Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
aixx

 postitati 26.03.19 20:05
Enam vähem kõik mis siin kirjas ei vasta tõele. Kui midagi konkreetselt, siis küsige privas.
90b3

 postitati 26.03.19 13:51
10 aastat mõõdas, on ehk nüüd midagi rohkem teada?
ttoom

 postitati 14.10.08 19:40
Kumba kasti sa rohkem tahaksid ?
raimsb6

 postitati 09.10.08 12:01
No bensukulu vist ei ole eriti suur saladus sellel autol (linnas raske jalaga kuskil üle 20l/100km, maanteel isegi võibolla 10l/100km). Kindlustus (kasko) sõltub aga suht paljudest asjadest, näiteks vanus ja riskigrupp jne. Mulle pakuti näiteks 22000 aasta, samas ühes kindlustusfirma veebikalkulaatoris anti hinnaks 45000 aasta :o Auto hoolduskulude selgitamiseks ma selle teema tegingi.

Uurinud olen siis peamiselt audiworld.com ja audizine.com foorumitest (kuna siin AC-s ikka midagi ei leidnud).
Üldiselt on mitmelt poolt öeldud, et tegemist on üsna töökindla autoga, aga, kui vaja remontida, siis kipub kalliks minema. Asjad mida vahetatakse tihemini on sidur (ilmselt ruunatakse liialt) ja silma jäi ka ketipinguti teema, millest enne rääkisin. Noh ja siis mõnel on see tavaline süütepoolide suremine, mis vist kõigil B6-tel ette tuleb.
antsu

 postitati 09.10.08 09:09
Tere. Äkki valgustad teisi ka nende kulude osas mida oled ise välja uurinud. Kuna ma arvan, et mõne aja pärast tekib siia samasugune teema (kunagi ei või kindel olla) siis saaks inimene siit juba enamuse vastuseid kätte.
Ja kui ära oled ostnud siis kindlasti tee teema ka klubi autode alla.


Parimat,
Antsu
raimsb6

 postitati 09.10.08 08:23
juks11, tänud vastuse eest. Vaatan neid nüüd mõnevõrra julgemalt. Kui vaid oleks suurem valik...
juks11

 postitati 08.10.08 11:57
Ahjaa, meil läks 3,0TDI kõikide kettide ja pingutite vahetus maksma 21 000.-, seal sees olid siis kõik varuosad (originaal) ning lisaks mootori maha võtmine koos kastiga ja kasti eemaldamine mootori küljest, et saaks kette vahetada.

Julgelt üle poole (ehk mingi 70 - 80%) sellest summast moodustasid varuosad ja materjalid.
juks11

 postitati 08.10.08 11:52
Seda mootori väljavõtmist küll ara karda. See, et kast tuleb eest võtta ning sillatala, need on lollid jutud...

Me võtame vanematel Audidel kah mootori koos kastiga ja sillaga maha kui näiteks on vaja kasti kätte saada.

Mootor, kast ja esisild korraga võttes on palju kiirem kui osadel ainult kasti maha saada.

Meil selleks tööks olemas spets pukid ja vahendid ning tänu sellele asi ka sujub.

Ma/Me pole kordagi sellisel ketti vahetanud ega pole ka kuulnud, et kellegil probleeme oleks olnud, küll aga käib mõlemi kerebaasil autosid meil hoolduses...
raimsb6

 postitati 08.10.08 11:25
Tere

Juba mõnda aega peas vasardanud mõte B6 S4 ostuks (panin pealkirja ka B7, kuna see peaks peaaegu sama olema). Olen auto ja selle kulude kohta veidi uurinud (peamiselt usa foorumitest).

Nimelt olen kuulnud, et see V8 on sinna B6 ja B7 keresse napilt ära mahutatud ja nii mõnegi töö jaoks võetakse mootor üldse välja. Mootori välja võtmine käib aga nendel mootorit alla lastes. Enne aga tuleb eest ära võtta käigukast ja esisild :o Kuigi on autol mootoririhma asemel kett (asub mootori taga), mida nagu vist ei pea vahetama, küll aga läheb väidetavalt läbi ketipinguti, mille vahetamine tähendab jällegi mootori välja võtmist...

Seega minu küsimus. Kellel on nimetatud S-d või on nendega kokkupuude olnud, missugused on nende autode hoolduskulud? Kas eelpool nimetatud mootori väljavõtmine vastab tõele ja kui palju selline töö võib eestis maksta? USA Audi esindustes võetakse selle eest tööraha $3-4000 :o Auto bensukulu ja kindlustuse olen välja uurinud ja see täitsa talutav, küll aga kardan et see S4 remont muutub totaalseks rahaauguks...

Kuna need autod Eestis suht haruldased, siis olen tänulik igasuguse informatsiooni eest... Huvitav kas klubiliste hulgas on üldse nimetatud autode omanikke?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 22.4% - SQL: 77.6%]