Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 23.11.20 16:58 |
B8-t 176kw oli kuuese ZF kastiga täitsa saadaval, 2009 lõpus koliti 0B5-le (s-tron) üle. Kehtib ka A5 kupee kohta. Sportback on nagunii ainult 0B5,
kui nelikvedu.B8 allroad on kas kepikast või s-tron.
|
siLc
|
postitati 21.11.20 08:52 |
A5 puhul on tegu kupeekerega A4-ga. Tehase remondimanuaali järgi pole A4/A5 B8 peal 176kW üldse planetaarkastiga, vaid ainult "DSG"-ga.
Saad vaadata live andmeid (nt mootorist), kodeeringuid (peaks olema BMW pealt tuttav) ja adaptatsioone (peenkodeeringud). http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page
|
i2ox
|
postitati 20.11.20 15:58 |
Tekkis huvi osta endale A4 B8 3.0tdi 176kw.
Varasemalt omanud Audi A5 176kw ning erilisi probleeme ei olnud, samas oli pidevalt ka käinud päritolumaal esinduses hoolduses. Eestis hetkel turul
mõningad pea 400k km-ga isendid ja seega tahaks natukene maad kuulata. Valikus on manuaal ning planetaarkastiga isendid, DSG kasti välistaksin.
Mida autot vaatama minnes peaks kindlasti kontrollima? Milliseid tüüpvigu esineb? Kas külmkäivitusel on ketiklõbinat hästi kuulda või mitte? Mingeid
elektriprobleeme, mida peaks kindlasti teadma? Kuidas saab aru, kas autol on kurvituled, mis maanteel täistuledega sõites kurvi poole kaasa
keeravad?
Õpin vaikselt ka VCDS kasutama, varasemalt kasutanud peamiselt BMWdele mõeldud diagnostikatarkvarasid. Mida kindlasti peale veakoodide VCDSga
vaadata(real data)?
|
|