Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 07.04.24 04:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ahto42
Töökaaslasel ongi nüüd eesti ainus 1.8 TFSI ja manuaal, Ootas Belgiast tüübikinnitust, et meie maanteeamet ei kahtlustaks omavolilist ümberehitust.
|
Suht arusaamatu tegu, see on nagu kook, kus on ainult saiast põhi, kreem, marjad ja maitse on puudu.
|
rocket
|
postitati 06.04.24 18:26 |
R4 manuaal Belgiast tähendab töenäoliselt ka null lisavarustust.
Isegi parkimiskaamera paigaldus sellisele masinale võib olla raskendatud kui Can siinide arv on kokku tõmmatud.
|
ahto42
|
postitati 05.04.24 07:32 |
Töökaaslasel ongi nüüd eesti ainus 1.8 TFSI ja manuaal, Ootas Belgiast tüübikinnitust, et meie maanteeamet ei kahtlustaks omavolilist ümberehitust.
|
ahto42
|
postitati 08.03.24 14:17 |
Vanakoolimees tahab manuaali
|
siLc
|
postitati 08.03.24 14:06 |
Alates 2015 kasutatakse EA888 Gen3 seeria mootoreid, millel pole enam Gen2'e hirmuäratavat õlikulu probleemi.
Tasuks pigem mõelda kas on soov ringi kärutada esiveolise A6 C7.5-ga kuna selle mootoriga on see mudel ainult esivedune. Lohutuseks pole sel enam
problemaatilist DL501 automaatkasti, vaid uuem DL382.
|
ahto42
|
postitati 08.03.24 12:02 |
Tere
Kas 2016 aasta 1.8tfsi 140kw on ikka veel suur õlikulu probleem või see juba lahendatud?
Töökaaslane nillib ühte, aga kardab, et peab hakkama kolvigrupiga tegelema
|