Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ristokru[/i] Tere klubikaaslased, Plaanis on oma 3B mootorit natuke veelgi kiiremaks teha. Loen kõikvõimalikke materjale aga kindlasti on siin palju palju targemaid kes oskavad aidata mind liikumisel õigel suunal :) Plaanis oleks hetkel selline lahendus: 5. 370HP/500NM - uued ajukivid ? - turbo Kas originaal suudab sama KW anda? - väljalaske kollektor Tehtud. - plokikaane portimine Tehtud. - õhufiltri kopsiku modifitseerimine Tehtud. - teine õhufilter Tehtud. - vahejahuti - PIHUSTID - bensurõhu regulaator - roostevaba väljalase peale katalüsaatoreid Tehtud. Ja kui jääb väheks tulevikus siis edasi: 6. 428HP/550NM - uued ajukivid - S1 turbo - sport quattro väljalaske kollektor - SIDUR - KEPSUD - väntvõlli saaled/laagrid - bensiini pump - hooratas - racing nukkvõllid - õhufiltri kopsiku modifitseerimine - pihustid - õhufilter - plokikaane portimine - jahutus- ja õlisüsteemide muudatused - õlijahuti/radikas - sport quattro vahejahuti - sisselaske kollektoris muudatused - racing katalüsaatorid - roostevaba väljalase peale turbot Kirjutan mis hetkel tehtud juba mootoril: Originaal aju chipitud. RS2 väljalaske kollektor, Turbol moditud õhuvõtt, sõidab 1.3bar ülerõhu peal. Sparco paneelfilter, Korralik 3'' väljalase Porditud plokikaan, 7A vl. nukk, RS2 saaled, Kangem wastegate vedru. Nüüd oleks vaja targemate abi ,et kust alustada? 1. Oleks kõige õigem hetkel vahetada välja süütesüsteem ja peale 2.0TFSI Poolid. Sealt tekib küsimus kas panna AAN aju ja Prj peaks suutma seda modida? VÕI Siis targem koguda veel natuke ja osta Progeaju? Kindlasti oleks see mõttekam ja tulevikus väljapääsmatu. Aga hetkel prooviks kuidas leida soodsam lahendus. 2. Koonus filtril pole sellise set up-i juures eelist Sparco paneelile? 3. Olen lugenud ,et originaal turbot peaks sellist kw tootma. Saab jätta originaali? 4. Kui vajalik on vahejahuti ja bens,regulaator nr.5 set up-iga ikkagi? Tänud kõigile abi eest kes oskavad aidata auto arenguga! [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
Set-up lahendused
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
25.2%
- SQL:
74.8%
]