Teema ülevaade |
kps
|
postitati 16.09.17 15:32 |
Valetamisega pole siin ilmselt midagi pistmist, isikud lihtsalt ei teagi mis see tiptronic ja mis see multitronic/stepless on, valinud ilmselt
tuttavama nime ja asi tahe. Mingi hetk olen näinud, kuidas käigukangi järgi arvati, et see on vist tiptronic kuna saab käike ise ka vahetada - noh jah
olgu igatahes sellega kuidas on.
Nüüd üks mõtlemapanev koht otsustamisel. Kas nelikvedu tiptronicuga, mida pole iial hooldatud (lifetime) või esivedu ja multitronic, millel on ette
nähtud hooldusvälp - valik on ilmselt vastavalt vajadusele ja ühel või teisel moel kompromissidele minek.
|
erxheins
|
postitati 16.09.17 09:56 |
Sellist kooslust nagu SIIN ja ka SIIN kirjas pole ju tegelikult vist olemas??
Peale multitronicu ja manuaali küll muid variante ei leia:
https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4668
Et sulaselge inimestele valetamine? Ehk siis veel puust ja punaseks, et kas ühelegi A6 C6 esiveolisele pole kunagi mitte ühtegi tiptronic
automaatkasti tehases külge pandud?
Ja veel küsimus üldse Multitronic kasti kohta (ei seosta seda nende kuulutustega), et mis läbisõidust tavaliselt alates need kasti hädad hakkavad (jah
tõsi, seda me ei tea kunagi kui palju auto maanteel või linnas sõitnud on aga ikkagi), kui kastil on ilusti regulaarselt õli vahetatud nagu hooldus
ette näeb ja autol kaasas ka hooldusraamat mis ühtib auto läbisõiduga. Lihtsalt hakkasin otsima endale uuemat A6 C6FL diisel Avanti (ei pea olema
quattro) ja üritan aru saada kas selle Multiga on mõtet üldse jamama hakata või selle kastiga autod üldse kohe välistada, et veidigi
ennetada/vähendada tulevasi muresid autoga.
|
|