Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jaakk

 postitati 31.01.08 13:42
Mina kui 1,8T omanik ei saa küll midagi aru (siiani pole saanud) , et hooldust rohkem oleks. Täissünt õli ja korrapärane hooldus ja muresid pole.

Jälgima peaks, et õline ei oleks kuskilt, kapoti alt ei tohiks kostuda imelikke hääli, esisild maksab audihoolduses ~8500 kr, kui peaks kulunud olema. Kere ei tohi roostetada (tsingitud).
Muidu nagu iga teinegi masin.
Kui TLN-s plaanid autot osta, siis www.audihooldus.ee müügieelne ülevaatus on oma raha väärt.
marx44

 postitati 31.01.08 12:57
plaanin audi peale üle minna et mis head/halvad omadused ja veakesed kipuvad olema ? Turbomootoritega on kindlasti sagimist ja hooldamist rohkem aga kui palju ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 19.2% - SQL: 80.8%]