Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 18.02.17 13:08 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.
|
http://www.auto24.ee/used/2234592
antud autol kirjas,et mootorikett vahetatud ? |
Paljugi mis kirjas, see 195kw on hammasrihmaga mootor. Ketijupp on kahe nuka vahel koos pingutiga.
|
Raikzz
|
postitati 18.02.17 10:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: prj
Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.
|
http://www.auto24.ee/used/2234592
antud autol kirjas,et mootorikett vahetatud ?
|
prj
|
postitati 17.02.17 21:41 |
Üsna lollikindel mootor on. DQ250 kast on kõige vähemate probleemidega DSG, peaasi et õli regulaarselt vahetatakse.
Ketti sellel ei ole. S3 8P on rihmaga mootor. Turbodega probleeme ei ole olnud.
Haldexiga ka mitte, kui seal õli regulaarselt vahetatud on.
Mootori koha pealt tavalised esimese põlvkonna 2.0 TFSi probleemid - kõrgsurvepumpa tõukur ja ka nuka romb, mis seda ringi ajab. Samas pole väga
kallis likvideerida.
Turbodel kipuvad wastegate klapid lõdvaks minema ning plärisema, sellest tulenevalt vähem boosti, kui peab. Aga kui õigesti mäletan, siis 8P oli veel
reguleeritav varras, seega piisab väiksest pingutamisest.
Turbode bypassid kipuvad läbi minema, kui on membraani-, mitte kolviga bypass.
Üldiselt ei ole väga probleemne auto ning mootorit ja kasti saab üsna edukalt tuunida ka. Vedrustus on väga jäik - kui vähegi võimalik katsu leida
reguleeritavate amortidega isend, see on comfordi peal oluliselt pehmem, kui tavavedrustus.
|
Raikzz
|
postitati 17.02.17 19:36 |
Tere!
Huvi antud auto vastu, kuid ei leia isegi väljamaa foorumitest väga infot nende kohta, kuidas see 2.0 TFSI 195kw mootor ennast üleval peab koos
s-tronicu kastiga, millal turbo võiks vahetust vajada, kuidas mootoriketiga lood ning kuidas on lood haldexiga, kas nendega ka mingeid probleeme
esineb?
|
|