Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
TiitR2

 postitati 15.02.19 18:03
Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Vaadates profiili, siis nüüdseks juba vahetus toimunud? Kuidas kommenteerid?

Kõigest 150km. seljataga ;), kuid kõrgem, pehmem ja vähemalt 2x janusem on :D

Aga juba on mõned küsimused auto kohta, mida siinsed kindlasti teavad ja oskavad suunata.
Oja1

 postitati 15.02.19 15:48
Vaadates profiili, siis nüüdseks juba vahetus toimunud? Kuidas kommenteerid?
TiitR2

 postitati 12.02.19 17:15
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Nii, väike update.
Jätsin hetkel V8 disla kõrvale ja teatud kokkulepetega pakutakse vahetuseks sellist aparaati: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2965339

Ketimajandusest pole tal aimugi (hommikuti ei pidavat häält tegema), samuti on olnud 2 kõksu (kuid summad mitte liiga suured), mida arvate?
Krt, üldse ei kipuks vahetama, kuid vajadus sunnib.


Mis vägi sunnib sind minema suht kaasaegsest alltracist kiviaega tagasi?
Otsis siis juba uuem ja ajalooga masin.

Parandan - siiski tavaline nelikveduline Passat, mitte Alltrack, kuigi algul otsisin ka seda.
Aga täitsa lihtne vabandus - jahiauto sai müüdud ja asemele tuleb metsa ATV, kuid see ATV on vaja ka metsa viia ja üldse vaja maasturit. Samuti on maja juures oi kui palju investeerimist ja uuema jaoks raha juurde panna hetkel pole võimalik.
Ega endalgi tilgub süda verd, kui auto vanusevõrdlust vaadata ja teades ka seda 171kw-list mootorit ja enda masina ideaalset tehnilist seisundit :(

VW müük või vahetus jah, päris vajadusest tingitud.
yanekk

 postitati 12.02.19 17:03
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Nii, väike update.
Jätsin hetkel V8 disla kõrvale ja teatud kokkulepetega pakutakse vahetuseks sellist aparaati: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2965339

Ketimajandusest pole tal aimugi (hommikuti ei pidavat häält tegema), samuti on olnud 2 kõksu (kuid summad mitte liiga suured), mida arvate?
Krt, üldse ei kipuks vahetama, kuid vajadus sunnib.


Mis vägi sunnib sind minema suht kaasaegsest alltracist kiviaega tagasi?
Otsis siis juba uuem ja ajalooga masin.
TiitR2

 postitati 12.02.19 16:17
Nii, väike update.
Jätsin hetkel V8 disla kõrvale ja teatud kokkulepetega pakutakse vahetuseks sellist aparaati: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2965339

Ketimajandusest pole tal aimugi (hommikuti ei pidavat häält tegema), samuti on olnud 2 kõksu (kuid summad mitte liiga suured), mida arvate?
Krt, üldse ei kipuks vahetama, kuid vajadus sunnib.
Ramm

 postitati 03.02.19 10:12
Mul olnud A8 D3 sama mootoriga - Kõige rahulikum ja murevabam mootoriga masin mis eales olnud, mitte kordagi pole probleeme olnud. Tõsi, see ei tähenda, et kõigil niimoodi veab..
TiitR2

 postitati 02.02.19 21:07
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Küsiks, kas kõiki mõtteid peab alati postitama?.
Teemasse ka midagi, üldiselt nagu juba andrec ütles, siis mootori mahavõtmine väga suur töö ei ole ja see on juba päris suur pluss, muidugi sellegi poolest viska pilk peale ka leketele.
Kui sa head väänet ja meeste mootorit ei hinda, siis täiesti võimalik, et V8 TDI ei ole just Sulle..

NB: Q7 V6 TDI ja V8 TDI kasutavad AISIN tootja kasti, mille renomee on kehvem kui nt ZF'l.

Kui mõtted on vastukarva, siis võib ju lugemata jätta?
Näen tihti neid tallekesi, kelle autoremondi kalkull ületab masina väärtust. Järgneb rahakotisõbralik remont ja sini/valge tossu saatel edasisõit.
Uued pihustid, turbod, ketiajam ja see kandiline AISINi kast on selle läbisõidu juures käega katsutav reaalsus. Sellise auto omanik peab sellega arvestama.
Ma saan aru, et ootused autodele on erinevad. Mulle meeldib sõita, sulle mootorit maha ja peale tõsta. Nimetad huvitaval kombel seda veel teemakohaseks plussiks.

Nõus sinuga, meeldib ka mulle muretult kulgeda, mitte mõelda kohe-kohe minevale ketisüsteemile või käimarile.
Sellepärast ka siin uuringi, mida ta endast kujutab.
Kuna pakutakse autot vahetuseks, mitte ei vaata seda ostmismõttega, siis sellised infod on väga teretulnud.
Tänud.
Amadeus

 postitati 02.02.19 20:52
Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Küsiks, kas kõiki mõtteid peab alati postitama?.
Teemasse ka midagi, üldiselt nagu juba andrec ütles, siis mootori mahavõtmine väga suur töö ei ole ja see on juba päris suur pluss, muidugi sellegi poolest viska pilk peale ka leketele.
Kui sa head väänet ja meeste mootorit ei hinda, siis täiesti võimalik, et V8 TDI ei ole just Sulle..

NB: Q7 V6 TDI ja V8 TDI kasutavad AISIN tootja kasti, mille renomee on kehvem kui nt ZF'l.

Kui mõtted on vastukarva, siis võib ju lugemata jätta?
Näen tihti neid tallekesi, kelle autoremondi kalkull ületab masina väärtust. Järgneb rahakotisõbralik remont ja sini/valge tossu saatel edasisõit.
Uued pihustid, turbod, ketiajam ja see kandiline AISINi kast on selle läbisõidu juures käega katsutav reaalsus. Sellise auto omanik peab sellega arvestama.
Ma saan aru, et ootused autodele on erinevad. Mulle meeldib sõita, sulle mootorit maha ja peale tõsta. Nimetad huvitaval kombel seda veel teemakohaseks plussiks.
TiitR2

 postitati 02.02.19 18:58
Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees



Teemasse ka midagi, üldiselt nagu juba andrec ütles, siis mootori mahavõtmine väga suur töö ei ole ja see on juba päris suur pluss, muidugi sellegi poolest viska pilk peale ka leketele.
Kui sa head väänet ja meeste mootorit ei hinda, siis täiesti võimalik, et V8 TDI ei ole just Sulle..

NB: Q7 V6 TDI ja V8 TDI kasutavad AISIN tootja kasti, mille renomee on kehvem kui nt ZF'l.


Hetkel polegi küsimus väändes või suures mootoris (ei karda kütusekulu, kui seda silmas pidasid), kuid ikka teeb ettevaatlikuks 10a. vana ja suure motoga kunagine luksmasin (eks Phaeton oli ka sinna auku, et omalajal luksmasin ja on ka täna väga mudav kruiisida, kuid paraku füüsika vastu ei saa ja lihtsalt aeg teeb oma töö ja igal taolisel on jupid natuke teisest puust ja V8-l neid jubinaid x2).
aadumees

 postitati 02.02.19 18:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Karjääriekskavaatoril ja tornkraanal on kah väga suur mootor, tatti kurku nendega ei saa. Üldiselt sellist masinat oleks mõistlik soetada vähe(m)pruugituna, suhteliselt värskelõhnalisena. Sellel isendil on kohalik meditsiinipersonal kallal käinud, eemaldanud ühe metastaasidega kopsu, pool neeru ja muud nipetnäpet. Seda pole tehtud niisama igavuse peletamiseks, vaid IV staadiumi onkoloogiapatsiendile pole majanduslikku mõtet uut kopsu intstalleerida, niikuinii läheb vihmaussidele ja tõukudele komposti tooraineks. Eakas inimene murrab hoopis pead, kas SQ7 võtta erksinine või hoopis valge. Ehk tuleb endalt küsida, millised ootused on auto omanikul selle elukaare lõpus olevale endisele tippmaasturile? Minul käib selle masina puhul mõtetest läbi 8 pihustit, kaks turbot, kast lähiajal Lätti, uued tahmafiltrid ja muud nipetnäpet.


Küsiks, kas kõiki mõtteid peab alati postitama?.



Teemasse ka midagi, üldiselt nagu juba andrec ütles, siis mootori mahavõtmine väga suur töö ei ole ja see on juba päris suur pluss, muidugi sellegi poolest viska pilk peale ka leketele.
Kui sa head väänet ja meeste mootorit ei hinda, siis täiesti võimalik, et V8 TDI ei ole just Sulle..

NB: Q7 V6 TDI ja V8 TDI kasutavad AISIN tootja kasti, mille renomee on kehvem kui nt ZF'l.
Amadeus

 postitati 02.02.19 09:32
Karjääriekskavaatoril ja tornkraanal on kah väga suur mootor, tatti kurku nendega ei saa. Üldiselt sellist masinat oleks mõistlik soetada vähe(m)pruugituna, suhteliselt värskelõhnalisena. Sellel isendil on kohalik meditsiinipersonal kallal käinud, eemaldanud ühe metastaasidega kopsu, pool neeru ja muud nipetnäpet. Seda pole tehtud niisama igavuse peletamiseks, vaid IV staadiumi onkoloogiapatsiendile pole majanduslikku mõtet uut kopsu intstalleerida, niikuinii läheb vihmaussidele ja tõukudele komposti tooraineks. Eakas inimene murrab hoopis pead, kas SQ7 võtta erksinine või hoopis valge. Ehk tuleb endalt küsida, millised ootused on auto omanikul selle elukaare lõpus olevale endisele tippmaasturile? Minul käib selle masina puhul mõtetest läbi 8 pihustit, kaks turbot, kast lähiajal Lätti, uued tahmafiltrid ja muud nipetnäpet.
TiitR2

 postitati 01.02.19 22:52
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Ja selge see, et V8-l on palju asju 2, seega vist 3.0d-ga peavalu poole vähem.
Siin see arutelu 171 vs 176kw vist väga ei määra, VW-l oli see vahe vist natuke 176 kasuks (on nagu kõrvu jäänud?).

Phaetonil on 171kw ja 176kw sama mootor.
Aga Audi peal kindlalt 176kw eelistada, sest 171kw on eelmise põlvkonna mootor probleemsete kettide ja pihustitega.

Näed siis...mäletasin vastupidi Audi vs. VW ;)
prj

 postitati 01.02.19 22:46
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Ja selge see, et V8-l on palju asju 2, seega vist 3.0d-ga peavalu poole vähem.
Siin see arutelu 171 vs 176kw vist väga ei määra, VW-l oli see vahe vist natuke 176 kasuks (on nagu kõrvu jäänud?).

Phaetonil on 171kw ja 176kw sama mootor.
Aga Audi peal kindlalt 176kw eelistada, sest 171kw on eelmise põlvkonna mootor probleemsete kettide ja pihustitega.
andrec

 postitati 01.02.19 21:20
See 4.2tdi mootor käib väga lihtsalt maha Q7 peal. Minu käes läheb umbes 2h.

NB! A8 peal sama mootor on natukene keerulisem maha võtta, turbode asetus juba teine.
TiitR2

 postitati 01.02.19 21:09
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Eks seal ole mitmeid asju, mida uurida, kaks tahmakat, nende olukord, 2 rõhuandurit, hunnik pihusteid, 2 turbot (vahetuseks mootor maha, seega võiks uurida, kas midagi juba tehtud)), 2 aju jne.
Lisaks eelpool nimetatud asjad. Kõrgussensorid tasuks kah üle vaadata, kompressori hääl ja kas tõstab reipalt või uimaselt ning üleüldine diagnostika, lukud, tagaluuk, el.konks, kui on. Võtmeta sisenemise korral ukselinkide toimimine kindlasti. Webasto olukord.

PS. Hiljem alles lugesin, et dpf off, aga las jääb, teistel hea lugeda mida uurida.;)

Krt, see 4.2tdi on juba nagu RR Sport, mida ka kunagi vaatasin, et kui midagi suuremat teha vaja, siis kas mootor maha või nagu RRS-il, kere tuleb maha tõsta.
Ja selge see, et V8-l on palju asju 2, seega vist 3.0d-ga peavalu poole vähem.
Siin see arutelu 171 vs 176kw vist väga ei määra, VW-l oli see vahe vist natuke 176 kasuks (on nagu kõrvu jäänud?).
Jann

 postitati 01.02.19 07:23
Eks seal ole mitmeid asju, mida uurida, kaks tahmakat, nende olukord, 2 rõhuandurit, hunnik pihusteid, 2 turbot (vahetuseks mootor maha, seega võiks uurida, kas midagi juba tehtud)), 2 aju jne.
Lisaks eelpool nimetatud asjad. Kõrgussensorid tasuks kah üle vaadata, kompressori hääl ja kas tõstab reipalt või uimaselt ning üleüldine diagnostika, lukud, tagaluuk, el.konks, kui on. Võtmeta sisenemise korral ukselinkide toimimine kindlasti. Webasto olukord.

PS. Hiljem alles lugesin, et dpf off, aga las jääb, teistel hea lugeda mida uurida.;)
intsu879

 postitati 31.01.19 19:35
Viska pilk taha võimendi juurde ja vaata ega vett ei ole saanud ning laepolstril vee jälgi poleks,q7 panoraamidel vee lekked ka probleem.Enda omal kunagi kui ostsin sai see töö ära tehtud.Lihtsalt need plastik äravoolu liitmikud igas luugi nurgas vananevad ja lähevad kõvaks kuuma ja päikesega,ning hakkavad lekkima.Kütusekulu on jah selline suhteline,minu 3,0 linnas 12-13 tuttava 4,2 q7 kuskil 15 kanti.Päris pensionärid veel ei ole,et varbaotsaga gaasi vajutaks;) Indrek
TiitR2

 postitati 31.01.19 10:17
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Käivitusel võiks olla ketid vait. Pikalt sooja mootoriga koha peal käies ei tohiks tulla valget/hallikat suitsu või diisli vingu (pihustid).
Kast võiks ka normaalselt lülitada.

Ehk siis sama värk, nagu 3.0d (ma ühte 3.0d Phaetonit omanud ja nendest muredest teadlik).
Aga tänud.
prj

 postitati 31.01.19 07:00
Käivitusel võiks olla ketid vait. Pikalt sooja mootoriga koha peal käies ei tohiks tulla valget/hallikat suitsu või diisli vingu (pihustid).
Kast võiks ka normaalselt lülitada.
TiitR2

 postitati 30.01.19 22:18
Kiusan jällegi siinset rahvast.
Nimelt paluks ausaid vastuseid (hea, kui omajatelt ja mitte päris saunalavalt), kuidas kommenteerite pealkirjas olevat isendit? Kuna ma juba eakas inimene, siis mind see jutt " tatt kurku või ige paljaks" kiirendusel väga ei huvita, kuid kuna sellist autot vahetuseks pakutakse, siis tahaks kuulda nii ohtusi ja kulunorme selle kohta.
Otsinguga leidis 4.2tdi kohta 52 lk, kuid peamiselt A8 (D3 ja D4) teemad.
LS konkreetsel pakutaval on 335 tuh. ja ilmselt oleks hea teada, kuidas ja millal viimati tehti ketimajandus? Õhkvedru kontrolli sa ju tänava peal ka ei tee? Reaalne kütusekulu vast (50/50) sinna 11..12L juurde?
Aga mida veel kindlasti vaadata või kindlasti kontrollida lasta?

Jutt konkreetselt sellest masinast (äkki on imeläbi isegi foorumlane): https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2abfca636e23fffac0edc297ec779d97

Tänan juba ette info eest.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.8% - SQL: 28.2%]