Teema ülevaade |
MaxPower
|
postitati 04.12.17 19:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ragnara
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.
|
Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri
hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori
sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.
Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi. |
Kahju, et siin like või midagi sellist panna ei saa. Nii õige jutt. Igakord, kui sirvin mõnda s6 või midagi seal v8 kandis ja näen gaasiseade siis
läheb aken kohe kinni. Lausa tigedaks teeb see ila, mis tuleb, et näe säästan, mine säästa 1.9 dislaga. |
Oled vist selgeltnägija - täpselt minu mõte
|
jokerAudi
|
postitati 20.11.17 11:24 |
See aparaat jääb Jõhvis ikka aeg-ajalt silma, suht väsinud välimusega on ta küll. Samuti on naljakas osta mölaka mootoriga sportlik auto ja siis
säästu nimel panna gaasiseade peale.
Numbri osas- mis seal imelikku on, et uus nr ostja kulul? Inimene ei raatsi oma raha teise heaks kulutada, nii lihtne see ongi. Samas, 62€ uue
numbrimärgi eest ei tohiks kellelgi tükki küljest võtta- ei ostjal ega müüjal.
|
prj
|
postitati 18.11.17 17:36 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale. |
Praktiliselt igas teemas avaldatakse oma arvamust, millised järeldused keegi loetust teeb ja kui isiklikult keegi seda võtab, see on ta enda teha
juba. |
Mingisugune pasafilter võiks ikkagi olla.
Mis puutub gaasi - nii nagu ülalpool kirjeldatud, enamus võimsamaid mootoreid jäävad sellega küttenälga ning see lülitus bensiinilt-gaasile, kui
natukene gaasipedaali lähedale minna ei ole üldse hea mootorile. Juba selle pärast, et gaasiga õpib mootoriaju nii süüte- kui ka kütusekorrektuuri
valeks ning hetkega olukorda muutes saab iga kord selle mõnusalt detoneerima.
Ka ei saa ma aru mõttest osta suure mootoriga auto selleks, et sinna mingit gaasi sisse ajada. Osta siis parem 3.0 TDI B7, lase natukene järgi aidata
ning saad peaaegu sama võimsuse, nelikveoga, samas ökonoomse. Kui tahad ka manuaalkastiga.
|
100
|
postitati 18.11.17 16:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale. |
Praktiliselt igas teemas avaldatakse oma arvamust, millised järeldused keegi loetust teeb ja kui isiklikult keegi seda võtab, see on ta enda teha
juba.
|
KeveN
|
postitati 18.11.17 12:44 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge sääste mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse
diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks. |
Nii rumalat juttu pole ammu lugenud. Kahju lausa sinust.
|
mkb
|
postitati 18.11.17 12:27 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge sääste mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse
diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks. |
Teeb nii, et igas teemas ei suru oma arvamust peale.
|
100
|
postitati 17.11.17 22:10 |
Ma omalt poolt oleks veelgi karmim ja ütleks "minge säästke mõne teise automargiga!". Õige Audi on bensiinimootoriga, kahju et neid on üldse
diiselmootoritega tehtud. Ja siin pole isegi mõtet kellelgi vaidlusesse laskuda, sest see on ja jääb mu isiklikuks arvamuseks.
|
ragnara
|
postitati 17.11.17 21:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.
|
Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri
hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori
sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.
Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi. |
Kahju, et siin like või midagi sellist panna ei saa. Nii õige jutt. Igakord, kui sirvin mõnda s6 või midagi seal v8 kandis ja näen gaasiseade siis
läheb aken kohe kinni. Lausa tigedaks teeb see ila, mis tuleb, et näe säästan, mine säästa 1.9 dislaga.
|
Amadeus
|
postitati 17.11.17 17:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
Gaasiseadmega enne kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi.
|
Minu hinnagul eriti tiheda pööninguga kodanik S/RS ja muu taolise pisut kangema raua külge seda peerugaasi ei paigalda. Kui tähtis on odav kilomeetri
hind, siis automaailm pakub laialdast valikut sellesse segmenti. Ilmselt on maamunal olemas ka kodanik, kes lambasõnniku baasil biogaasigeneraatori
sellele S-le installiks. S-ga sõidab ikka persoon, kellel bensuraha on.
Vildakas info kuulutuses, statsionaarne pukseerimiskonks tekitab hulga küsimusi.
|
KJO
|
postitati 17.11.17 07:41 |
Kuna plaanis pihusti/turbo/automaadi muredest eemale saada siis suuremahuline vabalthingav manuaal kolab üpris muretult. Gaasiseadmega enne
kokkupuutunud pole aga keegi ei lisaks seda 1500€ga kui see nii halb variant oleks, selle teemaga arvamusi rohkem kui kogemusi. Iluvigade poolest
toesti koige siledam pole aga 14a vana autot ei saagi uueks eeldada. Keti ja sellega seonduva kohta oli tal näidata paar aastat vana pakkumine ainult
ja 100% kindlalt väita ta ei saanud midagi.
Esmamulje pani motlema isegi, kuna tegemist oleks vahetusega kus tema maksab peale siis nr märgiga muretsema mina ei pea.
Pakkumisi on mitmeid ja ostusoovi on ka näidatud hetkelvolevale autole siis esimese juurde käsi lööma ei jookse. Esimene auto millega emotsioon tekkis
hetksetest pakkumistest.
|
Rix
|
postitati 17.11.17 06:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: MirkoK
Väga huvitav(loe:imelik) arusaam puksiirimis aasast. Võibolla oli vaja kedagi sikutada või aku hoopis tühi?
Räämas näevad enamus autod välja tänu eesti ilmastikule
|
Mina nägin seda autot suvel juuni-juuli ja siis oli juba see pukseerimis aas seal küljes. Taga on samuti aas olemas, miks peaks kedagi teist tagurpidi
sikutama?
Tühja aku puhul on ka lihtsamaid lahendusi (loe krokodillid), kui käima sikutamine. Kuna ilm oli sellel ajal kuiv ja soe, siis auto ei olnud räämas
mitte selle tõttu, et oleks kaetud sopaga, vaid selle tõttu, et nägi käest lastud välja.
|
Amadeus
|
postitati 16.11.17 22:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Gaasist rääkides, siis mul on auto 305000km gaasiga sõitnud ja mootoriga probleeme veel pole. Kolm süütepooli olen vahetanud ja karteri tuulutuse
volla aga need vaevalt gaasiga seotud. |
Eks siin on kaks eri asja - Tehasetoode BiFuel ja kodus paigaldatud asi.
|
Black
|
postitati 16.11.17 21:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: KeveN
Ega see müüja normaalne ei saa olla. Müüb autot, aga numbrimärgi peab uus ostja lisatasu eest ostma. See peaks ikka tema probleem olema.
|
Kokkuleppe küsimus. Enamikul edeva numbriga autode müügikuulutustel on juures tekst, et number kaasa ei tule. Või võib seda eeldada, isegi kui kirjas
pole. Samuti pole müüjal enne reaalset omanikuvahetust mingit pointi numbri vahetusega kaasnevaid riigilõive plekkida. Ostja on pisikesest lisakulust
teavitatud, võtku või jätku. Tean inimesi, kes võtavad autot ostes alati omal soovil uue numbri, et mingit vana taaka kaasa ei tuleks.
|
100
|
postitati 16.11.17 21:35 |
No täpselt- igaühe oma vaba valik, õnneks autoturul valikut on. Minu valik on selline, nagu eespool mainisin.
|
yanekk
|
postitati 16.11.17 21:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: 100
Isiklikult mina ei läheks vaatamagi autot, mida müüja on omanud vaevalt aasta aega. |
Mis teema sul sellega on, igapool on mingi probleem sellega, et liiga vähe omanik olnud.
Inimesed ostavad ja müüvad masinaid vastavalt soovile/vajadusele.
Ei ole enam vene aeg, et pead ootama auto ostu luba, igaühe vaba valik millal ostab/müüb.
|
100
|
postitati 16.11.17 20:27 |
Ei saa aru miks on 2 x aastas KORRALISEL ülevaatusel käinud (ja mõlemal korral on saanud korduva ülevaatuse). Politsei poolt saadetud? Isiklikult mina
ei läheks vaatamagi autot, mida müüja on omanud vaevalt aasta aega.
|
MirkoK
|
postitati 16.11.17 19:52 |
Tsitaat: | Algselt postitas: aixx
Ma küsiks esimese asjana arvet vahetatud ketipingutite kohta, eriti arvestades läbisõitu. Muud on tavalised vana auto rõõmud. |
Aint ketipingutite kohta pole mõtet küsida. Sellel mootoril asub juba kogu ketiliin mootori taguosas,niiet pigem tasuks uurida millal kogu komplekt
vahetatud on.
|
aixx
|
postitati 16.11.17 19:41 |
Ma küsiks esimese asjana arvet vahetatud ketipingutite kohta, eriti arvestades läbisõitu. Muud on tavalised vana auto rõõmud.
|
MirkoK
|
postitati 16.11.17 19:11 |
Tsitaat: | Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
...kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada? |
Korra silma jäänud see auto linnas (tänu nr märgile) ja nägi parajalt räämas välja, lisaks oli küljes ka piltidel olev pukseerimis aas, mis mulle
jätab mulje, et ilmselt olnud mingeid tehnilisi probleeme mille tõttu pole omal jõul olnud suuteline liikuma.
Lisaks on päris paljudel oma arvamus gaasiseadmest ja selle mõjust mootori tervisele (kas ka tõepõhi all on, ei tea). Tallinnas elades ei võta ju
tükki küljest, et käia vaadata üle. |
Väga huvitav(loe:imelik) arusaam puksiirimis aasast. Võibolla oli vaja kedagi sikutada või aku hoopis tühi?
Räämas näevad enamus autod välja tänu eesti ilmastikule
Gaasiseade on jah kahtlase väärtusega sellise auto juures. Nagu prj kirjutas ,jäävad enamus v8 mootorid nälga gaasiseadme juures ning kuluvad
hõredaks.
Põhjus liiga nõrga tootlikusega gaasireduktori juures.
|
rass
|
postitati 16.11.17 17:55 |
Gaasist rääkides, siis mul on auto 305000km gaasiga sõitnud ja mootoriga probleeme veel pole. Kolm süütepooli olen vahetanud ja karteri tuulutuse
volla aga need vaevalt gaasiga seotud.
|
Rix
|
postitati 16.11.17 17:37 |
Tsitaat: | Algselt postitas: KJO
...kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada? |
Korra silma jäänud see auto linnas (tänu nr märgile) ja nägi parajalt räämas välja, lisaks oli küljes ka piltidel olev pukseerimis aas, mis mulle
jätab mulje, et ilmselt olnud mingeid tehnilisi probleeme mille tõttu pole omal jõul olnud suuteline liikuma.
Lisaks on päris paljudel oma arvamus gaasiseadmest ja selle mõjust mootori tervisele (kas ka tõepõhi all on, ei tea). Tallinnas elades ei võta ju
tükki küljest, et käia vaadata üle.
|
KeveN
|
postitati 16.11.17 11:13 |
Ega see müüja normaalne ei saa olla. Müüb autot, aga numbrimärgi peab uus ostja lisatasu eest ostma. See peaks ikka tema probleem olema.
|
KJO
|
postitati 16.11.17 10:20 |
https://m.auto24.ee/2478847
Keegi vaatamas käinud ja oskab rääkida autost?
Enne diili ilmselgelt viiks kontrolli aga kas on üldse mōtet vaatama minna ja aega kulutada?
|