Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Diislikeskus

 postitati 01.07.17 08:24
BAU mootori nukkvõllide tüüpviga

http://www.diislikeskus.ee/nukkvollide-vahetus.html
Phaetz

 postitati 24.06.17 03:48
Ja on Passatil muidu sama kast ja sillad ka, mis Audil või ainult mootor? C5 Audi ja mis iganes see kere Passatil on, kus samad mootorid on.
Phaetz

 postitati 23.06.17 12:58
On Pärnus ka mingit korralikku kohta, kus kontrolli teha?
Phaetz

 postitati 22.06.17 02:07
Väga hea, aitäh.
audimees001

 postitati 21.06.17 22:26
Tsitaat:
Algselt postitas: Phaetz
Tervist jälle, http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2569061 on müügis, originaalis peaks AKE mootoriga olema, aga väidetavalt vahetatud mootori ülemine osa bau versiooni vastu. On näiteks forss võimeline kinnitama seda, et on tõesti vahetatud?




Seda saab õlikorgi august sisse piiludes juba aru. Et kas on torunukad ja rullnookurid või mitte. Kui kunagi erinevust pole näinud, siis tasub jah pöörduda inimese poole, kes asja tunneb.
Phaetz

 postitati 21.06.17 20:57
Tervist jälle, http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2569061 on müügis, originaalis peaks AKE mootoriga olema, aga väidetavalt vahetatud mootori ülemine osa bau versiooni vastu. On näiteks forss võimeline kinnitama seda, et on tõesti vahetatud?
Phaetz

 postitati 03.06.17 19:06
A minu viga :D, No eks ma vaatan ise jah nüüd.
Rix

 postitati 03.06.17 18:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Phaetz
Ah jah, Revalit vist on soovitatud siin foorumis varem, aga see oli mõned aastad tagasi, niiet on see ikkagi veel hea koht kus teha?


Reval ongi esindus.
Phaetz

 postitati 03.06.17 18:50
Ah jah, Revalit vist on soovitatud siin foorumis varem, aga see oli mõned aastad tagasi, niiet on see ikkagi veel hea koht kus teha?
Rix

 postitati 03.06.17 18:18
Tsitaat:
Algselt postitas: Phaetz
Okei aitäh, 1.9l pidi quattro suhteliselt raske leid olema ja ma tahaks quattrot, niiet see jääb välja. Tundub, et 1.8t jääb ka valikusse siis, aitäh vastamise eest.

Sooviks mingit kohta nii Tallinnas kui Tartus ka siis, kus ostu eelset kontrolli teha. Käisin ise ühes Toyota esinduses praktikal ja enamus töötajaid ei viitsinud seal seda kontrolli korralikult teha, niiet ma ei tea, kas esindust usaldada. Ja tavaliste töökodadega mul väga palju kogemusi ei ole, niiet ei oska ise midagi valida.


Forss või AC Garage, kui Reval ei tundu hea mõte.
Phaetz

 postitati 03.06.17 16:57
Okei aitäh, 1.9l pidi quattro suhteliselt raske leid olema ja ma tahaks quattrot, niiet see jääb välja. Tundub, et 1.8t jääb ka valikusse siis, aitäh vastamise eest.

Sooviks mingit kohta nii Tallinnas kui Tartus ka siis, kus ostu eelset kontrolli teha. Käisin ise ühes Toyota esinduses praktikal ja enamus töötajaid ei viitsinud seal seda kontrolli korralikult teha, niiet ma ei tea, kas esindust usaldada. Ja tavaliste töökodadega mul väga palju kogemusi ei ole, niiet ei oska ise midagi valida.
JanisL

 postitati 03.06.17 15:34
Omasin ka mitmeid aastaid 1.8 T avant kerega C5-te ja lahjaks ei jäänud küll see. Liikus piisavalt reipalt edasi arvestades auto massi ja mootori kubatuuri. Järgi aitamine käib ka suht lihtsalt ja ca. 30 kw juures. Turbo on kulu osa ja väikese tutvuse juures kogu töö eriti palju üle 500 raha ei lähe ning üldiselt enam ise seda vahetama ei pea ka kui isegi tuleb see töö teha kord :)
Rix

 postitati 03.06.17 07:49
Selles mõttes, et ei ole vaja seda 2.5TDI V6-te karta. Ise juba peaaegu 2a omanud seda ja üldse ei kurdaks. See nukkvõllide teema on ülepaisutatud. Kui auto on visuaalselt hästi hoitud (nii väljast, kui seest), mootor kuiv ja sillad tihked ning mingeid kõrvalisi helisid ei kostu, siis ilmselt on ka omanik mootorit sama hästi hoidnud (seega pole õli ega muu sellise pealt kokku hoidnud). Pealegi see nukkade hind ei olegi enam nii utoopiline. 3.0 bensuka puhul võivad olla kulutused suuremadki, kui mootor kuuma saanud ja 1.8T puhul (seda muidugi kõigi turbokate puhul) võib turbo minna ja kulu on ka vist samasse suurusjärku nagu 2.5TDI nukad.

1.8T liigub piisavalt hästi ja turbokaid saab ju alati veel järgi aidata lihtsa vaevaga. ;) Kui kardad, et võib lahjaks jääda, siis võta nõiteks A4 B5 (oluliselt kergem, kui C5) või A4 B6 (kaalult küll praktiliselt sama, aga olemas ka 120kw ja 140kw versioon, müügil hetkel küll paistab olevat ainult 120kw).
yanekk

 postitati 03.06.17 05:54
Miks arvad et 1.8T lahjaks jääb ja on ka veel 1.9 diisel olemas.
Phaetz

 postitati 03.06.17 04:31
Bensukadest siis mida eelistada, 2.8 ( c5 oli vist ainult 142kw, 128 enam ei pandud? ), 3.0 162kw on praegu üks huvitav müügis, 1.8t ma kardan, et jääb natukene lahjaks? Tahaks enamvähem normaalselt ka liikuda :D Kui 3.0 mõstlikum on, siis kas kütsi kulu on 2.8st palju kõrgem? Sellel isendil, mis müügis on, on tiptronic kast, see vist ajab kõrgemaks kütsi kulu.
Phaetz

 postitati 03.06.17 04:02
Niiet oleks targem ikkagi bensuka peale või siis c4 diisli peale minna? Või on mingit varianti veel, kuidas kindel olla, et nukad korras?:D Kuna hooldus raaamatut on ka võimalik feikida, niiet selle peale ainult ka ei saa loota.
Rix

 postitati 02.06.17 14:31
Iga müüja ei pruugi olla nõus, et autol klapikambrikaaned maha kistakse lihtsalt sinna alla piilumise mõttes ja vaevalt sa tahad selle töö eest maksta, kuna ei ole päris 5min töö + uued tihendid vaja. Õli korgist näeb natukene ühte nukkvõlli, aga see on ka kõik.

Ja ega vahet ei ole, kas on BAU koodiga mootor või AKE või üldse mõni 110KW versioon, kuna nukkadega võib olla probleeme kõigil, kui on õli ja õlivahetuste pealt kokku hoitud. Välp võiks olla maksimum 10000km ja õli tuleks võtta parim saada olevatest, mitte mingi "käib kah". Kui enne BAU mootorit, kippusid nukad lihtsalt ära kuluma, siis BAU puhul tuleb ette ka nukkvõllide purunemist, mis veel kehvem variant.
Phaetz

 postitati 02.06.17 14:09
Tere, oleks huvi c5 kerega audi vastu. Rohkem kutsub diisel, väidetavalt oli bau mootor parem, aga sel pidi ka nukkadega probleem olema. Niiet kas kuskil Tallinnas/Tartus tehakse sellist kontrolli, et nukad vaadatakse ka üle?
Võiksite siis soovitada kohta, kus ostueelne kontroll lasta teha.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.1% - SQL: 49.9%]