Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MaxPower

 postitati 09.07.18 07:07
Tsitaat:
Algselt postitas: marekM
Tsitaat:
Algselt postitas: 100


Pigem oleks endal mark RS mudel kaubikuks teha. Seal peab vist mingi vahesein olema, mis kaubaruumi eraldab jne. Mõttetu jura ju?


Mis siin ikka marki on, kui saab maksuametist käibeka tagasi, täpselt nagu Porsche mehed tegid! ;):P



Täpselt nii, täiesti OK tegevus...kui seadused on sellised, siis midagi ple parata!
Amadeus

 postitati 08.07.18 08:10
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Pigem oleks endal mark RS mudel kaubikuks teha. Seal peab vist mingi vahesein olema, mis kaubaruumi eraldab jne. Mõttetu jura ju?

OT: Selle tegevuse eesmärk on nö maksude "optimeerimine". Ma ei ole küll ühtegi RS kaubikut oma käega katsunud, võibolla see eraldav sein ongi see pehme võrk. Muus osas olen sinuga nõus, et RS kaubik/veoauto on ettevõtluses jura.
marekM

 postitati 07.07.18 20:29
Tsitaat:
Algselt postitas: 100


Pigem oleks endal mark RS mudel kaubikuks teha. Seal peab vist mingi vahesein olema, mis kaubaruumi eraldab jne. Mõttetu jura ju?


Mis siin ikka marki on, kui saab maksuametist käibeka tagasi, täpselt nagu Porsche mehed tegid! ;):P
kassu

 postitati 07.07.18 19:54
Tänasel päeval ei saa ise enam mitte midagi N1'ks ehitada, pane neid vaheseinu või 10. Kui tehasest N1'na ei tule, siis on kööga.
VAG Grupi autosid saab tehasest pea kõiki N1 kat'ina tellida, tuleb ainult natuke rohkem juurde maksta, ei midagi keerulist.
100

 postitati 07.07.18 18:00
Tsitaat:
Algselt postitas: marekM
RS4 kaubik :) kellegil ikka nupp nokib korralikult :)

Registreerimismärk 979ABZ
VIN-kood
Mark AUDI
Mudel RS4 AVANT
Esmane registreerimine 14.02.2014
Kategooria Veoauto
Kere nimetus Kaubik
Kere värvus Hall
Mootor 4163 cm3
Mootori võimsus 331 kW
Kütus Bensiin kat.
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
Info • Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 11.2018
• Liikluskindlustus on kehtiv

Ja RS3 kaubik

Registreerimismärk 979ZBA
VIN-kood
Mark AUDI
Mudel RS3 SPORTBACK
Esmane registreerimine 18.03.2016
Kategooria Veoauto
Kere nimetus Kaubik
Kere värvus Valge
Mootor 2480 cm3
Mootori võimsus 270 kW
Kütus Bensiin kat.
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
Info • Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 11.2019
• Liikluskindlustus on kehtiv



Pigem oleks endal mark RS mudel kaubikuks teha. Seal peab vist mingi vahesein olema, mis kaubaruumi eraldab jne. Mõttetu jura ju?
marekM

 postitati 05.07.18 16:49
Nüüd ka uus RS4 B9 liikvel.

215MRY

Vist sama omaniku oma, kellel oli B8 RS4
marekM

 postitati 12.04.18 21:57
RS4 kaubik :) kellegil ikka nupp nokib korralikult :)

Registreerimismärk 979ABZ
VIN-kood
Mark AUDI
Mudel RS4 AVANT
Esmane registreerimine 14.02.2014
Kategooria Veoauto
Kere nimetus Kaubik
Kere värvus Hall
Mootor 4163 cm3
Mootori võimsus 331 kW
Kütus Bensiin kat.
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
Info • Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 11.2018
• Liikluskindlustus on kehtiv

Ja RS3 kaubik

Registreerimismärk 979ZBA
VIN-kood
Mark AUDI
Mudel RS3 SPORTBACK
Esmane registreerimine 18.03.2016
Kategooria Veoauto
Kere nimetus Kaubik
Kere värvus Valge
Mootor 2480 cm3
Mootori võimsus 270 kW
Kütus Bensiin kat.
Käigukast Automaat
Veoskeem Nelikvedu
Info • Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 11.2019
• Liikluskindlustus on kehtiv
prj

 postitati 05.02.18 22:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
https://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_20tsi_gen3_b9.html

Minu teada on B9 S4-l 3.0 mootor, mitte 2.0.
2.0 B9-l on vanema tüübi aju, selle pärast seda saabki teha ainsana.
Tsitaat:
https://shop.amdtuning.com/audi/a4/b9-2015/s4-3-0-tfsi-354hp/audi-a4-b9-2015-s4-3-0-tfsi-354hp-petrol.html

2015 ei olnud B9-st haisugi. Trükiviga ning B8.5 mõeldakse. Või lihtsalt spämm.
Tsitaat:
https://www.celtictuning.co.uk/services/performance-stats/audi/a4-b9-2015/petrol/3-0t-fsi-333-bhp-2015-ECU-remap-chiptuning/stage-1# t3-content

Sama.

Nagu ma ütlesin, asjast mitte midagi teadmata on kerge lahmida :)
Raikzz

 postitati 31.01.18 22:28
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
B9 S4le remappe juba täiesti tehakse ja tuningboxid olid juba esimestel päevadel saadaval, vaevalt siis RS omadega ka kaua läheb.

Palun näita mulle ka, kes pakub remappi, mitte tuningboxi. Boxiga rõhku valetada ei ole mingi kunst, aga peale garantiiaega väga ei soovitaks. Töötab see nii, et valetab rõhku kollektoris, mille tulemusena auto käib kogu aeg suurema rõhuga, lahjema seguga ja varasema süütenurgaga. Ideaalne valem, et mootor tuksi keerata - on ka reaalsed kogemused sellega, näiteks ABT boxiga.

Päris hea on muidu lahmida, kui asjaga väga kursis ei ole. Uue põlvkonna MD1/MG1 ajudega läheb suure tõenäosusega aega, kuni nendega üldse midagi teha saab...
Kui just keegi varajast pensionifondi Boschis välja ei võta - mis on vägagi võimalik muidugi.
Meeldetuletuseks - BMW F10-t näiteks, mis tuli välja 2010, ei saanud teha kuni 2015a lõpuni ning M(D/G)1 on oluliselt kõvem pähkel.

Kerge googeldus andis päris mitu vastet :

https://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_20tsi_gen3_b9.html

https://shop.amdtuning.com/audi/a4/b9-2015/s4-3-0-tfsi-354hp/audi-a4-b9-2015-s4-3-0-tfsi-354hp-petrol.html

https://www.celtictuning.co.uk/services/performance-stats/audi/a4-b9-2015/petrol/3-0t-fsi-333-bhp-2015-ECU-remap-chiptuning/stage-1# t3-content

Vabandan ette juba, kui nende puhul ka tegu mingite tuningboxi sarnaste asjandustega
Joel

 postitati 31.01.18 06:40
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Ilmselgelt ei ole RS 4 mingi aeglane küna, aga nt MB C63 sõidufiiling tavaliikluses on tuntavalt käredam ja huligaansem.

OT: Kas C63 gaasihoovastik on lühema pikkusega kui S63-l? https://youtu.be/tvC92Q6Bsyo?t=746

See seal on 5,5 biturbo 2+ tonni kere vahel. Ma pidasin silmas w204 kerega C63, M156 mootoriga (6,2 vabalthingav). See läheb nii kui puudutad.
Amadeus

 postitati 27.01.18 17:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Ilmselgelt ei ole RS 4 mingi aeglane küna, aga nt MB C63 sõidufiiling tavaliikluses on tuntavalt käredam ja huligaansem.

OT: Kas C63 gaasihoovastik on lühema pikkusega kui S63-l? https://youtu.be/tvC92Q6Bsyo?t=746
prj

 postitati 27.01.18 13:43
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
B9 S4le remappe juba täiesti tehakse ja tuningboxid olid juba esimestel päevadel saadaval, vaevalt siis RS omadega ka kaua läheb.

Palun näita mulle ka, kes pakub remappi, mitte tuningboxi. Boxiga rõhku valetada ei ole mingi kunst, aga peale garantiiaega väga ei soovitaks. Töötab see nii, et valetab rõhku kollektoris, mille tulemusena auto käib kogu aeg suurema rõhuga, lahjema seguga ja varasema süütenurgaga. Ideaalne valem, et mootor tuksi keerata - on ka reaalsed kogemused sellega, näiteks ABT boxiga.

Päris hea on muidu lahmida, kui asjaga väga kursis ei ole. Uue põlvkonna MD1/MG1 ajudega läheb suure tõenäosusega aega, kuni nendega üldse midagi teha saab...
Kui just keegi varajast pensionifondi Boschis välja ei võta - mis on vägagi võimalik muidugi.
Meeldetuletuseks - BMW F10-t näiteks, mis tuli välja 2010, ei saanud teha kuni 2015a lõpuni ning M(D/G)1 on oluliselt kõvem pähkel.
Raikzz

 postitati 26.01.18 15:30
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
B9 RS on turbokas ka, kus pöördemomenti on rohkem ja ilmselt on nad heaga arvestanud, et paljud saavad remapi ja enamatki.

B9/C8/D5 remappimist mõnda aega kindlasti ei toimu. Kast on sellepärast teine, et DL501 ametlik rating on 550nm.

B9 S4le remappe juba täiesti tehakse ja tuningboxid olid juba esimestel päevadel saadaval, vaevalt siis RS omadega ka kaua läheb.
prj

 postitati 26.01.18 10:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
B9 RS on turbokas ka, kus pöördemomenti on rohkem ja ilmselt on nad heaga arvestanud, et paljud saavad remapi ja enamatki.

B9/C8/D5 remappimist mõnda aega kindlasti ei toimu. Kast on sellepärast teine, et DL501 ametlik rating on 550nm.
Joel

 postitati 26.01.18 09:24
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Póhiküsimus vast oleks, kuidas s-tronic kast sellel kestab. Arvan, et on probleeme. B9 RS on igatahes juba 8-se tiptronicuga.

B9 RS on turbokas ka, kus pöördemomenti on rohkem ja ilmselt on nad heaga arvestanud, et paljud saavad remapi ja enamatki. B8 ca 400 nm ei tekita tavakasutuses erilist "võimsa auto tunnet", kuna kere on raske ja kole sügavale tuleb pedaali vajutada, et tõmmet tunda. Ilmselgelt ei ole RS 4 mingi aeglane küna, aga nt MB C63 sõidufiiling tavaliikluses on tuntavalt käredam ja huligaansem. Mul on kerge tunne, et sama kehtib ka remapitud ja väiksema rihmarattaga S5 V6K suhtes. RS hääl ja välimus (ja juba fakt, et ta on RS) on muidugi väärtus omaette...
AronL

 postitati 25.01.18 18:51
See hall RS4 B8 sõitis mulle linnas vastu paar päeva tagasi.
masuurik

 postitati 25.01.18 17:15
Indro ehk viitsib sinuga ka kokku saada ja natuke autot näidata/rääkida. Mulle dünaamika meeldis. Rs on RS. Varustus sealjuures juba natukene teisejärgulisem ja individuaalsem. Universaalina loomulikult praktilisem. Pidamis ja kasutamiskulud tuleb läbi mõelda, sh jooksvad kindlustused.
Eks müüa kindlasti üsna keeruline, kui ära tüdined. Müügiedu nagu RS puhul ikka...
Jann

 postitati 21.01.18 04:18
Póhiküsimus vast oleks, kuidas s-tronic kast sellel kestab. Arvan, et on probleeme. B9 RS on igatahes juba 8-se tiptronicuga.
randmeri

 postitati 20.01.18 23:51
Tsitaat:
Algselt postitas: marekM
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Ilmselt on neid siiani kõigest üks. Mõnda RS5'te on oluliselt lihtsam leida, saad sellega sõites juba pildi ette milline 4 on.

Ühtegi RS4 pole praeguse seisuga enam :P


Kas Hall RS4 on müüdud maha, sõitis siin Tabasalu kandis. Aastalõpus veel nägin.


31.12.2017 seisuga ei ole enam ühtegi Eesti registris. Pole seda halli kodumaistel saitidel müügis ka näinud..
marekM

 postitati 20.01.18 23:21
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Ilmselt on neid siiani kõigest üks. Mõnda RS5'te on oluliselt lihtsam leida, saad sellega sõites juba pildi ette milline 4 on.

Ühtegi RS4 pole praeguse seisuga enam :P


Kas Hall RS4 on müüdud maha, sõitis siin Tabasalu kandis. Aastalõpus veel nägin.
Raikzz

 postitati 20.01.18 22:22
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Ilmselt on neid siiani kõigest üks. Mõnda RS5'te on oluliselt lihtsam leida, saad sellega sõites juba pildi ette milline 4 on.

Ühtegi RS4 pole praeguse seisuga enam :P
AronL

 postitati 20.01.18 17:26
Ilmselt on neid siiani kõigest üks. Mõnda RS5'te on oluliselt lihtsam leida, saad sellega sõites juba pildi ette milline 4 on.
randmeri

 postitati 20.01.18 15:44
Kas foorumis leidub mõni B8 RS4 omanik?
Tean, et neid üleliia palju Eestis liikvel ei ole, kuid äkki juhtub siin mõni olema või keegi teab kedagi, kes teab kedagi..

Oleks huvi autole pilk peale visata ning võimalusel ka proovisõit teha :)

Tervitades
Georg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.9% - SQL: 38.1%]