Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MaxPower

 postitati 04.12.17 19:54
Tsitaat:
Algselt postitas: ragnara
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.

Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.

Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi.


Kahju, et siin like või midagi sellist panna ei saa. Nii õige jutt. Igakord, kui sirvin mõnda s6 või midagi seal v8 kandis ja näen gaasiseade siis läheb aken kohe kinni. Lausa tigedaks teeb see ila, mis tuleb, et näe säästan, mine säästa 1.9 dislaga.


Oled vist selgeltnägija - täpselt minu mõte;)
jokerAudi

 postitati 20.11.17 11:24
See aparaat jääb Jõhvis ikka aeg-ajalt silma, suht väsinud välimusega on ta küll. Samuti on naljakas osta mölaka mootoriga sportlik auto ja siis säästu nimel panna gaasiseade peale.
Numbri osas- mis seal imelikku on, et uus nr ostja kulul? Inimene ei raatsi oma raha teise heaks kulutada, nii lihtne see ongi. Samas, 62€ uue numbrimärgi eest ei tohiks kellelgi tükki küljest võtta- ei ostjal ega müüjal.
prj

 postitati 18.11.17 17:36
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale.


Praktiliselt igas teemas avaldatakse oma arvamust, millised järeldused keegi loetust teeb ja kui isiklikult keegi seda võtab, see on ta enda teha juba.:)


Mingisugune pasafilter võiks ikkagi olla.

Mis puutub gaasi - nii nagu ülalpool kirjeldatud, enamus võimsamaid mootoreid jäävad sellega küttenälga ning see lülitus bensiinilt-gaasile, kui natukene gaasipedaali lähedale minna ei ole üldse hea mootorile. Juba selle pärast, et gaasiga õpib mootoriaju nii süüte- kui ka kütusekorrektuuri valeks ning hetkega olukorda muutes saab iga kord selle mõnusalt detoneerima.

Ka ei saa ma aru mõttest osta suure mootoriga auto selleks, et sinna mingit gaasi sisse ajada. Osta siis parem 3.0 TDI B7, lase natukene järgi aidata ning saad peaaegu sama võimsuse, nelikveoga, samas ökonoomse. Kui tahad ka manuaalkastiga.
100

 postitati 18.11.17 16:23
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale.


Praktiliselt igas teemas avaldatakse oma arvamust, millised järeldused keegi loetust teeb ja kui isiklikult keegi seda võtab, see on ta enda teha juba.:)
KeveN

 postitati 18.11.17 12:44
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge sääste mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks.:cool:


Nii rumalat juttu pole ammu lugenud. Kahju lausa sinust.
mkb

 postitati 18.11.17 12:27
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge sääste mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks.:cool:

Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale.
100

 postitati 17.11.17 22:10
Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge säästke mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks.:cool:
ragnara

 postitati 17.11.17 21:58
Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.

Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.

Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi.


Kahju, et siin like või midagi sellist panna ei saa. Nii õige jutt. Igakord, kui sirvin mõnda s6 või midagi seal v8 kandis ja näen gaasiseade siis läheb aken kohe kinni. Lausa tigedaks teeb see ila, mis tuleb, et näe säästan, mine säästa 1.9 dislaga.
Amadeus

 postitati 17.11.17 17:38
Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.

Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.

Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi.
KJO

 postitati 17.11.17 07:41
Kuna plaanis pihusti/turbo/automaadi muredest eemale saada siis suuremahuline vabalthingav manuaal kolab üpris muretult. Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi. Iluvigade poolest toesti koige siledam pole aga 14a vana autot ei saagi uueks eeldada. Keti ja sellega seonduva kohta oli tal näidata paar aastat vana pakkumine ainult ja 100% kindlalt väita ta ei saanud midagi.

Esmamulje pani motlema isegi, kuna tegemist oleks vahetusega kus tema maksab peale siis nr märgiga muretsema mina ei pea.

Pakkumisi on mitmeid ja ostusoovi on ka näidatud hetkelvolevale autole siis esimese juurde käsi lööma ei jookse. Esimene auto millega emotsioon tekkis hetksetest pakkumistest.
Rix

 postitati 17.11.17 06:41
Tsitaat:
Algselt postitas: MirkoK
Väga huvitav(loe:imelik) arusaam puksiirimis aasast. Võibolla oli vaja kedagi sikutada või aku hoopis tühi?
Räämas näevad enamus autod välja tänu eesti ilmastikule


Mina nägin seda autot suvel juuni-juuli ja siis oli juba see pukseerimis aas seal küljes. Taga on samuti aas olemas, miks peaks kedagi teist tagurpidi sikutama?
Tühja aku puhul on ka lihtsamaid lahendusi (loe krokodillid), kui käima sikutamine. Kuna ilm oli sellel ajal kuiv ja soe, siis auto ei olnud räämas mitte selle tõttu, et oleks kaetud sopaga, vaid selle tõttu, et nägi käest lastud välja.
Amadeus

 postitati 16.11.17 22:57
Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Gaasist rääkides, siis mul on auto 305000km gaasiga sõitnud ja mootoriga probleeme veel pole. Kolm süütepooli olen vahetanud ja karteri tuulutuse volla aga need vaevalt gaasiga seotud.

Eks siin on kaks eri asja - Tehasetoode BiFuel ja kodus paigaldatud asi.
Black

 postitati 16.11.17 21:55
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Ega see müüja normaalne ei saa olla. Müüb autot, aga numbrimärgi peab uus ostja lisatasu eest ostma. See peaks ikka tema probleem olema.

Kokkuleppe küsimus. Enamikul edeva numbriga autode müügikuulutustel on juures tekst, et number kaasa ei tule. Või võib seda eeldada, isegi kui kirjas pole. Samuti pole müüjal enne reaalset omanikuvahetust mingit pointi numbri vahetusega kaasnevaid riigilõive plekkida. Ostja on pisikesest lisakulust teavitatud, võtku või jätku. Tean inimesi, kes võtavad autot ostes alati omal soovil uue numbri, et mingit vana taaka kaasa ei tuleks.
100

 postitati 16.11.17 21:35
No täpselt- igaühe oma vaba valik, õnneks autoturul valikut on. Minu valik on selline, nagu eespool mainisin.:)
yanekk

 postitati 16.11.17 21:14
Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Isiklikult mina ei läheks vaatamagi autot, mida müüja on omanud vaevalt aasta aega.


Mis teema sul sellega on, igapool on mingi probleem sellega, et liiga vähe omanik olnud.
Inimesed ostavad ja müüvad masinaid vastavalt soovile/vajadusele.
Ei ole enam vene aeg, et pead ootama auto ostu luba, igaühe vaba valik millal ostab/müüb.
100

 postitati 16.11.17 20:27
Ei saa aru miks on 2 x aastas KORRALISEL ülevaatusel käinud (ja mõlemal korral on saanud korduva ülevaatuse). Politsei poolt saadetud? Isiklikult mina ei läheks vaatamagi autot, mida müüja on omanud vaevalt aasta aega.
MirkoK

 postitati 16.11.17 19:52
Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Ma küsiks esimese asjana arvet vahetatud ketipingutite kohta, eriti arvestades läbisõitu. Muud on tavalised vana auto rõõmud.


Aint ketipingutite kohta pole mõtet küsida. Sellel mootoril asub juba kogu ketiliin mootori taguosas,niiet pigem tasuks uurida millal kogu komplekt vahetatud on.
aixx

 postitati 16.11.17 19:41
Ma küsiks esimese asjana arvet vahetatud ketipingutite kohta, eriti arvestades läbisõitu. Muud on tavalised vana auto rõõmud.
MirkoK

 postitati 16.11.17 19:11
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
...kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada?

Korra silma jäänud see auto linnas (tänu nr märgile) ja nägi parajalt räämas välja, lisaks oli küljes ka piltidel olev pukseerimis aas, mis mulle jätab mulje, et ilmselt olnud mingeid tehnilisi probleeme mille tõttu pole omal jõul olnud suuteline liikuma.
Lisaks on päris paljudel oma arvamus gaasiseadmest ja selle mõjust mootori tervisele (kas ka tõepõhi all on, ei tea). Tallinnas elades ei võta ju tükki küljest, et käia vaadata üle.


Väga huvitav(loe:imelik) arusaam puksiirimis aasast. Võibolla oli vaja kedagi sikutada või aku hoopis tühi?
Räämas näevad enamus autod välja tänu eesti ilmastikule

Gaasiseade on jah kahtlase väärtusega sellise auto juures. Nagu prj kirjutas ,jäävad enamus v8 mootorid nälga gaasiseadme juures ning kuluvad hõredaks.
Põhjus liiga nõrga tootlikusega gaasireduktori juures.
rass

 postitati 16.11.17 17:55
Gaasist rääkides, siis mul on auto 305000km gaasiga sõitnud ja mootoriga probleeme veel pole. Kolm süütepooli olen vahetanud ja karteri tuulutuse volla aga need vaevalt gaasiga seotud.
Rix

 postitati 16.11.17 17:37
Tsitaat:
Algselt postitas: KJO
...kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada?

Korra silma jäänud see auto linnas (tänu nr märgile) ja nägi parajalt räämas välja, lisaks oli küljes ka piltidel olev pukseerimis aas, mis mulle jätab mulje, et ilmselt olnud mingeid tehnilisi probleeme mille tõttu pole omal jõul olnud suuteline liikuma.
Lisaks on päris paljudel oma arvamus gaasiseadmest ja selle mõjust mootori tervisele (kas ka tõepõhi all on, ei tea). Tallinnas elades ei võta ju tükki küljest, et käia vaadata üle.
KeveN

 postitati 16.11.17 11:13
Ega see müüja normaalne ei saa olla. Müüb autot, aga numbrimärgi peab uus ostja lisatasu eest ostma. See peaks ikka tema probleem olema.
KJO

 postitati 16.11.17 10:20
https://m.auto24.ee/2478847

Keegi vaatamas käinud ja oskab rääkida autost?
Enne diili ilmselgelt viiks kontrolli aga kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.2% - SQL: 30.8%]