Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kogemusi Audi A5 ?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: aadumees[/i] [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Väidetakse, et tiptronicud on kehvema töökindlusega, kui S-tronicud, aga täielikult vale jutt on 6 ja 8k tiptronicute kehva töökindlus. [/quote] Olen nüüd natuke nö. "uurinud-puurinud" S-tronicu kasti kohta ja küsimus, kus kohas väidetakse seda, et Tiptronicu kast on kehvema töökindlusega kui S-tronicu kast? Kui olen millestki valesti aru saanud, siis palun parandage mind. Tiptronicu kast - Kui ära unustada termin hooldevaba automaat käigukast ja ikkagi teostada dünaamilisi õlivahetusi, siis võib öelda, et tegemist on väga töökindla ja väänet kannatava kastiga. S-tronicu kast - juba läbisõidul 100 - 200 000 km esineb palju erinevaid kulukaid probleeme: mehh. plokk, lintkaabel, sidurid ja soojusvaheti vahetust. Ja muidugi õlilekked. Korraline õlivahetus välp iga 60 000 km pealt, mis muidugi ei päästa antud probleemide tekkimist. Suureks plussiks siis on käiguvahetus kiirus. Ennast huvitab A5 coupe 176kw automaat kast, kuid kahjuks väga ei leia sobiva varustusega 176kw automaat kastiga isendeid. Ja nüüd olengi hakanud piiluma 2009 alates kupeede ja luukpärade poole. Aga hetkel veel ei olegi aru saanud, kas 2009 ja ülespoole 176kw versiooni pakuti nii S-tronic kui ka Tiptronic käigukastiga? Ja, kas need A5 2009-2011 aasta S-tronicud on sama probleemsed, mis A6 C7 180kw 3.0tdi 180kw isendil? Ehk samad probleemid, mis ülevamal pool välja tõin? [url=https://www.upload.ee/image/6917208/A5_Sportback_176kw_11-2009.PNG][img]https://www.upload.ee/thumb/6917208/A5_Sportback_176kw_11-2009.PNG[/img][/url] Kas see versioon on S-tronic? [url=https://www.upload.ee/image/6917209/A5_Coupe_176kw_02-2010.PNG][img]https://www.upload.ee/thumb/6917209/A5_Coupe_176kw_02-2010.PNG[/img][/url] Ja see Tiptronic? [url=https://www.upload.ee/image/6917272/A5_Sportback_176kw_11-20092.PNG][img]https://www.upload.ee/thumb/6917272/A5_Sportback_176kw_11-20092.PNG[/img][/url] ? Autoks Sportback. Minu loogika paika ei saa pidada, kuna wiki andmetel Sportbackil on Stronic.. Ootan targemate kommentaare, kas olen saanud õigesti asjast aru? Edit: A5 3.0 TDI quattr 2007– Coupé: 6-speed manual, 6-speed Tiptronic, 7-speed S Tronic (after May 2010) Sportback: 6-speed manual, 7-speed S Tronic Cabriolet: 7-speed S Tronic [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kogemusi Audi A5 ?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.4%
- SQL:
64.6%
]