Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: KuldarA[/i] Ma usun, et see tuleb suuresti Multitronic kasti iseärasustest. Manuaalne vahetus on seal üldse mõttetu, kuna käike kui selliseid seal ei eksisteeri. S ja D vahel võiks küll väike erinevus olla, kuna D puhul hoiab pöörded pigem maksimaalselt ökonoomses alas ja S puhul maksimaalse väände/võimsuse(pole kursis, kuidas Audi selle lahendanud on) alas. Samas kui D peal pedaal põhja vajutada, siis viskab ka pöörded sinna samasse ehk tegelikult vahet vist tõepoolest pole. Need erinevad re˛iimid on Multitronicu puhul minu arvates pigem marketing ja kasutajale nö tavalise käigukasti tunde tekitamiseks pandud asjad. PS! Eeldan, et jutt on Multitronicust, kuna Sul profiilis 2.7 mootor ehk A4 peal esivedu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.8%
- SQL:
75.2%
]