Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi 80 b3/b4 (Typ 89; 1986–1991/ Typ 8C; 1991-1996)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jokerAudi[/i] [quote][i]Algselt postitas: pritval[/i] Kuna endal ka plaan osta eimene auto siis vaja abi natukene. Silma on jäänud just audi 80. Mis sellest näiteks arvata : http://www.auto24.ee/used/827090 Tänud! [/quote] Okei...kuule, see TOYOTA on ilus ja värki, aga Audi velg ei tee temast veel Audit ;) Aga muidu, 80 on hea auto, B3 vähemasti. Oli endal 80 B3 1.8 55kw, 1987a, 4k manuaal veel, üks esimesi, mis B3 kerega tootmisest tuli. Aga, sai see vanur ostetud Tartust Raadi turult, müüja jutu järgi 5k manuaal ja asjad jne. Korralik auto muidu oli, aga ostmise päeval oli jube tuisk ja proovisõidul ei saanud 5.käiku proovida. Hiljem Jõhvi sõites trassil selgus, et tegelikult oli 4 käiku, 5-se nupp peal ainult. 4-ne kast oli lihtsalt kõrgete pööretega maanteel. Autoga sai 3a jooksul sõidetud ca 100 000km ja erilist hoolt ei vajanud. Veermik oli lihtne ja vastupidav, kere tugev jne. Seejärel ostsin 90a B3 Audi 90 2.3 20V esiveolise, 125kw. See oli hoopis teine tera, seda nii lagunemise oskuselt, võimsuselt, minekult, mugavuselt...Pritsung muret ei teinud, küll aga lagunesid suurema mootori all esisild, elektrimuresid oli jnejnejne. Kokkuvõttes oli ikkagi tegu hea autoga. Tuttavatel on mitmetel B4-d ja ei kurda ka nemad suuri muresid. Kõik, mis liigub, see kulub. Ökotamiseks vali diisel, bensukatest valiksin mina B3 peal 1.8 66kw (piisavalt erk ja ökonoomne) või 2.3 (seda siis Audi 90, sest 80 seda mootorit B3 kerel ei saanud) ja B4 peal kas 2.0 85kw või 2.3 98kw või midagi suuremat (2.6, 2.8) ja ikka quattro ;) Naaaatukene kallim pidada, kui esiveolist, aga see-eest sõiduomadused kuival head, märjal ja lumes lausa super. Vanakooli quattrol on ka manuaalselt lukustatav tagadiffer, millega see masin teeb lahjematele maasturitele lumes läbivuselt silmad pähe. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi 80 b3/b4 (Typ 89; 1986–1991/ Typ 8C; 1991-1996)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.5%
- SQL:
58.5%
]