Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: piibek[/i] [quote][i]Algselt postitas: AntiL[/i] Kuna teemas on hirmus palju juttu MMI-dest ja led numbrituledest on veidi keeruline selekteerida välja olulist, mistõttu küsin eraldi. Sorri, kui teemat juba lahatud. Mida räägivad kogemused 2008-2009a masina (ls 200k ringis nagu nad enamvähem kõik on) 2.0tdi 105kW mootori kohta? Mida tuleks ostes jälgida? Potentsiaalseid väljaminekud teatud läbisõiduetappidel? Eesmärk on leida automaatkastiga auto ehk siis selle kohta kuulaks samuti mõtteid. Sama küsimus 1.8 turbomootori kohta + atm kast. Mis üleüldse oleks mõistlikum variant võttes arvesse u 80% linnasõitu ja 20tuh km aastast läbisõitu. [/quote] Ise oman 2.0 tdi 105 kw, avanti, 2008 a. 180 000 juures hakkab hooratas häält tegema (pidi tüüpiline olema) ning minu masinal tuli ka roolivardasse lõtk sisse, mis tähendab, et ka see läks vahetusse (ei tea kui tüüpiline see on). Ja sellise läbisõidu juures tuleb loomulikult arvestada ka hammasrihma vahetusega koos kõikide filtrite ja muu pudi padiga. Lisana vajas veel vahetamist salongi ventilaator, piduriõli, veepump ja mingid väiksed vidinad olid veel. Kõik varuosad koos vahetusega läksid kokku 2641 eurot ja 94 senti :) (võin arve Sulle mailile saata kui soovid). Õnneks jõudis eelmine omanik kõik need tööd oma raha eest ära teha. Tänaseks päevaks on masin kaks aastat minu valduses olnud ja võin ausalt öelda, et praeguse seisuga pole peale õli ja pirnide autole midagi juurde ostnud. Läbisõit kahe aasta jooksul on olnud 50 000 km. Hiljuti läks katki esitulede kõrguse reguleerija (pidi ka tüüpviga olema) ja juhiistme soojenduselement lakkas töötamast.. kuid see on kökimöki ning teisejärguline teema. Seega, kui tahad 2.0 tdi'd, siis soovitan siiralt vaadata masin, millel on 180k hooldus tehtud ehk pigem 180k+ , kui - 180k-. Bensuka kohta väga palju kommenteerida ei oska. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]