Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
pampkuri

 postitati 09.01.08 23:23
Kui ostad kliimaga siis vaata et kliima kõik asendi ja kiirused töötavad ja et kindlasi oleks quattro.
Stoky78

 postitati 09.01.08 23:08
Tsitaat:
Algselt postitas: juks11
Tsitaat:
Algselt postitas: kiin21
C4 kere peal ei tehtud 1,8T:D


Tehti nii 1.8 ja 1.8T aga neid on väga vähe.


aga 1.8t ei saa kaasa 6 silindrit imelise häälega:P(kütusekulu ei maini keegi . teeme nii;) )
Midagi halba selle autoga välja ei tule, nii et rahakoguma ja juhilubasi ootama. Aitäh Teile:)
kiin21

 postitati 09.01.08 22:21
Pole au olnud neid kohata :)
juks11

 postitati 09.01.08 22:19
Tsitaat:
Algselt postitas: kiin21
C4 kere peal ei tehtud 1,8T:D


Tehti nii 1.8 ja 1.8T aga neid on väga vähe.
zulzu

 postitati 09.01.08 20:58
omade kogemuste põhjal julgen väita, et veermik on C4 puhul vägagi pommikindel
yepi

 postitati 09.01.08 20:52
Tsitaat:
Algselt postitas: Stoky78
Mootori poolepealt olen valiku teinud( küll mitte kindlat. see selgub siis kui auto dokumendid on taskus) aga räägite mootorist. kuidas veermik vastu peab?

Peavad suht normaalselt vastu nagu iga teinegi masin, aga jah eesti teed pole sõitetavad, vaid raskesti läbitavad :D
Stoky78

 postitati 09.01.08 20:45
Mootori poolepealt olen valiku teinud( küll mitte kindlat. see selgub siis kui auto dokumendid on taskus) aga räägite mootorist. kuidas veermik vastu peab?
kiin21

 postitati 09.01.08 20:41
C4 kere peal ei tehtud 1,8T:D
yepi

 postitati 09.01.08 20:36
Võta siis juba 1,8t
priidutsk

 postitati 09.01.08 20:29
Kusjuures ma ka kunagi eelmise audikese puhul valisin 2.6l variandi, aga siiski hiljem hakkasin mõtlema, et 2.8 oleks etem olnud. Nii et ma siin soovitan 2.8't, sest ega nende kütusekulus eriti vahet ei saa olla. ;)
kuno666

 postitati 09.01.08 19:27
no kasuta otsingut ja sealt peaksid sa leidma kumb on parem moto kas 2,6 või 2,8:D
Stoky78

 postitati 09.01.08 19:12
Masuudipresside poole väga ei vaataks. Kuna mul isa lubas toetada ostu,et mingit päris sara ei ostaks, ja oleks turvaline kuid samas natuke ressurssi, ning kui ta nägi 2.8 arvas,et see on liig ning 2.6 on veel paras. Teab keegi rääkida siis selle auto valudest ja võludest?
laur

 postitati 08.01.08 19:25
Kui suurema mootori järgi vajadus, siis võta parem 2.8 Kütusekulu vahe on seal olematu aga minekut on rohkem. 2.5TDI on kah üsna hea mootor.
Stoky78

 postitati 08.01.08 19:16
Vaatasin siin ringi ja ei leidnud teemat selle autokohta. Nimelt olen jälginud C4-jasi päris kaua ja nüüd soov endale soetada see. Mida tasuks vaadata ja teada selle autokoha enne ostu,et väga pange ei paneks ostuga. üht tüüpviga juba tean,et salongi ventikamootor ütleb vahest üless kui ülejäänud võõras maa. Olen vaadanud sellise pilguga,et peab olema 2.6, manuaal ja kliima, aasta poolest 1996.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 24.3% - SQL: 75.7%]