Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: tarts[/i] [quote][i]Algselt postitas: yanekk[/i] [quote][i]Algselt postitas: tarts[/i] Minu tagasihoidlik arvamus on, et 2.0TDIst võiks võimalikult suure kaarega mööda vaadata. See on 1 suur õnnetuse hunnik. Esinduse kontroll ei muuda fakti, et see mootor on oma olemuselt jama. Nagu ikka, alati võib trehvata, et õnnestub ka aastaid muretult kulgeda, kuid 200+t km eksemplari puhul on see ülimalt kahtlane. [/quote] Ja millest selline arvamus? Varsti juba sama teema nagu V6 2.5 tdi, ainult üks kiun igalpool Nende mootoritega veereb pagan teab kuipalju masinad ringi, nutavad need kes saanud omale "otse saksast" alla 200 tuhande sõitnud masina. Endal kasutusel sama 2.0 103 kw mootoriga masin, viis aastat tagasi veeresin ise esindusest välja. Kohe saamas 200 tuhat ja mootori probleeme 0. [/quote] Selline arvamus tugineb sellel, mis meie töökojast on läbi käinud ja loetud faktidele mujalt maailmast. Tõsiasi, et juba eelpool Amadeusi nimetatud probleemsed osad ("Raipe ja mustema tsenaariumi juures saad mürada õlipumba, turbo, EGR colleri, pihustite, plokikaane ja hoorattaga") ja täiendaks seda veel hüdrotõukurite, nukkvõlliga, on reeglina suuremates varuosakauplustes nö laokaup, kinnitab fakti, et see mootor laguneb ja mehiselt (keegi ei hoia endal laos nt 5 nukkvõlli, kui nende järele ei oleks vajadust, keegi ei hoiaks laos õlipumpasid ja saalesid jne). Mina pole kunagi kiununud 2.5 V6 kallal ja päris kindlasti 2.0TDI vastupidavuselt parem ei ole. Samamoodi võis täiesti muretult sõita ka 2.5 V6ga 200+tkm, ilma eriliste probleemideta, kui nüüd kerida ajas tagasi nii umbes kümmekond aastat, kui V6 mootor oli uus asi (mõne aastane), siis ei teatud selle probleemidest midagi. Samuti on 2.0TDI täna veel piisavalt värske, et laiem rahvas selle probleemidest ei tea, kuid teenindused on nendega Lääne Euroopas juba aastaid mässanud ja jõuavad ka meie teenindustesse järjest rohkem neid väsinud kahenulliseid (k.a üheüheksaseid). Uuena Eestist, korralikult õlivahetust saanud, pikki kiirtee kilomeetreid kõrgetel pööretel mitte näinud mootoril on kahtlemata ressurssi pisut pikemalt. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Sooviks abi 2004-2008 Audi soetamisel (s.h 2.0 tdi info)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.4%
- SQL:
66.6%
]