Teema ülevaade |
Xen0n
|
postitati 04.01.18 14:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits22
Tsitaat: | Algselt postitas: Xen0n
Siis validki kohe täielikud ikaldused või? | millele su väide tugineb? Tead autost midagi |
Ei tea antud auto kohta midagi, aga antud käigukast ja mootor on ju õnnetused.
|
Amadeus
|
postitati 04.01.18 14:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Vähemalt on ühe nukaga mootor, mis ei jäta pihusti rikkega teele, nagu kahenukaline ónnetus. |
Neid probleemsete 03G130073D, 03G130073M Piezo pihustitega masinaid enam suure tõenäosusega teedel ei leidu, sest need pihustid üle ~150k ei sõida.
Lisaks on kõik nende mootoritega audid tagasi kutsutud kontrolliks ja vajadusel pihustite tasuta asenduseks. Seega võiks VIN-iga esindusest läbi
lipsata, saab teada, kas vahetus on tehtud, kas kontrollis käidud jne. Modifitseeritud 03G130073SX-103kW, 03G130073TX-125kW pihustitel probleemi ei
ole ja sellest tulenevalt teele nad jäta. Teele jäämisel on võimalus käsi korra õliseks teha ja katkine pihusti lahti ühendada ja saab kolme
silindriga koju sõita. See eeldab muidugi klapikambrikaane eemaldust.
Aga ühenukalisel võiks nuka üle vaadata, või arvestada selle asendus eelarvesse. Korralikult kulunud nuka tunneb ära sisselaskest popsuva heliga.
Lisaks vajaks uurimist õlipumba ajam: Kas see 8V on tasakaalustusvõllidega või ilma, kas tasakaalustusvõllidega pumbal asendusi/remonte on tehtud,
kuidas need on tehtud. Kui autol esinduse ajalugu, siis peaks suht lihtne olema.
Minu soovitus - Korraliku remondiajaloo ja taustata 2.0 PD-TDi võiks rahulikult poeriiulisse jätta.
Asmoga niipalju kogemust, et hunnik aega tagasi sai emale ühte A3-e vaatamas käidud. Tehinguni erinevatel põhjustel ei jõudnud. Üks põhjustest oli
koostöö puudumine ostul-müügil.
|
miilits22
|
postitati 04.01.18 12:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Xen0n
Siis validki kohe täielikud ikaldused või? | millele su väide tugineb? Tead autost midagi
|
Xen0n
|
postitati 04.01.18 12:19 |
Siis validki kohe täielikud ikaldused või?
|
miilits22
|
postitati 04.01.18 12:12 |
Mootor ja veoskeem pole olulised. Atm kast vajalik, ei viitsi käike vahetada.
|
Jann
|
postitati 04.01.18 12:07 |
Vähemalt on ühe nukaga mootor, mis ei jäta pihusti rikkega teele, nagu kahenukaline ónnetus. Multitronic on maitseasi, minu jaoks välistatud, mónele
meeldib. Korralik proovisóit, diagnostika ja siis palju selgem juba pilt. S-line on müüja ettekujutus, ainult stange ja grill vahetatud.
|
Xen0n
|
postitati 04.01.18 11:33 |
Jura mootor, jura käigukast ning läbisõit on ajuvaba.
|
miilits22
|
postitati 04.01.18 10:37 |
Tere, huvi pakub pealkirjas olev masin.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2631320
Telefoni teel jutt ilus ja tegemist maailma parima autoga, samas netis asmo aia kohta eriti positiivset ei leia. Laupäev oleks hetkel plaan sinna
kanti minna vaatama, kui saan tagasi sidet ühe teise masina kohta veel, kas saadaval veel.
Kas on keegi seda vaatamas juba käinud, oskab midagi rääkida korrasolekust. Kas seal asmo juures on mõni koht ka üle vaatamiseks?
|
|