Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: ranz[/i] Vaat nende variantidega ongi nii, et osad vennad praegu tõstavad omal otsi ringi, teadmata et tegelt on selle jaoks vajalik ka ECU muutmine... loodame, et keegi oma pilli nüüd laiali tänu sellele ei lase :cool:[/quote] Loodan samuti... Tegelikult tuleb muuta ainult ühte kaarti, kuid seda tuleb katsetada jooksva auto peal. Muidu hakkab boost täiega "surgema" (laienatama?). Kui mingisuguseid ulme vedrusid vahele ei pane, siis puhtalt selliste muudatustega ei saa mootorit laiali lasta, sest aju läheb kas avariire˛iimi või ikkagi ei lase rõhul tõusta... Dünograafikus tulev pöördemomendi kõver tuleb ilmselt üsna merelaine sarnane muidugi... [quote]Ehk siis, kokkuvõttes... kas tõesti kaalub motronicuga mässamine üle ca 12K väljamineku, et teha midaiganes sa tahad? progeajude hinnad on aastatega suht normaalsele piirile läinud ja mina igatahel küll ei näe mõtet "30a taguse" tehnoloogiaga üldse edasi minna???[/quote] Kust see 12k pärineb? Vaja on (kõik hinnad Eestis, s.t. toll+saatmine sees): 1) Enda aju ja tahet (sellel pole vist hinda) 2) Eprom emulaatorit. ~3000 eek 3) Chipi kirjutajat ja UV lampi ~450 eek 4) Wideband lambda + kontroller ~2000-4000 eek 5) EGT näidik Viimased kaks asja on nagunii progeaju puhul vajalikud. Ehk siis 3450.- ja seda ainult siis, kui tahad ise seadistada... Minu arust ei ole progeaju ja Motronicu vahel üldse tegelikult mingit konkurentsi. ~400 hp ja alla = Motronic, üle = Progeaju. Ilmselt saaks Motronicuga ka 800hp, aga siis peaks mingisuguse spets õhulugeja muretsema, selle stendi panema, stockiga väljundit võrdlema ja siis vastavad kaardid Motronicus ära korrigeerida. See on juba suhteliselt ulmeline ettevõtmine, progeaju on lihtsam. Selle "30a tagune" tehnoloogiaga on ka selline kahe otsaga asi. Ühest küljest on asjad vanad, teisest küljest on Motronic kordades ja kordades keerulisem, kui progeaju. Kui tahta igapäevaautot, mis käib iga oluga, siis Motronicuga on see lihtsam. Praegu tehakse igapäevaautole reeglina lihtsalt RS2 kapoti alla ja pannakse riiulist chip. Võiks aga teha mingisuguse GT2871R või väikse Holsetiga väga hea ~400hp igapäevamasina. Probleem on selles, et Eestis ei ole võimalik seadistada. Kui hakata mõtlema soome sõidu peale, seal düno kasutamise peale jne, siis läheb see summa juba nii ulmeliseks, et lihtsam on tõesti progeaju osta. Eks ma vaikselt ostan asju ja õpin... järgmine kuu peaks ehk piisavalt kõike olema, et saaks reaalajas kruttida. Kui võistlusautodest rääkida, siis võistlusautod võiks kindlasti olla progeajuga. Saab kasutada widebandi, õhulugeja ei ole takistuseks, olemas on launch control ja antilag ja ajule saab ise lihtsalt asju juurde kirjutada. Samuti on võistlusautol väga täpsed olud, milles ta peab jooksma. Ta ei pea käivituma samamoodi nii -20C kui ka +40C korral, ta ei pea olema võimeline sõitma mägedes või vedama rasket järelkäru jne... [quote]Tulemus: mulle ilgelt meeldiks kui ma ei peaks päevast päeva keerama küttesegu ja muid asju, et saaks lihtsalt linnavahel "tallata". AGA, ütle mulle ÜKS motronicu vend kes vana raua peale jääb? Maku, kui sina seda loed, siis loodan, et sinu masina remap on seda väärt, ülesse kaalumata progeaju hinda ning sa tõesti jääd selle raua peale??? Ostan sulle kasti "õlli" (pigem mida sina ise valid), kui kahe aasta pärast sa sama rauga ringi liigud :D [/quote] Asi ongi selles, et tegelikult ei ole vaja Motronicut eriti julmalt remappida. Asi ei lähe nii paigast ära, kui progeaju puhul, kuna kütus tuleb alati õhukoguse järgi ja õhukogus on sul alati teada sõltumata pihustitest, turbost jne... Probleem on selles, et kui võtta aluseks mingi suvaline tuuningsoft, siis on reeglina selles tuuningsoftis ära optimeeritud ja testitud vaid need olud, mis saavad tekkida kindla raua kombinatsiooni puhul. Näiteks ei saa sissetulev õhukogus kindla raua puhul olla rohkem, kui mingi X väärtus. Seetõttu jäetakse neis alades, mida kunagi ei loeta, süüde ja kütus seadistamata või pannakse huupi. Siit tuleb ka vajadus asja kruttida. Muidugi, kui raua muutmise tulemusena muutub sama õhukoguse juures kindlas olus näiteks IAT ning IAT kompensatsioonikaardid ei kompenseeri seda piisavalt, siis on kohe vaja kas korrektuure või kütusekaarti ja süüdet timmima hakata. Neid näiteid on tegelikult palju. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
54.7%
- SQL:
45.3%
]