Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kas osta S4 B5 1998?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Tort[/i] Kas ainult turbode pärast on mõtet auto ostmata jätta? Ess on nagunii kallis pidada ju, paar turbot siia-sinna... Mis tänapäeval maksavad ka? Kas sealt Uno autost on võimalik masin kontrolli ka viia? Tauffi näiteks. On kogemusi kellelgi? Päris sierra moodi ei kannata neid autosid osta, et togid kummi ja paned tähele, et mingi liist on kuskilt puudu. [/quote] Oled sa sellise auto kapoti alla näinud? Oled teadlik, et turbode vahetus tähendab mootori maha võtmist? Ning turbo koos kõikide vaja minevate tihenditega, õlitustorudega jne ka päris natuke ei maksa? Kui normaalselt teha ning vahetada tehasejuhendi järgi asjad, mis vahetusele kuuluvad (turbod muide vahetatakse alati paaris) ning teha korralikult uute asjadega, siis on ainuüksi turbode hind ligidale 1500 EUR-i. Odavamalt saad vaid hiinakaid (mõttetu). Ainus alternatiiv on juhul, kui turbod pole laiali lennanud lasta nad remontida pädevas kohas. Kui nüüd kõik tarvikud võtta ka ja korrektselt vahetada tehase juhendi järgi uute juppidega, läheb see summa juba üle 2000 EUR-i. Lisa siia ketipingutid ja rihmavahetus + töö ning 5+ kilone arve on garanteeritud. Kas on mõtet taguda 5k euri auto alla, mis väga eriliselt edasi ei käi ning mille turuväärtus on 5k euri? Kui kogu seda keberniiti ette võtta, siis on targem juba kohe K04 turbod panna ja lähemale 270-280kw-le sealt võtta. Samas endiselt kehtib küsimus - aga mis juhtub siis, kui keegi sulle sisse sõidab ja kindlustus auto maha kannab? Miks mitte panna natuke raha juurde ja osta näiteks B6 kerel S4? Võimsust rohkem ning lihtsam pidada. S4 B5 tasuks osta siis, kui on midagi tehtud turbodega või on ketid/pingutid korda tehtud ja rihm vahetatud. Tavaliselt nendel "200 000" sõitnutel ei ole kumbagi tehtud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Ostuabi
»
Kas osta S4 B5 1998?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.2%
- SQL:
76.8%
]