Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
EvilS

 postitati 10.09.18 11:17
Minu 2.0T FSI peal on ca. 0.25L/1000km, mida on üllataval kombel vähem kui eelmine B7 2.0 mis oli vabalthingav.

Olen pidanud tabelit viimased 2 aastat kõikidest kontrollimistest ja peale valamistest.
EnricoN

 postitati 10.09.18 06:37
Kui suur see õlikulu B7 TFSIdel on?
Rix

 postitati 08.09.18 18:17
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul).


Ma pole ka enda omale 200000km ja 8 aasta jooksul õli juurde valama pidanud. Seda siis 10000-13000km välpade juures.


Ja siis räägitakse, et kahepoolene V6 diisel on Hitler. Kui õli ei leki, siis ei kao seda mitte kuhugi, erinevalt igasugu bensukatest. :D :D
jaiks

 postitati 08.09.18 16:25
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul).


Ma pole ka enda omale 200000km ja 8 aasta jooksul õli juurde valama pidanud. Seda siis 10000-13000km välpade juures.
Rix

 postitati 08.09.18 14:05
Tsitaat:
Algselt postitas: EvilS
Kas see õli söömise / kolvigrupi teema pole mitte rohkem B8 seeria "TFSI" mootorite probleem?


Just täpselt, kolvigrupi probleem on B8 kere peal leiduvatel TFSI-del. B7 peal võtab küll õli, aga ütleks, et see on väike õli kulu (B5 1.8 ja 1.8T võtsid mõlemad rohkem näiteks). Samas 2.5TDI ei võta üldse õli (vähemalt kordagi juurde kallata pole vaja olnud 5-6 välba jooksul).
EvilS

 postitati 08.09.18 11:11
Kas see õli söömise / kolvigrupi teema pole mitte rohkem B8 seeria "TFSI" mootorite probleem?
B7Sp33d

 postitati 06.09.18 20:07
Soovitaks enda vaatest mitte TFSI-id osta. Sest mul endal on TFSI igapäeva kasutuses. Neil on õli söömisega probleeme ja kui ma ei eksi siis neil oli kolvigrupp vigane..
EvilS

 postitati 25.08.18 14:13
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Kast ise tekitab seda vibra? Sul on kastile remont tehtud?


Turbiin on taastatud, sidurid-tihendid ja muu selline vahetatud, kastiga mingit muret ei ole. Mu kommentaar vibra kohta oli lihtsalt sellepärast, et jah - tähelepanelik inimene märkab seda roolis olles paigal seistes veidi - aga see pole kuskilt otsast probleem peale neid korrektuure mis said tehtud.
Rix

 postitati 24.08.18 16:21
See vibra vist tuleb sellest, et turbiin hoiab kerget koormust peal koguaeg mootoril. Pöördeid tõstes on mootoril rohkem väänet ja see koormus ei mõjuta siis niipalju tühikäiku äkki?
mkb

 postitati 24.08.18 16:17
Tsitaat:
Algselt postitas: EvilS
Mul on 2.0T quattro automaat ning tühikäigu vibra on tuntav. Ma lasin mootoripadjad ära vahetada, peale seda sai olukorra kõvasti paremaks kui autot ostes oli. Kui käisin prj juures mootori softi taastamas siis teda see vibra häiris ning ta tõstis tühikäigu pöördeid veidi, see tegi veel veidi paremaks. Mind isiklikult ei häiri üldse.


Kast ise tekitab seda vibra? Sul on kastile remont tehtud?
EvilS

 postitati 24.08.18 07:16
Mul on 2.0T quattro automaat ning tühikäigu vibra on tuntav. Ma lasin mootoripadjad ära vahetada, peale seda sai olukorra kõvasti paremaks kui autot ostes oli. Kui käisin prj juures mootori softi taastamas siis teda see vibra häiris ning ta tõstis tühikäigu pöördeid veidi, see tegi veel veidi paremaks. Mind isiklikult ei häiri üldse.
prj

 postitati 24.08.18 06:45
1.8T 120kw/140kw TQ kõige odavam remontida ja pidada.
Edasi 2.0T 147kw, aga kindlasti manuaalkastiga. Automaadiga on neil enamusel üsna raju vibra tühikäigul.

300 000 sõitnud diislit ei soovita eriti kellelegi... Need kulud tulevad väga kiiresti sama suured, nagu auto ostuhind ja enamgi.
Jann

 postitati 24.08.18 04:18
Tsitaat:
Algselt postitas: equilibrium
DPF ?
Pole ju seda, kui selline mootor on.


B7-tel on neid suht palju peal, tol ajal sai esimene omanik mingi ajani valida, kas dpf linnuke teha või mitte.
equilibrium

 postitati 23.08.18 16:17
DPF ?
Pole ju seda, kui selline mootor on.
kallipk

 postitati 23.08.18 14:10
B7 1.9 TDI aastast 2007. Hetkeseisuga sõitnud ca 253 tuh. Siiani vahetanud vaid kohustuslikke vedelikke ja rehve. Ilmselt mingi ajapärast tuleb hakata mõtlema hooratta peale, aga veel pole vastavaid märke tulnud.
Imelist sõidudünaamikat just ei paku, aga sai kunagi jõujaamas remap tehtud ja see aitas märgatavalt. Nüüd jaksab vastu tuult ja natuke isegi ülesmäge sõita:D
DPF jäi alla ja siiani elus, ma ausalt ei tea mis nedne DPF-ga tehakse kui nad ära surevad, mul siiani kõikidel autodel kestnud.
Aga kulude kohapealt - mina ei oska küll odavamat autot välja pakkuda mis mingisugust sõidumugavust ka seejuures pakuks.

Ehk siis 1.9 85 kw soovitan küll. Ainus tõrvatükk meepotis on, et nelivedu pole.

PS.
Tuli veel meelde, et hammasrihma vahetus oli ka üllatuslikult odav. Numbrit ei mäleta, aga kunagi Avensisel oli see summa palju kallim.
EnricoN

 postitati 23.08.18 08:58
Ootaks veel inimeste kommentaare kes omavad / on omanud 1.9TDI 85kw vaid B7 kere peal .
:)


See mootor huvitab kõige enam.

Kui see ei kõlba siis vaatan jah 1.8T 120kw milles saab ka kindel olla.
Amadeus

 postitati 17.08.18 11:17
Üldiselt nende 300+k sõiduga diiselmasinatele on vaja pihustite raha samuti elarvesse ootele lisada.
Mina ilmselt vaataks sinna 1.8T poole koos Quattroga + manuaalne kast.
mkb

 postitati 16.08.18 13:41
Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
4k euri eest unusta 3.0 TDI kohe ära. Siin sulle üks näidiseelarve minu kulude põhjal:


3.0tdi puhul peab tõesti igaüks ise teadma, kas 1k väljaminek paneb 3 kuuks makaronide dieedile või ei, sest tõenäoliselt kulutus ühel hetkel teha tuleb.

Odava otsa planktonit ei valiks.
Jann

 postitati 16.08.18 10:58
ÜHE nukaga 1,9 või 2,0 TDi, manuaal ja nelikvedu.
stonestick

 postitati 16.08.18 10:58
4k euri eest unusta 3.0 TDI kohe ära. Siin sulle üks näidiseelarve minu kulude põhjal:

https://i.imgur.com/nPa2Zlh.png

Kui keegi minu finantsotsustes kahtlema peaks, siis on tegemist oli lihtsalt väga hea isendiga (varustuse poolest enamik asju, mida võtta sai, ilma ühegi roostetäpita, salong ideaalses korras jne), aga sellest hoolimata olen pidanud päris mitut asja remontima (ketiliin ja DPF ei olnud valikulised). Valikut ei kahetse, B7'ga on sõita väga mõnus, mõnda B8't oleks võinud täpselt samamoodi remontida, lihtsalt baashind on kõrgem ja ega B8 väga ei sümpatiseeri ka. Kindlasti odavam kui uuem/uus liisinguauto, endal peab lihtsalt külma närvi olema, et vana diisel-sakslast pidada.

Üks on kindel, järgmine auto on bensukas :P
EnricoN

 postitati 16.08.18 08:55
Tere, küsin siin teemas konkreetselt , et millise mootoriga/kastiga B7 Audit eelistada umbes 4000euroga.

Küsiks nii bensiinimootorite ning diislite kohta.

1.8T 120kw ?
2.0TFSI 147kw ?
1.9TDI 85kw?
2.0TDI 103kw?
3.0TDI 150kw?

Käigukastid ? Esivedu, quattro?

Tänud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.0% - SQL: 44.0%]