Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: StreetR[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: StreetR[/i] Vahetatud sai ka kütuse rõhu regulaator 3.0 vs 4.2 bar vastu nii igaks juhuks :D [/quote] Et juttu jätkuks kauemaks.. Henri puhul oli tegemist veel jagajasüütega. [url=http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=34771]What could happen if I mount a ABY FPR(4bar) on a stock RS2 (3'8bar)?[/url] [i]Jamo: you'd need to remap the car as you'd be running rich all the time if you did not[/i] [i]S2central.net: It would run a little richer at WOT - we are talking about a very small change here... Adaptation in cruise will cater for this change[/i] [i]GT500: If you want 561 fault code and a knackered lambda go for it![/i] [/quote] Olen sellest teadlik et AAN,ABY ja ADU ei taha sellist mängimist. Kuid 3B ei ole nii kapriisne. Minu autol polnud probleeme kruisides segu liigutada 440cc pihustitega nii 3.0 või 4.2 bar regulaatoriga. Ja veakoode ajus ei olnud samuti on lambda siiamaani käigus ja töötab. Ainuke mure mis segudega seoses oli et rõhu tekke hetkel läheb segu 10-11 vahele ja tuleb tiba musta kuid enne piirajat jääb lahjemaks 13-13.5või isegi lahjem. Selles võib ka süüdistada kütusetorustikku mis üle 500hp väikseks tükib jääma kuid eks suurem pump aitab natuke seda leevendada. Mina seetõttu eelistangi 3B süsteemi AANile:P sest pole sel jagaja süütel häda midagi. Sõitsid S1ed saame ka meie sõidetud:D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
20vT - tuuning
»
ECU, chipindus ja wastegate
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
17.4%
- SQL:
82.6%
]