Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kassu

 postitati 17.11.18 08:51
Olen elu jooksul omanud mitmeid erinevaid Audisid aga lemmik siiani on olnud mu kunagine A8 D2 96a 4.2 V8, mida omasin aastatel 07-09. Täiesti muretu auto, piisavalt kiire (selle aja kohta), piisavalt ruumikas ning kuna mul oli pre facelift isend 4-käigulise kastiga, siis oli ta ka ajastukohase kütusekuluga :cool:

Nüüd tahaks uuesti A8 juurde tagasi liikuda ning huvipakkuv mudel on D4 kerega. Netiavarustest olen infot omajagu ammutanud, kuid ausalt öeldes liigselt negatiivset pole just leidnud. Selge see, et tehnoloogiliselt on auto keeruline, kuid leitud info põhjal tundub D4 olevat kordades vastupidavam kui MB W221 FL või BMW F01.

On siin äkki mõni praegune/kunagine omanik või keegi, kes on lihtsalt auto hingeeluga kursis?

Kuna peamised sõidud on lühikesed linnaotsad (ja kokku aastas üldse sõitmist ca 7000-8000 km), siis pakub huvi ainult V8 bensukas.

Kuna tegemist on FSI mootoriga, siis eeldan, et carbon build up on probleemiks?

Olen lugenud, et MB M258 4,7l bi-turbo on suht maias kettide peale - kuna antud gen. Audi on vabalthingav, siis kas see on antud probleemist prii? Bmw N63 4.4 kahe turboga on vist üks õnnetuimaid mootoreid läbi aegade, nii et sellega pole mõtet võrreldagi.

Kas V8 D4 on tiptronic kastiga, mitte õnnetu S-tronicuga?

Kuidas Audi õhkvedrustus Eesti teedel ja kliimas toimetab? Kunagine MB E-klassi Airmatic oli nt. suht õnnetu.

Levinumaid elektroonikavigu?


Igasugune info on väga teretulnud;)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.8% - SQL: 52.2%]