Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
"Uue" auto otsingul C6 või C7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: stenkaju[/i] Upitaks veidi teemat. Kui teema alguses olid tingimused 150 või 180Kw, siis nüüd silmapiiril ka 230Kw. Mida helgemad pead kosta oskavad selle peale ja kas ikka samad haigused kallal 230Kw-l võrreldes esimestega? Mida siis ikkagi osta kuskil 25K eest? Kas parema varustusega 150, 180Kw või enamvähem varustusega 230Kw? Hetkel pakub huvi see konkreetne c7, mis on suureks KAHJUKS pruuni värvi. Mul kunagi oli tumelilla C5, mis päevavalguses õnneks üldse ei tundunud lilla, ehk selle pruuniga samamoodi. Kas keegi vaatamas käinud ja kuidas firma maine on? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/307/auto_php-id=2674307-view=10-www_auto24_ee.html [/quote] Omast kogemusest - kalla ja talla. Kütet väga ei võta, edasi kerib kobedalt, mahlad ei leki, lehmakett ei kolise. Kast lahmib käike igas suunas - s-tronicust ei unista ja unes ei näe. Seega tipp-topp kompott see 230kW. Mis varustust seal väga taga ajada? Otsisin ise kah pikalt ja lõpptulemus oli see, et kui kõike unelmat taga ajada, siis jäädki pruugitud autoturul jalameheks. Seega oli vaja mõne kohapealt järgi anda. Sellel autol suur jukeboksiga MMI, kamin peal, Bose 5.1 heli suudab piisava kvaliteediga uudiseid ja erinevaid meediaformaate edastada. Õhkvedru, S-Line, soojad istmed, 4tsooniga kliima. Käivitus ja roolimine salongist. Noh manuaalsed taburetid - mis siis, palju sa nendega ikka ringi saed? Eemaldatav konks pole tehasekonks, vaid järelpaigaldatud asi. Eks ta haagist veab, kuid kahtlen, kas muud funktsioonid, mis tehasekonksu stangetagant väljatoomisega kaasnevad (kast veoreziimis, tagumise parkimisabi ja reavahetuse automaatne väljalülitus jne.) ka töötavad. Lisaks selletüübilise konksu paigaldus ja eemaldus on omaette ooper, võrreldes selle stange taha pööratavaga. Kahtlane on ka distantsi hoidev kiirusehoidja, kuna ees radarid puuduvad ja hooval puudub ka distansti määrav klahv. Seega, mine vaata üle ja kui värv väga kole reaalselt ei ole, siis esindusse kontrolli ja pangaautomaadi juurde. Usu mind, temaga on hea sõita. Selle auto kohta küsiti kunagi teemas: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=177977 Mõistlik ehk uurida, miks ostmata jäi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
"Uue" auto otsingul C6 või C7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.1%
- SQL:
58.9%
]