Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: AntiL[/i] Kuna teemas on hirmus palju juttu MMI-dest ja led numbrituledest on veidi keeruline selekteerida välja olulist, mistõttu küsin eraldi. Sorri, kui teemat juba lahatud. Mida räägivad kogemused 2008-2009a masina (ls 200k ringis nagu nad enamvähem kõik on) 2.0tdi 105kW mootori kohta? Mida tuleks ostes jälgida? Potentsiaalseid väljaminekud teatud läbisõiduetappidel? Eesmärk on leida automaatkastiga auto ehk siis selle kohta kuulaks samuti mõtteid. Sama küsimus 1.8 turbomootori kohta + atm kast. Mis üleüldse oleks mõistlikum variant võttes arvesse u 80% linnasõitu ja 20tuh km aastast läbisõitu. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi A4 B8 (Typ 8K, 2007-...)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.0%
- SQL:
63.0%
]