Teema ülevaade |
prj
|
postitati 11.07.22 11:40 |
Eks sellel hinnal ongi põhjus, et vana auto juba ja palju sõitnud.
Seal hakkab igasuguseid asju vaikselt lendama ning iga kord mootor maha jne.
Õlipump, roolivõim, kõik on kardaanidega otse mootorist, mitte kuskile ligipääsu ei ole, selle vanuse pealt hakkab massiliselt tihendeid väsima.
Pane natuke raha juurde ja võta 4.0 TFSi pre-fl D4. Edasi käib paremini, sest kaalu on palju vähem, kütusekulu pea 50% väiksem ning iga asja pärast ei
pea mootorit maha võtma, on ruumi toimetada.
Peale seda kui oled RS6-l paar korda mootorit maha võtnud maksab see rohkem kui eelnimetatud.
|
rocket
|
postitati 11.07.22 10:23 |
Kui autot on tõesti nii Saksa kui ka Eesti esinduses orig. varuosadega hooldatud, siis see võiks olla kõva argument.
Teine asi mida vaadata oleks tarkvara originaalsus. Ehk kui mootor mitu korda chipitud, kas siis ka kasti kohandatud jms.
|
Eugam1
|
postitati 11.07.22 07:16 |
Hei
Püüdsin siin küll infot leida, aga ilmselt olen saamatu.
Süda kuulub kiiretele masinatele ja peale hunnikut subaruid, olen mõnda aega juba pärnus olevat RS6'te kiibitsenud.
Masin on suhteliselt pikalt müügis olnud, samas hind tundub "liiga hea, et olla tõsi"?!
https://www.auto24.ee/soidukid/3472340
|
|