kriitilisem ja kontrollin rohkem! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
A4/S4 B5 (Typ 8D, 1994-2001)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.2%
- SQL:
61.8%
]