Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
samru

 postitati 17.06.06 09:36
Tsitaat:
Algselt postitas: Sinuhobi
Kuidas kõige kergem ja lihtsam tuvastada esisilla olukord ?


Sellist tüüpi esisilla lõtkude kontroll ei ole lihtne ning iga remonditöökoda sellega hakkama ei saa kaasaarvatud ülevaatuspunktid. Meile on tulnud väga palju kliente otse ülevaatuselt mille nad on edukalt läbinud ning pärast tõstukipeal kontrollides on terve hunnik õõtsasid läbi.
TT

 postitati 17.06.06 08:05
Teadmiseks siinkohal, et Audi A4 ei ole tehtud uut keret - on olnud facelift 2001 a ja facelift 2005 a.
Uus kere tuleb esitlusele 2007 a. suvel.
liivi

 postitati 16.06.06 16:15
mina olen varemgi enda autot siin foorumis "haipinud" ja miks ka mitte nüüd :)

masinaks on 2 aastat tagasi saksast toobub 2001 oktoobrikuise A4 B6 ehk uus kere siis.
diiselmootor 1,9TDi ja 96 kW. põhimõtteliselt kõik kes on sõitnud, on kiitnud. säästlik aga kui vaja siis astub ilusti. minuomal on ls hetkeseisuga 181+ tuh ja viimase paagitäie keskmine kulu oli 6,7l/100km (peamiselt linnasõit).

auto on käinud korraliselt revalis, eestis vahetatud piduriklotsid, vahetamist ootavad kettad koos kõige muuga. vahel tundub, et tulepirne läheb ulmelistes kogustes (viimane vahetus oli sügisel, kui talvekad alla panin, ja praegu on lähituled mõlemad läbi...), aga see vist ainult tundub mulle. esimeste tulede pirnide vahetamine on ise suht keeruliseks tehtud, targem vast kuhugi autoteenindusse minna nendega, tagumistega, vastupidi, on õnneks ülilihtne.

plastikvidinad kipuvad suht haprakesed olema....

minu vaatenurgast oli TÕELINE piin manööverdamine tagumine ots ees. auto on lihtsalt nii ümmargune ja peeglid moonutavad uskumtult palju..... sisetunnet usaldades võib ikka väga mööda panna. tundub et on juba õige napilt, tegelikult on 2 meetrit ruumi veel. enda närvide rahustamiseks lasin enda masinale aastakese tagasi andurid paigaldada. üldse ei kahetse, soovitan kõigile :)
m4rx

 postitati 16.06.06 10:24
Hooldusraamatusse vaata, mis tehtud on. Proovisõit ilma mängiva raadiota ;) Ning mul õnnestus ka õlivahetamisel autot altpoolt väga korralikult uurida.
rocket

 postitati 16.06.06 09:07
Kõigepealt visuaalselt, kas on midagi vahetatud või katki.
Siis sõites, et ei kolise ega kriuksu.
Ja siis ülevaatuses/diagnostikas, kus vaadatakse visuaalselt ka alt ja väänatakse käsitsi hoobi ning logistatakse rattaid.
Neljas kalleim variant on amorditester
Viies variant juba sillapingis reguleerimine. Minul tuli eelmise autoga alles seal ilmsiks, et üks tagaratas vaatab natuke välja, s.t. avariis on tagasild natuke kõveraks läinud.

Kuna minu A4 oli käinud ametlikes hooldustes, siis piisas ainult hooldusraamatu vaatamisest, kust oli näha ametlik sillakontroll 40G4.
Sinuhobi

 postitati 16.06.06 08:37
Kuidas kõige kergem ja lihtsam tuvastada esisilla olukord ?
m4rx

 postitati 16.06.06 07:21
Oman ühte kaks kuud juba. Aastaks on 2001 ja esimene pool, st vana kerega veel. Septembrist vist hakkasid need ümaramad tulema.

Auto oli minu kätte jõudes suht palju läbi sõitnud, 136 tuhat. Eelmise aasta sept vahetatud hammasrihm ja sellega seotud jubinad. Kui see ostetaval autol veel tegemata siis ~3000 kroonine kulutus tuleb mingi hetk ära teha.

Olenemata suurest läbisõidust ning Tallinna teedest paistis esisild ning põhi ilus ja korras.

Lisadena suurt midagi polnud, standard: el. aknad, el. peeglid, kliima, originaalvalu, turvapadiad jne.

Alguses kartsin seda 1.6 mootorit. Kuid suure ajast sõidan üksi ning Tallinnas ja 74kw on selleks täiesti piisav. Kütusekulu oleks veel väiksem kui pehmema jalaga oleks. Keskmiseks tuleb vist 9l/100km kohta.

Plaanitud kulutuse eest saad Sa väga hea auto. Ning nagu eelpoolkirjutaja mainis piisab regulaarsest silma peal hoidmisest ja hooldusest :)
TT

 postitati 16.06.06 07:09
Päris 175 000.- eest sa facelifti järgset korraliku A4 kätte ei saa, aga A4 on kahtlemata hea valik.
Soovitaks 1,8T automaati, 2,0 vabaltkingavatega on rohkem probleeme esinenud ja 3,0 jääb juba liiga januseks.
jõuvanker

 postitati 16.06.06 06:28
A4 8E B6 sügis 2001 - 2004, toodeti siis seda teise põlvkonna A4-ja ( kumeram ja uuem ).
Vigasid, eks neid on igal masinal. Korrapärane hooldus ning vead on välditud. Üks logisev detail viib järgmise detaili pussamiseni jne jne... lõputu rada. Ühesõnaga, pidevalt jälgida tehnilistseisukorda ja muresid ei ole.
Hea Auto on:)
Sinuhobi

 postitati 15.06.06 23:36
Tere

Soovin siis teadjatelt pisut infot ja arvamusi A4 suhtes.
Plaanis siis abikaasale soetada A4 mis aastaist alates 2000-2002 ja raha umbes arvestatud 150-175 tuhhi.
Vajalik oleks siis hooldusraamatu olemasolu, automaat kast, kliima, veojõukontroll, külglibisemisseade ja muu pudipadi.
NB! Paha ei teeks ka park-abi aga neindega liigub nagu maru vähe masinaid.

Mida rahvas teab rääkida antud tehnikast ja vastupidavusest ning kuidas ehk tuvastada autot ostes mõne lisaga seounduvat viga.

Mis ajal tekkisid uued esituled ja tagatuled (turgu vaadates jääb segaseks)

Kas üldse A4 kui selline on ka meie teedel vastupidav ning millised on põhivead ?

Hetkel nagu kõik !

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.7% - SQL: 38.3%]