Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ReneK123

 postitati 15.11.17 21:11
Mis oleks mõistlik summa mida maksta b5 ja b6 kere eest?
Rix

 postitati 13.11.17 17:17
A4 B5 1.8T Quattro on euroopa turule ainult manuaalina pakutud. USA turule on ka automaadina, aga neid eestis ilmselt võib ühe käe näppudel kokku lugeda ja üldjuhul USA-st euroopa autosid niisama euroopasse tagasi ei tooda, seega võib omad järeldused sellest teha.

B5 kere peal ongi kõige mõistlikum bensiini mootoritest just 1.8T, kuna kütuse tarbimine ja jõudlus on kenasti tasakaalus ning ülal pidamine pole ka kuigi kulukas.

B5 vs B6 edasiminek on ikkagi päris arvestatav. Nii juhitavuselt, salongi tungiva müra, kui ka üldise mugavuse poolest on märkimisväärsed erinevused. Müra isolatsioon on oluliselt parem ja istmed on oluliselt mugavamad ning omavad rohkem reguleerimis võimalusi (kui võrrelda B5-e ja B6-e sport istmeid). Lisaks on B6-el juba 2tsooniline kliima baasvarustuses ja kindlasti on veel mingeid lisasid, mida B5-e puhul polnud võimalik saada.

Kindlasti tasuks B5-e puhul hoiduda 1.8 (vabalthingav 92kw) mootorist ning B6-e puhul 2.0 (vabalthingav 96kw) mootorist. Mõlemad on jõuetud ja kütuse kulu on seal juures ajuvabalt suur. Lisaks on 2.0 puhul veel paljudel probleeme õli kuluga.
siimuu

 postitati 12.11.17 22:26
B5 versus C5 kerel erilist vahet ei ole. Lihtsalt C5 interjöör on B5 omast oluliselt suurem.

Mootori tüüpvead on eelpool kommenteerijal juba nimetatud, kui nii vanal autol üldse tüüpvigadest enam rääkida saab.
Kõik eelpool nimetatud vead lihtsasti ja odavalt remonditavad ning aitavad ennetada suuremaid väljaminekuid.

B6 vs B5 samuti mootori ja käigu osas erilist vahet ei ole. B5 roostekindlus tundub mulle samuti oluliselt parem võrreldes C5 ja B6'ga, kuid seda mõjutab ka päris palju eelnevad omanikud ja juhtumid.
Veeremi osa ei ole mõtet karta. Minu auto vedrustuses on kasutusel coiloverid ja 18'' veljed ja ei ole täheldanud küll ülemäärast kulumist sillaosades. Samas võin ka öelda, et hoian autot ja päris igast lohust ja rööpast ikka hooga üle ei sõida.
ragenor

 postitati 12.11.17 21:12
Kasuta otsingut või googlet. Igalpool võrreldakse seda 1.8T mootorit. Paljud soovitavad.
Ise sõidan 1.8T quattroga ja manu kastiga C5 kerel. Kunagi on olnud 1.8T Passat ja ennem C5 oli A4 1.8T quattro manuaal kastiga. Eks tüüpvigu ole igal mootoril. Sellel konkreetsel, õlipüüdur, õlipump, karterituulutus ja turbo õlitus. Need olen ise netist välja tuhninud ja targemad saavad seda väidet parandada ja midagi lisada. Sillad ja asjad ei vajaks siinkohal erilist kommenteerimist, sest need osad kuluvad nagunii meie teedel. A4-l on neid kaikaid seal sillas omajagu ka. Ja no mis põhiline, eks kõik ole kinni eelmistes omanikes.
ReneK123

 postitati 12.11.17 19:08
Soovin soetada omale Audi A4 1.8T mootoriga Quattrot b5 kerel.
Hetkel olen mõelnud manuaalkäigukastiga isendi peale. Kas automaat neil väga kapriisne?

Millised võiksid olla nende tüüpvead? Ise eeldan, et A4 võiks olla odavam remontida kui A6-t.

Kui palju B6 kere võiks parem olla b5 kerest? Ehk peaks hoopis b6 kere poole vaatama?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.9% - SQL: 53.1%]