Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 18.02.17 13:08
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.

http://www.auto24.ee/used/2234592

antud autol kirjas,et mootorikett vahetatud ? :D


Paljugi mis kirjas, see 195kw on hammasrihmaga mootor. Ketijupp on kahe nuka vahel koos pingutiga.
Raikzz

 postitati 18.02.17 10:58
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.

http://www.auto24.ee/used/2234592

antud autol kirjas,et mootorikett vahetatud ? :D
prj

 postitati 17.02.17 21:41
Üsna lollikindel mootor on. DQ250 kast on kõige vähemate probleemidega DSG, peaasi et õli regulaarselt vahetatakse.
Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.
Haldexiga ka mitte, kui seal õli regulaarselt vahetatud on.

Mootori koha pealt tavalised esimese põlvkonna 2.0 TFSi probleemid - kõrgsurvepumpa tõukur ja ka nuka romb, mis seda ringi ajab. Samas pole väga kallis likvideerida.
Turbodel kipuvad wastegate klapid lõdvaks minema ning plärisema, sellest tulenevalt vähem boosti, kui peab. Aga kui õigesti mäletan, siis 8P oli veel reguleeritav varras, seega piisab väiksest pingutamisest.
Turbode bypassid kipuvad läbi minema, kui on membraani-, mitte kolviga bypass.

Üldiselt ei ole väga probleemne auto ning mootorit ja kasti saab üsna edukalt tuunida ka. Vedrustus on väga jäik - kui vähegi võimalik katsu leida reguleeritavate amortidega isend, see on comfordi peal oluliselt pehmem, kui tavavedrustus.
Raikzz

 postitati 17.02.17 19:36
Tere!

Huvi antud auto vastu, kuid ei leia isegi väljamaa foorumitest väga infot nende kohta, kuidas see 2.0 TFSI 195kw mootor ennast üleval peab koos s-tronicu kastiga, millal turbo võiks vahetust vajada, kuidas mootoriketiga lood ning kuidas on lood haldexiga, kas nendega ka mingeid probleeme esineb?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]