Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Xen0n

 postitati 04.01.18 14:40
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Tsitaat:
Algselt postitas: Xen0n
Siis validki kohe täielikud ikaldused või?
millele su väide tugineb? Tead autost midagi

Ei tea antud auto kohta midagi, aga antud käigukast ja mootor on ju õnnetused.
Amadeus

 postitati 04.01.18 14:05
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vähemalt on ühe nukaga mootor, mis ei jäta pihusti rikkega teele, nagu kahenukaline ónnetus.


Neid probleemsete 03G130073D, 03G130073M Piezo pihustitega masinaid enam suure tõenäosusega teedel ei leidu, sest need pihustid üle ~150k ei sõida. Lisaks on kõik nende mootoritega audid tagasi kutsutud kontrolliks ja vajadusel pihustite tasuta asenduseks. Seega võiks VIN-iga esindusest läbi lipsata, saab teada, kas vahetus on tehtud, kas kontrollis käidud jne. Modifitseeritud 03G130073SX-103kW, 03G130073TX-125kW pihustitel probleemi ei ole ja sellest tulenevalt teele nad jäta. Teele jäämisel on võimalus käsi korra õliseks teha ja katkine pihusti lahti ühendada ja saab kolme silindriga koju sõita. See eeldab muidugi klapikambrikaane eemaldust.

Aga ühenukalisel võiks nuka üle vaadata, või arvestada selle asendus eelarvesse. Korralikult kulunud nuka tunneb ära sisselaskest popsuva heliga.
Lisaks vajaks uurimist õlipumba ajam: Kas see 8V on tasakaalustusvõllidega või ilma, kas tasakaalustusvõllidega pumbal asendusi/remonte on tehtud, kuidas need on tehtud. Kui autol esinduse ajalugu, siis peaks suht lihtne olema.

Minu soovitus - Korraliku remondiajaloo ja taustata 2.0 PD-TDi võiks rahulikult poeriiulisse jätta.

Asmoga niipalju kogemust, et hunnik aega tagasi sai emale ühte A3-e vaatamas käidud. Tehinguni erinevatel põhjustel ei jõudnud. Üks põhjustest oli koostöö puudumine ostul-müügil.
miilits22

 postitati 04.01.18 12:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Xen0n
Siis validki kohe täielikud ikaldused või?
millele su väide tugineb? Tead autost midagi
Xen0n

 postitati 04.01.18 12:19
Siis validki kohe täielikud ikaldused või?
miilits22

 postitati 04.01.18 12:12
Mootor ja veoskeem pole olulised. Atm kast vajalik, ei viitsi käike vahetada.
Jann

 postitati 04.01.18 12:07
Vähemalt on ühe nukaga mootor, mis ei jäta pihusti rikkega teele, nagu kahenukaline ónnetus. Multitronic on maitseasi, minu jaoks välistatud, mónele meeldib. Korralik proovisóit, diagnostika ja siis palju selgem juba pilt. S-line on müüja ettekujutus, ainult stange ja grill vahetatud.
Xen0n

 postitati 04.01.18 11:33
Jura mootor, jura käigukast ning läbisõit on ajuvaba.
miilits22

 postitati 04.01.18 10:37
Tere, huvi pakub pealkirjas olev masin.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2631320

Telefoni teel jutt ilus ja tegemist maailma parima autoga, samas netis asmo aia kohta eriti positiivset ei leia. Laupäev oleks hetkel plaan sinna kanti minna vaatama, kui saan tagasi sidet ühe teise masina kohta veel, kas saadaval veel.
Kas on keegi seda vaatamas juba käinud, oskab midagi rääkida korrasolekust. Kas seal asmo juures on mõni koht ka üle vaatamiseks?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.8% - SQL: 54.2%]