Teema ülevaade |
Amadeus
|
postitati 15.04.17 19:46 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lacokanostra
... ainult tankimise ja sõitmise all pidasid siis mida silmas ? et ei
lagune vms ? |
Noh, eks iga asi laguneb mingi hetk ära. Paraku sellised lihtsamad autod pakuvad paremat töökindlust.
|
lacokanostra
|
postitati 15.04.17 17:50 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat: | Algselt postitas: lacokanostra
Palju neil 2.0tdi quattrodel see kütusekulu umbes on ning miks just siis hea kooslus kui manuaal sobib? Tean et 105kw on ka automaati, aga kas see on
halb kooslus siis v kas sa soovitaksid 125kw manuaali rohkem? Kütusekulu vist manuaalil parem |
2.0Tdi 105 ja 125 kW automaat quattrot B8 kerel pole olemas. S-tronic tuli FL mudelile 2012+, seal mootori võimsused 130 ja 140 kW. Väiksemad vennad
105 ja 110 kW quattrod on ka FL-il käsikastiga.
Kütusekulu peaks maanteel ~5.0 augus olema. Hea koosslus on sellepärast, et temaga saab ainult tankida ja sõita |
Tundub nii et tõesti on kuskilt mingi vale info talletunud mulle ja 105kw quattro automaat kasti tõesti ei eksisteeri ja enda mäletamist mööda
selliseid ka müügil näinud kuid ju siis midagi valesti vaadanud ainult
tankimise ja sõitmise all pidasid siis mida silmas ? et ei lagune vms ?
|
Amadeus
|
postitati 15.04.17 16:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lacokanostra
Palju neil 2.0tdi quattrodel see kütusekulu umbes on ning miks just siis hea kooslus kui manuaal sobib? Tean et 105kw on ka automaati, aga kas see on
halb kooslus siis v kas sa soovitaksid 125kw manuaali rohkem? Kütusekulu vist manuaalil parem |
2.0Tdi 105 ja 125 kW automaat quattrot B8 kerel pole olemas. S-tronic tuli FL mudelile 2012+, seal mootori võimsused 130 ja 140 kW. Väiksemad vennad
105 ja 110 kW quattrod on ka FL-il käsikastiga.
Kütusekulu peaks maanteel ~5.0 augus olema. Hea koosslus on sellepärast, et temaga saab ainult tankida ja sõita
|
lacokanostra
|
postitati 15.04.17 08:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
3.0 tdi on sellel kerel väga nobe ja hea sooritusega aga arvestama peab, et 4 silindri asemel on 6 ja seega remondi kulud on kohati ikka suuremad. Kui
ma ei eksi, peaks sellel kerel 3.0 tdi olema ka ketiga mootor ja rihmavahetuse kulutused jäävad ära aga see eest võib kett ja tallad kuluda ja nende
vahetus on juba päris kallis.
2.0 tdi on selline paras keskmist sõidurõõmu pakkuv ja veidi ökonoomsem.
Nende kahe erinevuseks on veel see, et 3.0 tdi tuleb quattrona, 2.0 tdi ma ei ole eriti kohanud nelivedusena. |
Kahene nelikvedu b8 täitsa olemas, omalgi mitu tk olnud. Väga hea kooslus, kui manuaal sobib. Neid on vähe aga on. Kui nüüd teemaalgataja allkirja
lugeda siis pole nagu midagi mõelda, tuleb otsima hakata. Soovitaks soojalt. |
Palju neil 2.0tdi quattrodel see kütusekulu umbes on ning miks just siis hea kooslus kui manuaal sobib? Tean et 105kw on ka automaati, aga kas see on
halb kooslus siis v kas sa soovitaksid 125kw manuaali rohkem? Kütusekulu vist manuaalil parem
|
Jann
|
postitati 25.02.17 05:38 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jaiks
3.0 tdi on sellel kerel väga nobe ja hea sooritusega aga arvestama peab, et 4 silindri asemel on 6 ja seega remondi kulud on kohati ikka suuremad. Kui
ma ei eksi, peaks sellel kerel 3.0 tdi olema ka ketiga mootor ja rihmavahetuse kulutused jäävad ära aga see eest võib kett ja tallad kuluda ja nende
vahetus on juba päris kallis.
2.0 tdi on selline paras keskmist sõidurõõmu pakkuv ja veidi ökonoomsem.
Nende kahe erinevuseks on veel see, et 3.0 tdi tuleb quattrona, 2.0 tdi ma ei ole eriti kohanud nelivedusena. |
Kahene nelikvedu b8 täitsa olemas, omalgi mitu tk olnud. Väga hea kooslus, kui manuaal sobib. Neid on vähe aga on. Kui nüüd teemaalgataja allkirja
lugeda siis pole nagu midagi mõelda, tuleb otsima hakata. Soovitaks soojalt.
|
jaiks
|
postitati 24.02.17 21:09 |
3.0 tdi on sellel kerel väga nobe ja hea sooritusega aga arvestama peab, et 4 silindri asemel on 6 ja seega remondi kulud on kohati ikka suuremad. Kui
ma ei eksi, peaks sellel kerel 3.0 tdi olema ka ketiga mootor ja rihmavahetuse kulutused jäävad ära aga see eest võib kett ja tallad kuluda ja nende
vahetus on juba päris kallis.
2.0 tdi on selline paras keskmist sõidurõõmu pakkuv ja veidi ökonoomsem.
Nende kahe erinevuseks on veel see, et 3.0 tdi tuleb quattrona, 2.0 tdi ma ei ole eriti kohanud nelivedusena.
|
katriin
|
postitati 24.02.17 15:30 |
Oh tänan vastamast. Eks mulle kui naisterahvale on see auto valimine ikka päris raske. Ikka välimuse järgi käib see
Aga kui nüüd üldisemalt mõelda... Kõige rohkem sümpatiseerib 2.0 diisel. Olen kuskilt kuulnud, et 3.0 mootor pidi olema nö lollikindlam. Kui üldse on
sellist asja. Praeguse 2.8 mootori kütusekuluga olen harjunud (keskmine 9.5), aga sooviks seekord midagi vähem janust. Kas 3.0 mootori kütusekulu on
suht sama?
|
Jann
|
postitati 22.02.17 13:16 |
Tsitaat: | Algselt postitas: katriin
Tere. Olen pikemat aega otsinud omale uut audit. Praegune on A6 C5, aga seekord otsustaks A4 kasuks. Kindlasti sedaan kerega ja hinnaklass umbes 10k,
muud asjad ei ole olulised.
Nüüd on silma jäänud selline :
http://www.auto24.ee/used/2418580
Kas keegi on seda autot käinud vaatamas? |
Tundub suht viisakas, tegu on S-line sisepaketiga, välist paketti pole. Loomulikult oleks vaja üle vaadata olulised asjad arvutiga, tuleks uurida,
kas hammasrihm ikka on vahetatud, peab olema kirjas, kui esinduse hooldust saanud. 5a. või 180000 km. Kumb enne täis saab. Lihtsalt minna ja ära osta
ei soovita. Võimalikke kalleid probleeme silmaga ei näe ja kõrvaga ei kuule.
|
katriin
|
postitati 21.02.17 20:04 |
Tere. Olen pikemat aega otsinud omale uut audit. Praegune on A6 C5, aga seekord otsustaks A4 kasuks. Kindlasti sedaan kerega ja hinnaklass umbes 10k,
muud asjad ei ole olulised.
Nüüd on silma jäänud selline :
http://www.auto24.ee/used/2418580
Kas keegi on seda autot käinud vaatamas?
|
|