Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Q7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: siikas[/i] [quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: siikas[/i] ... https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-q7-3-0-tfsi-quattro-voll-luft-pano-20zoll-7sitze-saarlouis/252123139.html?lang=en Oskate ehk aidata, mida peaks või tasuks kindlasti omanikult veelkord üle küsida või näidata paluda. Kas keegi oskab aimata, miks on üleüldse nii vähe sellise mootoriga Q7-meid müügis? Kas see on pigem hea või halb märk?...[/quote] VIN koodi järgi saad teada, millisesse riiki auto on müüdud. Fotode järgi on tavaline eurooplane ja ma ei usu, et keegi on selle USAsse vedanud ja sealt tagasi. Üldiselt, kui vaadata müüginumbreid, siis bensiinimootor on suhteliselt surnud uuema otsa A6, A7, A8 ja Q7 küljes. Põhjused on lihtsad, diisel sõidab sama hästi ja kulutab ikkagi vähem. Sakslane reeglina sõidab aastas 30k+ ja sellise sõidu juures suurt bensukat pidada ei ole mõistlik. Erandiks muidugi S, RS. Selle auto endine omanik on tõenäoliselt seda auto kasutanud pühapäeviti "brötchen backen" külastuseks ja siin on bensiinimootor täiesti omas segmendis. Üldiselt mingi mälurakk ütleb, et see on Türklaste putka Prantsuse piiri ääres. Võimalik, et tassivad neid üle piiri. Seega, riik kuhu auto müüdi on oluline ja sealt võib lahti hargneda nii mõndagi. Eeldan, et mobile.ee teenustasu sisaldab ka põhjalikku taustauuringut. [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] ... aga tahaks ikkagi ise kepiga kastis õli segada. Labade ja +- -ga saab ju kuidagi ka mängida, aga kõva vahe on ikkagi sees, kas venitada kummi või lasta hammakatel konkreetselt haakuda. Q7-t saab manuaalina paraku ainult 3.6L bensukana, disla sooviga tuleks Touareg-i poole vaadata... BTW, minu arust ei asenda isegi DSG päris manuaali - üks asi on teada (vaadata mingilt ekraanikeselt), mis käik parajasti sees on, teine asi on seda tunda ja valida pimesi lihasmälu abil soovitud käik. [/quote] Sul on seal Q7-l tõenäoliselt 6HP vahel, mis ongi selline indleva veise sülg. 8HP-ga Q7 on teine tera. Kast ei venita midagi, käigud käivad laks ja laks igasse asendisse. Eks see on nagu pliitapuude saagimine (diisel manuaal) - maitseasi :) [/quote] Sai juba uuritud VIN koodi audi esinduse läbi. On tehtud siiani kaks hooldust esinduses. Viimane siis 2016a lõpp 40tkm juures. Auto täiesti saksa juurtega ja saksas kasutatud auto. Mismõttes besniinimootor suhteliselt surnud? Ma ise leian, et kui ma ise ka sõidan max 25-30k aastas, siis ikkagi tundub bensukas mõistlik otsus - Kiidetakse ka ju mootorit igatepidi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Q7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.4%
- SQL:
57.6%
]