Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] Proovin kolmas kord seletada, raud on originaal (muudetud on ajusse sisenev map voolikust tulev surve/vaakum) sellest said sa ise ka aru. (map väljub kaardist) kui mooto pööre kukub ja jääb tühikäiku Sorry raud on täiustatud. *Kogu loetud õhk jääb süsteemi (kaasa arvatud kõik välja peeretamised) *Enne gaasi pedaali siibrit on paigaltatud ülesurve klapp, mis töötab ainult vedru survel +2,1 bar ja peeretab alati liigse mootori poole tuleva surve välja, selle piirini töötab aju laitmatult. *N 75 ripub ainult juhtmete otsas ja (WG töötab ainult vedruga, peeretab alates +2,2 bar)[/quote] N75 asemel on sul boosti juhtimine tehtud täiesti mehaaniliseks, seega see, mis sa MAP anduriga teinud oled, on täiesti savi. MAP andurit loeb ainult turbo kiip ja turbo kiip juhib sisuliselt ainult N75-te. Kuna sul N75 nagunii mitte midagi ei tee, siis võid ka MAP anduri ära unustada, kuna aju ei saa sul üldse rõhku juhtida. Selle negatiivne külg on see, et kui midagi valesti läheb, siis puhub ta sul avariire˛iimis ka samapalju üle. [quote]*Enne gaasi pedaali siibrit on paigaltatud ülesurve klapp, mis töötab ainult vedru survel +2,1 bar ja peeretab alati liigse mootori poole tuleva surve välja, selle piirini töötab aju laitmatult.[/quote] Ja kuhu see õhk läheb? Kas autol on Wideband küljes? Kas sul segu läheb lahjaks või rikkaks sel hetkel, kui auto välja sureb? Kas see 2.2 bar on sul absoluutrõhk või ülerõhk? Kui rikkaks, siis ilmselt ikkagi ei loeta kogu õhku ära. Kui lahjaks, siis lendad kütusekaardist välja või kütust ei anta piisavalt peale, sest tootlikkus otsas või raud ei vasta softile. Kolmas võimalus: defektne õhulugeja. Neljas võimalus: sa oled paigaldanud mingisugused suvalised pihustid ja kütuserõhuregulaatoriga mänginud, sel juhul ei tööta Motronic üldse enam normaalselt ilma softi korrektuurita. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Motronic aju programmeerimine ja seadete muutmine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
40.0%
- SQL:
60.0%
]