Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
stihl

 postitati 31.01.18 16:31
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu
Tere taas!

Kas keegi selgitaks mulle lahti mida mõeldakse "hitler kättemaksu all".
Külapeal räägitakse nii ja naa, tundub tont kapis olema, kas on mingi konkreetne mootor/masin/käigukast või eelnimetatute kombo mida selliselt kutsutakse?

Tänud ette!


Sellest "kättemaksust" räägivad need, kes ostavad keritud ja hooldamata masina.
Neil V6-tel oli tehase poolt juba hooldusprogrammis nukkade vahetus ette nähtud. Kui mälu ei peta, siis 240tkm pealt.
Ehk siis tehas nägi seda kohe ette, et see koht on pisut paha ja pandi nukkade vahetus kohustuslikuks.
Sama nagu õhufilter või õligi, ainult palju pikema intervalliga.

Mis sa arvad, paljud seda teha tahtsid? Loomulikult lasti 240, 480tkm jne üle ja nüüd kirutakse Hitlerit.

Eh siis kui sellist täna osta, ma arvutaks nukakomplekti vahetuse juba ette auto hinna sisse.
Nüüd nad pole enam nii kallid ka.

.
rendoqoz

 postitati 31.01.18 11:38
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu
Tere taas!

Kas keegi selgitaks mulle lahti mida mõeldakse "hitler kättemaksu all".
Külapeal räägitakse nii ja naa, tundub tont kapis olema, kas on mingi konkreetne mootor/masin/käigukast või eelnimetatute kombo mida selliselt kutsutakse?

Tänud ette!


Mõeldud siinkohal seda nuka probleemi.
https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?t=115259
https://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?t=94368
Natuke lugemist. Googel ka abiks. Korraliku hoolduse puhul ei peaks seda probleemi kartma. Samas, kuna enamus turul olevaid on kindlasti 300+ tuhat sõitnud, siis neil on see probleem juba (vahel ehk ajutiselt) likvideeritud või ootab likvideerimist. 1996-2001a 1.9TDI on palju kindlam valik. 2002-2005 PD TDI on juba veidi kaprisseem, aga siiski töökindel.

Auto juures oleneb palju eelneva omaniku hoolsusest. Kui ikka õli ja filtreid + muid kulujuppe (sillaosi) pole korrapäraselt vahetatud või on vahetatud stiilis "ah kunagi sai jah filter vahetatud, täpselt ei mäleta", siis sellisest hooldusest ongi igasugu probleemid kärmed tulema.
Jann

 postitati 31.01.18 08:15
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu
Tere taas!

Kas keegi selgitaks mulle lahti mida mõeldakse "hitler kättemaksu all".
Külapeal räägitakse nii ja naa, tundub tont kapis olema, kas on mingi konkreetne mootor/masin/käigukast või eelnimetatute kombo mida selliselt kutsutakse?

Tänud ette!


Näide, kõik "oluline" olemas. Keegi saab nüüd kõvasti reklaami :D http://www.auto24.ee/used/2751758
sininetigu

 postitati 31.01.18 07:44
Tere taas!

Kas keegi selgitaks mulle lahti mida mõeldakse "hitler kättemaksu all".
Külapeal räägitakse nii ja naa, tundub tont kapis olema, kas on mingi konkreetne mootor/masin/käigukast või eelnimetatute kombo mida selliselt kutsutakse?

Tänud ette!
sininetigu

 postitati 07.01.18 00:54
Tänud kõigile sisendi eest, mõtteid palju.

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
@ST

Esimese auto soovitaks osta võimalikult lihtsa ja mõistliku hinnaga. Saad rohkem endast teada kas oled ise remontija - reaalselt/paberi peal. Seega kui vaja remontida siis on vahendeid, et katta kulutusi.

Kuna auto on plaanijärgselt sul 2 aastat siis läbivast roostest hoidu - pindmise kraabid maha ja värvi saad kasvõi ise pintsliga peale.

Ning kui sõidad auto aatomiteks - varbad ja näppud jäävad otsa siis on lihtsam uus leida kui ei pannud kõiki raha ühe isendi alla kinni.

Lisad/varustus:

Quattro - mõttetu - suurem kulu algfaasis juhul kui plaanid autot omada aasta, kaks. Esivedu - vähem asju mis vajavad asendamist.

Kliima - suvel suht vajalik soovitan.

Manuaal - kindlasti manuaal nii õppid korralikult sõitma ja mitut asja järjestikku tegema.

Diisel - kui sõidud on pikemad siis hea lahendus(siis tuleb jahutus süsteemi torud Armaflex-iga isoleeerida, et soojeneks kiiremini). Linnas ja lähisõitudel on see 1.8 bens ka hea valik kuna soojeneb kiiremini kui diisel.

Naastrehvid vs. lamell - keskmise hinnaklassiga lamell (Nokian R2) on parem kui hiina naelrehv. Kuna sul esimine auto siis soovitaks naastrehve eeslitada.

Istmed: Nahk vs. tekstiil - Nahaga kaetud istmed on tore lisa kuid niikaua kui autoga punktist A->punkti B ja mõnikord ka ->punkti C ning tagasi punkit A pole neil mõtet. Ja samas pole vajadust "pikendusele" ja reuma ei tülita ning puudub tolmu allergia, pole sellest nahast ja istmesoendustest lugu. - Soovitan sul võta tekstiil sisuga.

Nahk istmed saad alati lisada - parem on järgmine auto osta kõikide lisadega millest puudust tundsid.

Püsikiirusehoidja: Kui see just autol juhtumisi peal ei ole siis 300e ei ole mõtet maksta lisaks, et seda saada (Püsikiirusehoidjaga ja ilma autode hinnavahe).


Mäletan kui oli aeg vaadata järgmine auto siis tahtsin osta XC70-e kuid sain A6 2.8Q Man poole hinnaga mis XC70 maksis. 3 aastat ja 40tkm(310tkm->350tkm) hiljem võin öelda, et oli hea ost. Kusjuures käisin hiljuti üv-l ja läks vigadeta läbi.

Pikema juttu kokkuvõtte: 1. Tehniliselt korras auto 2. Man 3. Kliima(reaalselt töötav) 4. Xenon tuled(korralike reflektoritega).


Igatahes edu liikuri leidmisega kui see juhtud olema Audi, äkki teed teemagi. ;)


See soovitus tundub minu olukorraga kõige paremini istuma.
Kindlasti postitan uuesti, kui massa käes!
antsvolli

 postitati 06.01.18 21:28
@ST

Esimese auto soovitaks osta võimalikult lihtsa ja mõistliku hinnaga. Saad rohkem endast teada kas oled ise remontija - reaalselt/paberi peal. Seega kui vaja remontida siis on vahendeid, et katta kulutusi.

Kuna auto on plaanijärgselt sul 2 aastat siis läbivast roostest hoidu - pindmise kraabid maha ja värvi saad kasvõi ise pintsliga peale.

Ning kui sõidad auto aatomiteks - varbad ja näppud jäävad otsa siis on lihtsam uus leida kui ei pannud kõiki raha ühe isendi alla kinni.

Lisad/varustus:

Quattro - mõttetu - suurem kulu algfaasis juhul kui plaanid autot omada aasta, kaks. Esivedu - vähem asju mis vajavad asendamist.

Kliima - suvel suht vajalik soovitan.

Manuaal - kindlasti manuaal nii õppid korralikult sõitma ja mitut asja järjestikku tegema.

Diisel - kui sõidud on pikemad siis hea lahendus(siis tuleb jahutus süsteemi torud Armaflex-iga isoleeerida, et soojeneks kiiremini). Linnas ja lähisõitudel on see 1.8 bens ka hea valik kuna soojeneb kiiremini kui diisel.

Naastrehvid vs. lamell - keskmise hinnaklassiga lamell (Nokian R2) on parem kui hiina naelrehv. Kuna sul esimine auto siis soovitaks naastrehve eeslitada.

Istmed: Nahk vs. tekstiil - Nahaga kaetud istmed on tore lisa kuid niikaua kui autoga punktist A->punkti B ja mõnikord ka ->punkti C ning tagasi punkit A pole neil mõtet. Ja samas pole vajadust "pikendusele" ja reuma ei tülita ning puudub tolmu allergia, pole sellest nahast ja istmesoendustest lugu. - Soovitan sul võta tekstiil sisuga.

Nahk istmed saad alati lisada - parem on järgmine auto osta kõikide lisadega millest puudust tundsid.

Püsikiirusehoidja: Kui see just autol juhtumisi peal ei ole siis 300e ei ole mõtet maksta lisaks, et seda saada (Püsikiirusehoidjaga ja ilma autode hinnavahe).


Mäletan kui oli aeg vaadata järgmine auto siis tahtsin osta XC70-e kuid sain A6 2.8Q Man poole hinnaga mis XC70 maksis. 3 aastat ja 40tkm(310tkm->350tkm) hiljem võin öelda, et oli hea ost. Kusjuures käisin hiljuti üv-l ja läks vigadeta läbi.

Pikema juttu kokkuvõtte: 1. Tehniliselt korras auto 2. Man 3. Kliima(reaalselt töötav) 4. Xenon tuled(korralike reflektoritega).


Igatahes edu liikuri leidmisega kui see juhtud olema Audi, äkki teed teemagi. ;)
100

 postitati 06.01.18 19:43
Vajalik minimaalne varustus sõltub ainult vajadustest ja soovidest.
Rix

 postitati 06.01.18 13:56
* Quattro (kui juba korra oled omanud, siis esivedu enam kõne alla ei tule, vahet pole, et õiget talve enam pole ammu olnud)
* Kliima (mitte konditsioneer, vaid automaatne kliima)
* Püsikiiruse hoidja
* Esimesed elektrilised aknad (mõni ükskik õnnetu B5 on ilma ka)
* Peegli soendused
* Sportlikumad istmed (mugavamad ja rohkem reguleerimise võimalusi)
* Istme soendused (naha puhul talvel möödapääsmatu lisa)
* Kui B5, siis võiks kindlasti FL olla (igas mõttes parem: vaiksem, paremini läbi mõeldud lahendused, värskem välimus, rohkem turvavarustust jne)
* Kui B6, siis võiks olla xenon tuled, valgustuspakett jalgade juures ja uste all, linnast väljas elades coming/leaving home jne

Kindlasti on veel asju, mis kohe pähe ei tule, aga igapäevaselt tunneks puudust, kui olemas ei oleks (nii iseenesest mõistetavad lisad lihtsalt, nagu näiteks puldiga kesklukustus).
TEPO6

 postitati 05.01.18 23:07
Kliima.
audis999

 postitati 05.01.18 22:58
Quattro:P
sininetigu

 postitati 05.01.18 22:46
Kaldun ise ka manuali poole, vähem asju mis võivad viltu minna.

Järgmine küsimus.
Mis peaks masinal lisadest olemas olema (täiesti mõeldamatu ilma olla)?
HK89

 postitati 05.01.18 18:28
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu

Kas manual käigukast on parem valik vanal masinal kui automaat?
Mõtlen töökindluse kohapealt.
Kuulnud külapealt igast õudusjutte elekroonika feilimisest automaadil.



Manuaalkast on pea alati lollikindlam. Nati rohkem kätt liigutama pead, aga kui töökindlust otsid (eriti vana auto puhul), siis manuaal.
230Ott

 postitati 05.01.18 18:21
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu
Tänud lingi eest, väga huvitav lugeda.
B5 - Põhimõtteliselt siis perekond.

Kas manual käigukast on parem valik vanal masinal kui automaat?
Mõtlen töökindluse kohapealt.
Kuulnud külapealt igast õudusjutte elekroonika feilimisest automaadil.


Võta rahulikult aega ja otsi korralikult hooldatud isendit. Kindlasti kontrolli või lase kontrollida seisukorda. Kui nii vanal autol elektroonika töötab siis ei ole vaja karta selle kiiret lagunemist. Omast kogemusest võin öelda, et esmamulje ja sisetunne on ka abiks. Müüja poolt räägitav jutt kuula ära ning siis kontrolli üle.
sininetigu

 postitati 05.01.18 17:55
Tänud lingi eest, väga huvitav lugeda.
B5 - Põhimõtteliselt siis perekond.

Kas manual käigukast on parem valik vanal masinal kui automaat?
Mõtlen töökindluse kohapealt.
Kuulnud külapealt igast õudusjutte elekroonika feilimisest automaadil.
SalmA

 postitati 05.01.18 15:44
Tsitaat:
Algselt postitas: sininetigu
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Tere! Kindlasti on valikut. 3000 eur eest võid saada näiteks suhteliselt maasika A4 B5 1.9Tdi - kliima, tehase sportsisu, elektriakende, püsika ja kogu kupatusega. Hea õnne korral jääb raha ülegi. Kui korras, on mootor praktiliselt pommikindel...ja väga öko. Isegi sõitsin kunagi sellisega - nüüd sõidab sama auto mu pensionärist isa käes juba kolmandat aastat.


Kas keegi seletaks mulle võhikule, mida see b5 seal sümboliseerib? Mängib see markeering rolli ka millegi tehnilise osas?



https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4#B5_(Typ_8D;_1994%E2%80%932001)


SalmA
sininetigu

 postitati 05.01.18 15:19
Tsitaat:
Algselt postitas: HK89
Tere! Kindlasti on valikut. 3000 eur eest võid saada näiteks suhteliselt maasika A4 B5 1.9Tdi - kliima, tehase sportsisu, elektriakende, püsika ja kogu kupatusega. Hea õnne korral jääb raha ülegi. Kui korras, on mootor praktiliselt pommikindel...ja väga öko. Isegi sõitsin kunagi sellisega - nüüd sõidab sama auto mu pensionärist isa käes juba kolmandat aastat.


Kas keegi seletaks mulle võhikule, mida see b5 seal sümboliseerib? Mängib see markeering rolli ka millegi tehnilise osas?
HK89

 postitati 05.01.18 07:57
Tere! Kindlasti on valikut. 3000 eur eest võid saada näiteks suhteliselt maasika A4 B5 1.9Tdi - kliima, tehase sportsisu, elektriakende, püsika ja kogu kupatusega. Hea õnne korral jääb raha ülegi. Kui korras, on mootor praktiliselt pommikindel...ja väga öko. Isegi sõitsin kunagi sellisega - nüüd sõidab sama auto mu pensionärist isa käes juba kolmandat aastat.
jantz73

 postitati 05.01.18 05:12
Tere. Kindlasti leiad sellise summa eest omale Auto mis teenib sind väga hästi! Aga kindlasti ei leia sa seda esimesest ettejuhtuvast autoaiast või müügikuulutusest (imesid juhtub). Sai äiale otsitud mingi kuu aega autot ja seda oluliselt odavama raha eest kui sina seda soovid, Nüüd on äi sellega ringi kimanud juba üle paari aasta ja seda autot on veel pikaks ajaks. Võta otsimisele kaasa mõni hea sõber kes oskab ka kuulata ja vaadata ning kindlasti leiad miskit! Tolle aja autodel juba roostevabad kered ja kui avariid ei ole olnud siis kered peavad üli hästi vastu ja kui autot korralikult hooldatud siis ka kõik ülejäänu! EDu otsimisel! Parimat.
sininetigu

 postitati 04.01.18 22:54
Tere, tere, kõik see pere!

Alustan tänusõnadega kõiki aadressil, kes leiavad momendi oma aega/mõtteid/kogemusi jagada.

Valmistun soetama oma elu esimest masinat. Raha nagu enamikul ei ole labidaga visata.
Kas onlainis müüdavad ca 17a. vanad audid (a4,80-100kw, 2001 ringis) mis masavad 1500 - 3000 kandis on täiesti prügi või võib sealt veel töölooma loota?
Mõistan, et uuem on parem, kuid majanduslik seis ei võimalda enamat.
Kas sellise summa eest on lootust saada masinat mõneks aastaks?

Ette tänades.
ST

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 68.4% - SQL: 31.6%]