Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Q7
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Audil on tehtud mugavamaks kasutamiseks kõik üheks. S.t. Comfort nii tõstab auto üles, kui ka teeb amordid pehmemaks. Phaetoni peal näiteks täpselt sama vedrustus - saad eraldi muuta nii jäikust kui ka kõrgust. Sest tegelikult ei ole need omavahel kuigivõrd seotud. Mis puutub konkreetsesse autosse - pane comforti peale ning see ongi see "kõige pehmem" häälestus, mis sellele saada on. Lõppkokkuvõttes oleneb verdrustuse jäikus mitte ainult padjast ja amordist vaid ka geomeetriast ning pukside jäikusest. Linnamaasturid on üldiselt kõik üsna jäigad, sest vastasel juhul oleks nende juhitavus täiesti olematu. Tahad pehmet Audit - siis võta A8 ilma sportvedrustuseta. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Audi Q7
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.9%
- SQL:
76.1%
]